#


نقش کمربند در زیبایی اندام

کمربند
23 می 2017 بدون نظر 1659 بازدید

نقش کمربند در زیبایی اندام

نقش کمربند در زیبایی اندام

اغلب مردم تصور می کنند که کمربند فقط مختص به آقایان است ، اما این یک تصور غلط می باشد و خانم ها هم می توانند با استفادهاز کمربندهای مناسب استایل خود را زیباتر نشان دهند .

همه می دانند که کمر بند روی مهمترین قسمت از بدن یعنی تنه تأکید دارد . محلی که کمربند روی آن قرار می گیرد می تواند در چگونه دیده شدن اندام شما تأثیر شگرفی داشته باشد . بنابراین یکی از راه های نجات شما انتخاب کمربند مناسب و استفاده درست از آن است .

چگونه کمربندی بخریم؟

اگر شما دوست دارید مد روز به نظر برسید و یا بخواهید فقط یک تغییر کوچک در استایل خود ایجاد کنید یک کمربند به تنهایی قادر به انجام آن خواهد بود و به هیچ چیز دیگری نیاز نخواهید داشت . اگر فقط به دو کمربند احتیاج دارید می توانید یک کمربند پهن و دیگری کمربند باریک داشته باشید . کمربند پهن با تقسیم کردن کمریک سیلوئت زیبا برای اندام شما خواهد ساخت . از کمر بند باریک هم می توانید برای تبدیل یک استایل ساده همچون کت و شلوار به یک استایل و تیپ خاص و هوشمندانه استفاده کنید . همیشه این دو نوع کمر بند بیشتر از مدل های دیگر مورد توجه واستفاده قرار می گیرند ، به دلیل ساده و کلاسیک بودنشان و همچون بیشتر کمربندها توی چشم هم نیستند .

تازگی و خلاقیت در سادگی

کمربند

کمربند

کمربندهایی که ساده و بدون طرح و با رنگ خنثی هستند نسبت به کمربندهایی که طرح های شلوغی دارند ارجعیت بیشتری دارند چون در هر زمانی می توان از آن ها استفاده کرد . توصیه ما این است که اگر محدودیت بودجه دارید یک یا دو کمربند ساده با رنگ های خنثی همچون مشکی ، آبی تیره ، قهوه ای و … اکتفا کنید .

شکل اندام خود را در نظر داشته باشید

اگر دارای اندام سیبی شکل هستید یعنی کمرتان ضخیم است بهترین کمربندی که می توانید استفاده کنید یک کمربند با رنگ تیره است که کمی حالت کشسانی برای شما داشته باشد و هر چقدر پهن تر باشد بهتر است چرا که کمرتان را باریک تر نشان خواهد داد .

اگر کمرتان صاف است و اندام مستطیلی شکل دارید باید با لباس هایی کمربند استفاده کنید که از پایین تنه حالت گشادی دارند تا بتوانند خطوط کمرتان رابهتر تعریف کند .

اگر دارای اندامی به شکل ساعت شنی هستید از هرنوع لباس و کمربندی که مورد علاقه تان است می توانید استفاده کنید . برای اینکه تأکید بیشتری روی کمر خود داشته باشید می توانید از رنگ های روشن تر استفاده کنید . اینگونه افراد بهتر است از کمربندهای گشاد استفاده نکنند چرا که اندامشان  را صاف نشان خواهد داد .

ارتفاع کمر اگر دارای بالا تنه کوتاهی هستید ترجیحاً از کمر بندهای باریک و هماهنگ با لباستان استفاده کنید . برای افرادی که قد کوتاهی دارند نیز استفاده از کمربندهایی مشابه با رنگ لباس توصیه می شود . افرادی که دارای بالا تنه ی بلندی هستند می توانند از کمربندهای عریض تر با رنگ متضاد لباسشان استفاده کنند .

کمربند

کمربند

راه های مختلفی برای به کارگیری کمربند وجود دارد که به استایل و شکلی که می پسندید بستگی دارد . اگر فردی اهل مد روز هستید می توانید یک لباس مجلسی ساده پوشیده و یک کمربند زیبا و زینت دار را ببندید تا توجهات را به سمت کمر خود جلب کنید . اگر تمایل دارید ساده و شیک دیده شوید بهترین راه هماهنگ و ست کردن کمربند با رنگ کفش یا کیف و یا جواهرات است . سعی کنید از هماهنگی زیاد دور باشید و به دو گزینه اکتفا کنید چرا که ممکن است بیش از حدتان زننده به نظر برسد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *