#


نکاتی برای خوش تیپ شدن

نکاتی برای خوش تیپ شدن
20 آوریل 2017 بدون نظر 1363 بازدید

نکاتی برای خوش تیپ شدن

برای خوش تیپ شدن چه کار کنم ؟

شاید همه افراد بخواهند شیک پوش و خوش تیپ  باشند ولی همه این افراد تعریف دقیقی از شیک پوشی را نمی دانند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی می باشید که نمی دانید برای خوش پوش شدن چه کار کنید با ما همراه باشید.

۱. سعی کنید همیشه اعتماد به نفس داشته باشید :

اگر در لباس هایی که می پوشید اعتماد به نفس داشته باشید و حس خوبی داشته باشید می توانید این حس را به دیگران منتقل کنید. و آنها این مسئله را می فهمند و تائید می کنند لباسی که پوشیده اید کاملا مناسب شما است.

۲. سعی کنید همیشه به خودتان عطر بزنید تا لباستان خوش بو باشد :

رایحه ها قابل رویت نیستند ولی می توان با بوی خاص روی اطرافیان تاثیر گذاشت اگر می خواهید خیلی کلاسیک به نظر برسید از عطرهای میوه ای استفاده نکنید.

۳.لباس مخصوص به خود :

از لباس هایی استفاده کنید که مخصوص به شما باشد و افراد شما را با آن نوع پوشش بشناسند.

۴. سعی کنید چند لباس را روی هم دیگر نپوشید:

زیرا سبب می شود چاق و شلخته به نظر برسید. اورکت ها همیشه مد نیستند در انتخاب آنها خیلی دقت کنید.

۵. خانم ها باید دقت کنند که خیلی غلیظ آرایش نکنند:

زیرا خیلی جلب توجه می کند. شما باید روی بهترین قسمت صورتتان تمرکز کنید و از رنگ های طبیعی استفاده کنید . و هر جا که ایراد دارد را با درست آرایش کردن بپوشانید ولی باز هم تاکید می کنم که زیاد آرایش نکنید.

۶. برای مهمانی هایی که می روید مدل موی ساده انتخاب کنید:

که دیگران فکر نکنند وقت زیادی را برای درست کردن موهایتان صرف کرده اید و برای این که موهایتان طبیعی به نظر برسد از اسپری مو و ژل استفاده نکنید.

۷. انتخاب اکسسوری :

برای این که ظاهرتان خسته کننده نباشد می توانید زمان زیادی برای انتخاب اکسسوری ها بزارید و رنگ های متنوع آنها را انتخاب کنید. مثلا برای ست کردن لباس مجلسی ساده مشکی می توانید از گردن بند و یا گوشواره های قرمز استفاده کنید.

۸.ترکیب کردن الگوهای لباس :

ترکیب کردن الگوهای لباس کار ساده ای نیست و به گونه ای نیست که همیشه خوب از آب در بیاید پس سعی کنید. استفاده از الگوها را در استایل و لباس پوشیدن خود به یک عدد محدود کنید و استفاده از بافت ها و خطوط را در لباس های خود به حداقل برسانید.

۹. از الگو ساده استفاده کنید :

از تعداد محدودی اکسسوری و لباس استفاده کنید. برای مثال شما باید بدانید که از کلاه، شال و گردن و گوشواره بزرگ نباید به صورت هم زمان در استایل خود استفاده کنید . انتخاب خود را به اکسسوری هایی محدود کنید که خیلی زیبا و چشم گیر هستند.

۱۰. می دانید راز اکثر ستاره های مد چیست؟

آنها بیشتر لباس های خود را برای دوخت به خیاط می سپارند به گونه ای این لباس ها زیبا هستند که انگاری مخصوص تن آنها دوخته شده است. بیشتر این افراد از استایلیت های شخصی استفاده می کنند و لباس هایشان را به خیاط سفارش می دهند. حتی سفارش دادن لباس به خیاط و دوختن آن ارزان تر و به صرفه تر است.

۱۱.ظاهر مرتب :

یکی از مهم ترین اصول شیک پوشی این است که ظاهر لباسهایتان همیشه مرتب باشد. هیچگونه چروک، لکه و یا چروکیدگی نباید روی لباس شما باشد.

۱۲. افزایش لباس های مناسب :

افرادی که برای خوش تیپ شدن تصمیم جدی گرفته اند باید دانند که به یک کمد لباسی نیاز دارند که توانند اکثر لباسهایشان با یکدیگر ست کنند .رعایت کردن این نکته موجب می شود که شما در طول زمان با توجه به راحتی، ترجیح استایل و شرایط آب و هوایی لباس بپوشید. سعی کنید همیشه از یک استایل مشخص و واحد پیروی کنید و در لباس هایتان از یک طیف رنگی استفاده کنید.

۱۳. انتخاب اکسسوری گران :

اگر می خواهید که فرد شیک پوشی به نظر برسید باید به گونه ای لباس بپوشید که مشخص باشد گران قیمت است و این کار را می توانید با استفاده از اکسسوری هایی که گران قیمت هستند انجام دهید. ولی اگر چند تکه لباس گران داشته باشید خیلی خوب می شود. سعی کنید یک کت پشمی یا یک پلیور شیک داشته باشید. این که شما یک کمد با لباس کم و گران قیمت داشته باشید خیلی بهتر است که یک کمد پر از لباس های ارزان داشته باشید.

۱۴. از طرح های شلوغ در لباس هایتان استفاده نکنید :

زیرا این طرح ها باعث می شوند که لباس های شما خیلی زود قدیم می شوند و از مد بیوفتند و طول عمر این مدل ها خیلی باشد یک سال است. لباس هایی را انتخاب کنید که برای شما عمدی باشد نه این که فقط برای چند ماه قبل استفاده باشد.

۱۵. لباس هایی را انتخاب کنید که رنگ آنها تیره و خنثی است :

این قضیه که کدام رنگ ها مد هستند و کدام رنگ ها نامناسب بستگی زیادی به مکان و زمان دارد. برای این که همیشه فردی زیبا باشید باید استایلی را انتخاب کنید که وابسته به دوره و زمان خاصی نباشد. و این کار با انتخاب رنگ های خنثی و تیره امکان پذیر می باشد.

اگر خیلی نمی خواهید رسمی به نظر برسید و لباس های تیره بپوشید می توانید از اکسسوری ها کمک بگیرید و از رنگ های تند و روشن استفاده بکنید. رنگ های زنده شامل طیف رنگ های قرمز، بسیاری از طیف های رنگ آبی، زرد و روشن بنفش و سبز زمردی می باشند.

و رنگ های مشکی، سفید، بژ، سرمه ای و طوسی از رنگ های خنثی هستند. در مورد برخی از رنگ ها که به آن اشاره نشد دقت بیشتری بکنید مثلا رنگ زرد و سبز که در رنگ های بالا به آن اشاره نشد و از رنگ نارنجی اصلااستفاده نکنید.

زیرا این ها جز رنگ هایی هستند در مدت زمان محدودی وارد دنیای مد می شوند و به سرعت از مد میفتند ولی اگر مطمئن هستید لباسی با این رنگ ها دارید که ایرادی ندارد می توانید آنها را بپوشید.
۱۶. انتخاب لباس کلاسیک :

اگر می خواهید که بی دردسر خوش تیپ باشید سعی کنید که روی لباس های کلاسیک تمرکز کنید. این که شما طبق مد پیش بروید نشان دهنده این است که شما به صورت مشخص برای لباس خاصی وقت می گذارید و برندها و مدل های جدید را دنبال می کنید. سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که دوخت کلاسیک داشته باشد تا بتوانید مدت بیشتری از این لباس ها استفاده کنید.
۱۷. انتخاب لباس متناسب اندام :

مهم ترین چیزی که باعث می شود شما خیلی شیک به نظر برسید این است که لباس هایی را انتخاب کنید که متناسب اندام شما باشد. برای این که لباس های شما برازنده ظریف و قیمتی به نظر برسد باید بر این مسئله تاکید کنید که اندازه شما باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *