#


نکاتی درباره ی انتخاب لباس مردانه

لباس مردانه
12 آوریل 2017 بدون نظر 1065 بازدید

نکاتی درباره ی انتخاب لباس مردانه

نکاتی درباره ی انتخاب لباس مردانه

لباس مردانه :شاید لباس پوشیدن از نظر بعضی از آقایان کار راحتی باشد ولی اصولی دارد که باید در هنگام لباس پوشیدن به آن دقت کنند.

– داشتن تنها یک جفت کفش و لباس : بیشتر آقایان حداقل یک کمربند چرم مشکی و یک کمربند چرم قهوه ای دارند که با توجه لباس های خود یکی از آن کمربند ها را استفاده می کنند. این کار مشکلی ندارد ولی نمی توان فقط یک دست لباس و یا یک جفت کفش داشته باشیم زیرا برای مراسم های مختلف لباس های متفاوتی احتیاج است و اگر جز آن دسته از افراد هستید که فقط یک جفت لباس دارید باید بدانید که دچار مشکل می شوید.

– کفش های کثیف : بسیاری از آقایان به کفش خود اهمیت نمی دهند و برایشان مهم نیست که کفش های آنها خاکی یا گلی است ولی این کار اشتباه است ولی اگر کفش های شما واکس زده و تمیز باشد لباس های شما هم بیشتر به چشم می آید.

نکاتی دیگر

– پوشیدن جوراب با صندل : این کار اشتباه است. اگر صندل که کفشی تابستانی است را با جوراب بپوشید ظاهری نا متناسب به وجود می آید پس هیچ وقت این کار را نکنید.

-قد شلوار برای آقایان : هیچ وقت هیچ وقت از شلوار که قد آنها کوتاه است نباید استفاده کنید. بلندی شلوار شما باید به گونه ای باشد که روی کفشتان را پوشش دهد ولی از آن قدر بلند که وقتی راه می روید پاچه ی شلوار شما روی زمین کشیده شود.
– کراوات با لباس آستین کوتاه :هنگامی که یک لباس آستین کوتاه استفاده می کنید هرگز از کراوات استفاده نکنید، این کار باعث می شود که زیبایی ظاهر شما از بین برود. توجه داشته باشید که لباستان اتو کشیده باشد و از لباس هایی استفاده نکنید که چروک باشند زیرا چروک باعث می شود لباس شما کهنه و قدیمی به نظر برسد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *