#


نکاتی در خصوص پوشیدن لباس های گلدار زنانه

نکاتی در خصوص پوشیدن لباس
31 جولای 2018 بدون نظر 2281 بازدید

نکاتی در خصوص پوشیدن لباس های گلدار زنانه

نکاتی در خصوص پوشیدن لباس های گلدار زنانه

زمان پوشیدن لباس طرح دار باید به چه نکاتی در خصوص پوشیدن لباس توجه کرد ، لباس های طرح دار در این چند سال اخیر به عنوان یکی از مدهای سال محسوب می شوند و خانم های شیک پوش این دسته از لباس ها را به کمک لباس خود افزوده اند. لباس های گلدار بر عکس سایر طرح ها، دارای تنوع بسیاری می باشند ولی به همان نسبت نیز باید در انتخاب خود دقت نمایند.

چنانچه از طرح های ساده پارچه خسته شدید و قصد تنوع بخشیدن به ظاهرتان را دارید و در عین حال می خواهید روی مد باشید، پیشنهاد ما این است که لباس های گلدار را انتخاب نمایید. ولی پیش از پوشیدن این لباس ها باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به این نکات اشاره خواهیم کرد.

سایز گل های لباس

تضاد رنگی در لباس هایی که دارای طرح های گلدار کوچکی هستند، در مقایسه با لباس هایی که دارای گل های درشت هستند کمتر به چشم می آیند، حتی در صورتی که هر دو لباس دارای تضاد رنگی یکسانی باشند. لذا در صورتی که دوست دارید طرح گل های لباس تان واضح باشد و شما بیش از همیشه جلب توجه کنید، لباس هایی که دارای طرح های بزرگ هستند را انتخاب نمایید.

تضاد رنگی لباس

بین دو لباسی که دارای طرح گل های هم اندازه هستند، نکاتی در خصوص پوشیدن لباس وجود دارد ، لباسی که تضاد رنگی بیشتری داشته باشد، بیشتر به چشم می آید. تاثیری که این دو طرح لباس بر روی ظاهر شما می گذارند تفاوت دارد، به گونه ای که لباسی که دارای تضاد رنگی کمتری هستند، باعث می شود که شما را لاغرتر و دیگری شما را درشت تر جلوه دهد. لذا در صورتی که دوست دارید لاغرتر از اندام واقعی تان به نظر بیایید لبای که تضاد رنگی کمتری دارد را انتخاب نمایید.

تراکم طرح های لباس

حتی تراکم طرح های لباس هم باعث ایجاد تاثیرات متفاوتی بر روی ظاهر شما می شود. مثلا گل های پراکنده، باعث آرام کردن چشم ها می شود و تمرکز را به سوی سایر چیزها مانند سایز لباس و یا همان اندام شما می برد. در اصل هر چه تراکم گل های لباس تان بیشتر باشد، باعث می شود که شما را باریک تر جلوه دهد.

تراکم و اندازه گل ها

در صورتی که تراکم گل های لباس فراوان ولی بین آن ها فضای منفی وجود داشته باشد، چشم این فرصت را به دست می آورد که بر روی طرح های لباس تمرکز کند. در نهایت سایز واقعی شما و یا حتی درشت تر از آن چه که هستید نشان می دهد.

ولی چنانچه فضای منفی در بین گل های لباس کمتر باشد، چشم فرصتی برای استراحت و تمرکز نداشته و در نهایت باعث می شود که اندام واقعی شما به نظر نیاید و شما از آن چه که هستید باریک تر به چشم بیایید.

چه طرحی برای چه سنی؟

همانگونه که در بالا گفته شد لباس های گلدار دارای تنوع بسیاری هستند مانند لباس های رنگی، طرح های ریز و درشت، تک رنگ و… ولی کدام برای شما مناسب است؟

به طور معمول خانم هایی که بالای چهل سال سن دارند در انتخاب رنگ و طرح لباسی که می پوشند بسیار حساس هستند. این دسته از خانم ها دوست ندارند که همچون نوجوانان به نظر برسند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *