#


نکاتی در خصوص لبـاس پوشیدن خانم ها

نکاتی در خصوص لبـاس زنان
11 مارس 2017 بدون نظر 1001 بازدید

نکاتی در خصوص لبـاس پوشیدن خانم ها

نکاتی در خصوص لبـاس پوشیدن خانم ها

هیچ وقت تو محیط هایی مانند کنار دریا که محیطی اسپرت است یا پارک ها و کلوپ های ورزشی کفش بیشتر از ۳ سانت نپوشید و خیلی آرایش نکنید لازم است که محیط های اسپرت متناسب با خودش لبـاس اسپرت بپوشید. این گونه لبـاس پوشیدن مثل این است که ببینید آقایان با کت و شلوار در کنار دریا قدم می زنند.

جورابی که با لباستان ست نیست : همیشه سعی کنید که جورابتان را با رنگ دامن، کفش و شلوارتان هماهنگ کنید.

باید بدانید که توی هر محیطی چه لباسی بپوشید : در محیط های کاری نباید هیچ وقت لباسی بپوشید که باعث جلب توجه شود. مگر این که کارتان این طوری باشد مانند فروشندگان لباس هم چنین دامن یا مانتویی که خیلی کوتاه هستند و ۵ سانت بالای زانو هستند را نپوشید. شلوار های خیلی تنگ، تاپ، گردن بند، گوشواره و طلای خیلی شلوغ و زرق و برق دار را فراموش کنید و از آن استفاده نکنید.

لبـاس زیری که مخصوص بالا تنه است : وقتی یک تاپی را می پوشید مواظب باشید که بند لباس زیرتان مشخص نباشد.

آرایش

ریشه مو : اگر موهایتان را رنگ می کنید. هیچ چیزی نمی تواند برای شما زشت تر موی دور رنگ با ریشه های درآمده و سفید باشد سعی کنید همیشه ریشه ی موهای خود را رنگ کنید.

کفش کثیف و نا مرتب : اگر می خواهید ظاهرتون مرتب باشد همیشه کفش های آراسته داشته باشید مرتب آنها را واکس بزنید و مراقب آن باشید.

آرایش زیاد : متاستفانه اشتباه بزرگ دیگران که توی ایران هم خیلی رایج است استفاده افراطی از لوازم آرایشی است. به نظر من یک دختر جوان نباید طراوت و زیبایی صورتش را زیاد دفن کند. آرایش بیش از حد باعث می شود خطوط صورت بیشتر نمایان شود وچهره خسته نشان داده شود.

آرایش رنگ روشن و سبک برای روز و آرایش تیره تر برای شب ایده آل و مناسب می باشد. بهترین مدل ها هم تو روز اندازه ایرانی ها آرایش نمی کنند. آرایش زیاد شما را زیبا تر از آن چیزی که هستید نخواهید کرد.

موهای نا مرتب یا مدل مویی که قدیمی است: در وهله ی اول چیزی که توجه همه را به خود جلب می کند مدل موی شما است که جایگاه شما را از لحاظ شخصیت، تحصیلات و … نشان می دهد. پس سعی کنید مراقب مدل و رنگ موهایتان باشید.

ناخن لاک پریده : همه ی افراد به این خاطر از لاک استفاده می کنند که ناخن هایی آراسته داشته باشند ولی اگر لاک ناخن بپرد و به آن رسیدگی نکنید ظاهری زشت پیدا می کند.

پوشیدن لبـاس های تنگ : پوشیدن لبـاس های خیلی تنگ باعث می شود شما چاق تر نشان داده شوید نه این که لاغر شوید هرگز این موضوع را فراموش نکنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *