#


نحوه لباس پوشیدن طراحان برتر مد چگونه است؟

26 ژانویه 2018 بدون نظر 2687 بازدید

نحوه لباس پوشیدن طراحان برتر مد چگونه است؟

نحوه لباس پوشیدن طراحان برتر مد چگونه است؟

دنیای مد جهانی خاص و ویژه است که ستاره ها و افراد مشهور بسیاری در آن فعالیت موثر دارند. برخی از این ستاره ها ناشناس هستند و اغلب افراد آن ها را نمی شناسند. اغلب افراد نمی دانند طراحان مدی که در هفته های مد فعالیت دارند در خصوص لباس پوشیدن خود چگونه عمل می کنند. هفته های مدی چون نیویورک و پاریس محلی برای نمایش کار طراحان بزرگ هستند که شاید خیلی ها از لباس پوشیدن این طراحان اطلاعی نداشته باشند و ندانند آن ها در مورد نحوه لباس پوشیدن خود چگونه عمل می کنند؟ در این مطلب قصد داریم در خصوص برخی از طراحان که در هفته های مد فعالیت دارند صحبت کرده و نحوه لباس پوشیدن آن ها را بیان کنیم.

آنا وینتور

مجله ووگو که در دنیای مد بسیار شناخته شده است دارای مدیران مطرحی می باشد که آنا وینتور یکی از این مدیران بوده و از او به عنوان سلطان مد نام برده می شود. قدرت و نفوذ آنا وینتور در دنیای مد به قدری زیاد است که می تواند با یک نظر کل این جهان را دچار تحولات عظیمی نماید. اگر وینتور روزی لباس جدیدی را بپوشد حتما این لباس به عنوان مد مطرح خواهد شد و یا اینکه می تواند با یک نظر کوچک مدی را از جهان حذف کند.

آنا وینتور محل و زمان مناسب استفاده از هر مدی را به خوبی می داند و دقیقا خبر دارد که کدام مد می تواند در کدام برهه طرفداران بیشتری را به سمت خود جلب کند. بیشترین علاقه او به سبک کلاسیک می باشد و افرادی که به دنبال پوشیدن لباس هایی هستند که همیشه مطابق مد باشد می توانند از نوع لباس پوشیدن آنا وینتور کمک بگیرند. آنا اغلب ترجیح می دهد از دامن های تنگ در کنار کفش های پاشنه بلند که کمی هم باریک هستند و کتی که آستین بلندی دارد استفاده کند و این لباس ها جزو مواردی هستند که آنا نسبت به آن ها رغبت بیشتری را دارد.

میروسلاو دوما

افرادی که به دنبال استایل شیک و در عین حال راحت هستند می توانند از میروسللاو دوما کمک بگیرند تا بتوانند لباس های زیبا و در عین حال راحتی را برای پوشیدن انتخاب کنند. دوما سال ها قبل به عنوان سردبیر مجله Harper’s Bazaar که یکی از مجلات معروف مد می باشد فعالیت می کرده است و در جذابیت هفته های مدی که در اروپا برگزار می شده بسیار تاثیر گذار شناخته میشد.

دوما لباس های زیبایی را برای سبک خیابانی طراحی نموده است که افراد بسیاری نسبت به آن ها علاقه پیدا کرده اند و از آن ها در استایل خود استفاده می کنند. اگر به این طراح مد علاقه مند هسید و تمایل دارید به مانند او لباس بپوشید می توانید به سراغ شلوارهای جین بروید و از روی لباس های خود کت پوشیده و از اکسسوری نیز استفاده کنید. این ترکیبات ساده و زیبا موجب می شود تا استایل راحت و زیبایی را برای خود به وجود بیاورید.

آنا دلو روسو

هیچکس در دنیای مد به اندازه آنا دلو روسو نمی تواند در دنیای مد و فشن از خود جسارت به خرج بدهد. اغلب اوقات لباس هایی را به تن می کند که بسیار خاص و ویژه هستند و همین مساله موجب شده تا به عنوان یک طراح بسیار متفاوت تر از دیگران شناخته شود. دلو روسو به عنوان سردبیر مجله Vogue Japan در دنیای مد فعالیت داشته است و اغلب مواقع در حال مسافرت به کشورهای مختلف است تا بتواند فشن شوهای مختص به خود را برگزار کند و طرح های زیبای خود را به افراد سراسر جهان نشان دهد.

افرادی که جسارت این را دارند که در مرکز توجه قرار بگیرند می توانند از سبکی که دلو روسو دارد استفاده نمایند. اغلب لباس هایی که او برای پوشیدن انتخاب می کند دارای رنگ بسیار جیغی هستند و طرح های مختلفی را دارا می باشند و موجب جلب توجهات بسیاری هستند. اکثر لباس های او هیچ گونه تناسبی با یکدیگر ندارند و شما نیز می توانید از پوشیدن این قبیل لباس ها نترسیده و بدون اینکه نظر دیگران برایتان مهم باشد استایل زیبایی را برای خود به وجود بیاورید. همانطور که پیش تر گفتیم این سبک لباس پوشیدن به جسارت بسیار زیادی احتیاج دارد و افرادی که اهل ریسک نیستند و به ظاهر موجه و هماهنگ اهمیت بسیاری می دهند بهتر است به سراغ وارد و سبک های دیگر بروند.

داشا گولد

خانم هایی که به ظاهر ظریف و زنانه خود علاقه دارند می توانند از سبک لباس پوشیدن داشا گولد برای خود استفاده نمایند. او نیز در مجله مد سمت سردبیری را دارد و برای پوشیدن لباس ها سبک مختص به خود را دارد. داشا گولد رنگ های خنثی را بیش از هر رنگ دیگری مورد استفاده قرار می دهد و اغلب از دامن های کتان در کنار پیراهن های ساده استفاده می کند. این ترکیب به ظاهر بسیار ساده است اما در واقع موجب می شود تا استایل شیک و جذابی به وجود بیاید.

داشا در کنار این ترکیب از اکسسوری هایی که حالت کلاسیک دارد و کفش های پاشنه بلند به رنگ مشکی و جواهراتی که به رنگ نقره ای هستند استفاده می کند. البته جواهرات طلایی رنگ را نیز در استایل این طراح مد می توان دید که در بیشتر موارد عینک مدل گربه ای را نیز به چشم دارد و با استفاده از آن ها ظاهر خود را بسیار زیبا و تماشایی درست می کند.

کارین رویتفلد

این طراح معتبر در لباس پوشیدن خود از سبک فرانسوی استفاده می کند و مدت ها به عنوان سردبیر مجله ووگ نیز فعالیت داشته است ولی در حال حاضر برای خود مجله ای اختصاصی را راه اندازی کرده است. یکی از سبک هایی که بسیار مورد علاقه کارین است سبک کلاسیک می باشد و اغلب از لباس هایی با رنگ های سفید و مشکی استفاده می کند. در اکثر مواقع از دامن های کوتاه در کنار کت چرمی استفاده می کند و ظاهری شیک و کلاسیک را برای خود به وجود می اورد. کارین رویتفلد همیشه سعی کرده سادگی را در ظاهر خود نشان دهد و در مورد اکسسوری ها نیز این روند را حفظ کرده است. در مورد استفاده از اکسسوری اغلب به سراغ گردنبند و عینک و گوشواره ای می رود که در عین سادگی بسیار زیبا و جذاب هستند و موجب می شوند استایل این طراح برتر به زیبایی هرچه تمام تر خود را نشان دهد.

امانوئل الت

یکی دیگر از سردبیرهای مجله ووگ امانوئل الت می باشد که در سبک لباس پوشیدن خود سعی کرده بهتر از دیگر سردبیرهای این مجله فرانسوی دیده شود. یکی از رنگ هایی که بسیار به آن علاقه مند است رنگ مشکی می باشد که سعی کرده این علاقه را در بیشتر اوقات نشان دهد و تصاویری که از این طراح وجود دارد این موضوع را به خوبی نشان می دهد. تنها نکته ای که موجب می شود این طراح معروف با دیگر طراحان متمایز باشد این است که اغلب به جای پیراهن و دامن به سراغ استفاده از شلوار می رود. اگر تمایل داشته باشید در استایل خود کمی راحت باشید و استایلی نسبتا کلاسیک داشته باشید و کمی نیز از ظاهر زنانه خود فاصله بگیرید می توانید از سبک لباس پوشیدن امانوئل الت ایده بگیرید و جذاب تر دیده شوید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *