#


نحوه لباس پوشیدن در بهار و ایجاد ظاهری متفاوت و شیک پوش

11 آوریل 2018 بدون نظر 1435 بازدید

نحوه لباس پوشیدن در بهار و ایجاد ظاهری متفاوت و شیک پوش

استفاده از لباس مناسب در فصل بهار

بهار به عنوان زمانی برای تولد دوباره شناخته می شود و گرمایی که در این هوا وجود دارد موجب می شود تا گیاهان زندگی دوباره ای داشته باشند و طبیعت نیز رنگ و بوی خاصی را به دست می اورد. با توجه به این که بهار فصل نو شدن است سعی کنید رنگ های این فصل را به استایل خود افزوده و روح زندگی را در بین لباس های خودتان وارد نمائید و هم زمان با گرم تر شدن روزها به سراغ لباس های خنک و تازه بروید و احساس خوبی را نسبت به لباس پوشیدن تان به وجود بیاورید. در این مطلب قصد داریم در خصوص لباس هایی که خانم ها و آقایان می توانند برای راحتی در فصل بهار استفاده کنند صحبت کرده و آن ها را معرفی نمائیم.

لباس های بهاری مناسب برای خانم ها

استفاده از لباس هایی با طرح و رنگ روشن

استفاده از رنگ های روشن موجب می شود تا استایل بهاری تان شادتر و زیباتر دیده شود. رنگ های تیره برای زمستان گزینه مناسب تری می باشند بنابراین سعی کنید لباس های تیره را مورد استفاده قرار ندهید و رنگ های شادی همچون زرد و سبز و آبی را برای پوشیدن در فصل بهار انتخاب کنید. یکی از رنگ هایی که در فصل بهار همیشه به عنوان مد محسوب می شوند رنگ های پاستلی هستند که می توانند ظاهری متفاوت و جذاب را برای شما به وجود بیاورند.

استفاده از لباس هایی با رنگ خنثی

همانطور که پیش تر نیز عنوان کردیم بهار فصل رنگ های مختلف می باشد و رنگ ها در آن بسیار جلب توجه می کنند. برای اینکه بتوانید در این فصل تعادل خوبی را به وجود بیاورید بهتر است از رنگ های خنثی نیز استفاده نمائید. رنگ هایی همچون خاکستری و سفید و برنز و قهوه ای به عنوان رنگ های خنثی شناخته می شوند که در این فصل می توانید از آن ها استفاده ی لازم را برده و ظاهری متفاوت را برای خود به وجود بیاورید.

توجه به قانون چند لایه ای لباس پوشیدن

بهار فصلی است که هوا در آن به صورت دائم در حال تغییر می باشد و باید در این روزهای زیبا آمادگی کامل داشته باشید و همواره یک ژاکت و یا لباسی که نازک است به همراه داشته باشید. در خصوص لباسی که به همراه خود برمی دارید دقت داشته باشید که رنگ آن روشن باشد و برای مواقعی که هوا سرد می شود بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. توجه به قانون لایه ای پوشیدن لباس ها موجب می شود تا در این روزها که هوا متغیر است دچار مشکل نشده و بتوانید هر زمان که احساس گرما کردید ژاکت و یا کتی را که به همراه دارید در بیاورید.

استفاده از لباس هایی با پارچه نازک

سعی کنید با گرم تر شدن هوا دیگر استفاده از لباس های زمستانی را که کمی نیز سنگین هستند کنار بگذارید و به جای آن لباس نازک تر و راحت تری را برای پوشیدن انتخاب نمائید. پارچه های نخی و کنفی و ابریشمی بهترین مواردی هستند که در این فصل می توان از آن ها استفاده کرده و ظاهری زیبا و خواستنی را برای خود به وجود آورد.

استفاده از لباس هایی با طرح های گلی

در فصلی که گل ها شکوفا می شوند مردم علاقه زیادی به دیدن گل ها دارند و تمایل دارند گل ها در این فصل در بیشتر فضاهای خانه آن ها دیده شود. طرح های گلی یکی از بهترین طرح هایی هستند که در بهار می توان از آن ها استفاده کرده و ظاهری زیبا و جذاب را برای خود به وجود آورد.

فراموش نکردن چتر

بهار یکی از فصل های بارانی سال به شمار می رود به همین دلیل در این روزها همیشه باید یک چتر به همراه خود داشته باشید. علاوه بر چتر داشتن یک بارانی مناسب و کفشی که مناسب این هوای متغیر باشد می تواند موجب حفظ جذابیت استایل شما شود.

لباس های بهاری مناسب آقایان

استفاده از تی شرت های یقه دار

در بهار سعی کنید تیشرت های آستین کوتاه که رنگ روشنی نیز دارند بیشتر مورد استفاده قرار دهید. تیشرت هایی که دارای یقه هستند به عنوان لباس هاایی نیمه حرفه ای به شمار می روند که بسیار شیک بوده و بهترین گزینه برای پوشیدن در فصل بهار به شمار یم روند.

استفاده از تاپ

به خاطر داشته باشید هر لباسی که برای پوشیدن انتخاب می کنید بهتر است از زیر آن یک تاپ نیز برای پوشیدن انتخاب کنید. تاپ ها کاربردی ترین لباسی هستند که در فصل بهار می توانند خود را نشان دهند چرا که با گرم تر شدن هوا می توانید آن را به تنهایی پوشیده و از گرمای زیاد هوا در امان باشید.

پوشیدن تیشرت های آستین کوتاه

برای راحتی در فصل بهار سعی کنید چند تیشرت آستین کوتاه را در دسترس قرار دهید و هر زمانی که قصد شیک پوشی دارید و یا می خواهید بهتر دیده شوید یکی از آن ها را برای پوشیدن انتخاب کنید. تیشرت های آستین کوتاه موجب می شود تا هوا به صورت بهتری گردش نموده و از احساس گرمای بیش از اندازه کاسته شود.

استفاده از بادگیر

یکی از گزینه هایی که برای پوشیدن در ماه های اول و دوم فصل بهار بسیار مناسب هستند بادگیرها می باشند چرا که جلوی باد سرد زمستانی را گرفته و می توانند از شما رد برابر باران حفاظت کنند. این مدل از لباس ها را در ماه های دیگر نمی توان استفاده کرد اما برای دو ماه نخست بهار گزینه خوبی به شمار می روند. البته استفاده از این لباس به محیط زندگی افراد نیز بستگی دارد و بیشتر مناسب محل هایی است که در این دو ماه احتمال بارش باران در خصوص آن وجود دارد.

پوشیدن بارانی مناسب

همانگونه که پیش تر اعلام کردیم بهار یکی از فصل های بارانی می باشد که باید در این فصل به لباس هایی که برای پوشیدن انتخاب می کنید توجه کافی داشته باشد. بارانی مناسب یکی از مهمترین مواردی است که باید در این فصل به همراه داشته باشید تا بتوانید در صورت بارانی بودن هوا از خود در برابر باران محافظت نمائید.

استفاده از لباس های جین

در بهار می توانید از لباس های مختلفی استفاده کنید که ژاکت های چرمی بدون آستر یکی از مهمترین آن ها می باشد. این لباس می تواند به خوبی از شما در برابر سرمای این فصل محافظت کند. جین ها از مهمترین لباس هایی هستند که هیچ گاه از مد نیفتاده و می توانید از آن ها در فصل بهار استفاده نمائید و استایلی زیبا را برای خود به وجود بیاورید.

استفاده از شلوارهای بلندی که پارچه ی نازکی دارند

شلوارهای بلند در بهار بیشترین کارایی را دارند که می توانید از آن ها برای شیک پوش بودن استفاده نمائید. شلوارهای کنفی که دارای کمر هستند به دلیل شیک بودن بیش از اندازه می توانند در این فصل کارایی بیشتری داشته باشند اما به خاطر داشته باشید که از این مدل شلوارها تنها در خصوص مراسم های غیر رسمی بهتر است استفاده کنید و در مراسم های رسمی به دنبال کت و شلوار مناسبی باشید.

پوشیدن شلوار جین در بهار

شلوارهای جین را در تمام طول سال می توان مورد استفاده قرار داد اما بهار زمانی است که می توانید از جین های نازک و رنگ های روشن در استایل خود کمک بگیرید. البته این بدان معنی نیست که در این فصل نمی توانید از شلوارهای جین به رنگ تیره استفاده کنید.

استفاده از کفش های بدون پاشنه

کفش هایی که بدون پاشنه هستند هم زیبایی خاصی دارند و هم اینکه شیک تر به نظر می رسند. این مدل از کفش ها هم مدل های رسمی دارند و هم می توان از مدل های غیر رسمی آن ها استفاده کرد. این مدل از کفش ها به صورت روباز طراحی شده اند و موجب می شوند تا پاهای تان خنک باقی بمانند و در روزهای گرم بهاری دچار مشکل نشوید.

استفاده از صندل و کتانی در بهار

در مناسبت هایی که کمی خاص هستند می توانید از صندل استفاده کنید که بهترین گزینه برای پوشیدن در بهار به شمار می روند. کتانی های سفید نیز در طول روزهای بهاری بیشترین کاربرد را دارند بنابراین آن ها را نیز در زمره کفش های خریداری شده خودقرار دهید.

با توجه به این موارد می توانید در بهار استایلی جذاب و زیبا را برای خود به وجود آورده و ظاهری متفاوت را از خود نشان دهید تنها باید به لباس هایی که برای پوشیدن در بهار انتخاب می کنید دقت داشته باشید و مناسب ترین آن ها را برگزینید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *