#


نکاتی کلیدی در انتخاب دستکش مناسب

دستکش
13 ژوئن 2017 يك نظر 1355 بازدید

نکاتی کلیدی در انتخاب دستکش مناسب

نکاتی کلیدی در انتخاب دستکش مناسب

می توان بدون اغراق بیان کرد که تحمل سرما بدون بعضی از اکسسوری ها تقریباً غیر ممکن و یا بسیار سخت به نظر می رسد. از جمله مهمترین این اکسسوری ها دستکش است که واقعاً در فصل سرما بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از دیدگاه های مختلفی می توان به دستکش نگاه کرد که یکی از آن ها از منظر و مد روز بودن آن و دیگری از نظر محافظت دستان شما از سرمای هوا است. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه یک دستکش مناسب را انتخاب کنید.

موارد استفاده از دستکش را مد نظر قرار دهید

دستکش

دستکش

با توجه به حرفه ای که دارید اقدام به انتخاب دستکش مناسب بنمایید. دستکش های مناسب جوشکاری ، بنایی و … البته ممکن است یک معلم و یا یک کارمند باشید که در این صورت یک دستکش چرم می تواند پاسخ گوی نیاز شما باشد و آن را برطرف سازد.

دستکش هایی وجود دارند که مخصوص رانندگی بوده و از چرم بز تولید می شوند و انعطاف پذیری مناسبی دارند و دارای سوراخ هایی برای تهویه مناسب هوا می باشند. دستکش های تولید شده از پلی استر و یا کتان مناسب باغبانی بوده و برای اینکه بتوانند از تماس علف های هرز با پوسست دست جلوگیری کنند  مورد استفاده قرار می گیرند.

دستکش هایی نیز هستند که معمولاً از جنس لاستیکی و لاتکس بوده و در آزمایشگاه ها استفاده می شوند و به علت مقاومت آن ها در برابر مواد شیمیایی و اسید مورد استفاده قرار میگیرند.

گروه دیگری از دستکش ها نیز وجود دارند که در طی روز و در شرایط آب و هوایی سرد مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند از جنس کاموا و یا چرم و یا الیاف مصنوعی تولید شده باشند و مهمترین وظیفه آن ها محافظت از دست ها در برابر سرما می باشد.

بر اساس نیازی که دارید جنس دستکش را انتخاب کنید

با توجه به شغل و حرفه ای که دارید می توانید از جنس دستکش خود را نیز انتخاب کنید تا هم احساس راحتی داشته باشید و هم جنس دستکش تان موجب بروز حساسیت و آلرژی برای شما نشود.

به قیمت دستکش توجه کنید

دستکش

دستکش

درست است که در نگاه اول قیمت پایین دستکش شما را تحریک می کند که آن را بخرید ولی فراموش نکنید دستکش هایی که از برندهای معتبر هستند و یا از چرم طبیعی ساخته شده باشند به طور حتم گران قیمت نیز می باشند. بنابراین گاهی اوقات خریدن چیزهایی که کمی هم گران قیمت هستند خیلی هم بد به نظر نمی رسد.

به سایز دست خود توجه داشته باشید

زمانی که می خواهید دستکشی را خریداری نمایید حتما این نکته را به یاد داشته باشید که سایز مناسب خود را تهیه نمایید. اگر سایز مناسب خود را تهیه ننمایید این کار باعث می شود تا شما قادر به انجام دادن بسیاری از کارهای روزمره خود با دستکش نباشید. بنابراین به خاطر داشته باشید که تنها هدف استفاده از دستکش محافظت از سرما نمی باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *