#


در مورد برند بولگاری بیشتر بدانید

بولگاری
3 ژوئن 2017 بدون نظر 1407 بازدید

در مورد برند بولگاری بیشتر بدانید

در مورد برند بولگاری بیشتر بدانید

برند سرشناس و شناخته شده بولگاری توسط سوتیرویو بولگاری در سال ۱۸۵۷ برای نخستین بار پایه گذاری شد . سوتیرویو بولگاری در سال ۱۸۷۹ به شهر رم رفت و پس از به اتمام رساندن دوره کارآموزی خود در این شهر نخستین فروشگاه جواهرات خود را افتتاح کرد .

پس از مرگ سوتیرویو بولگاری در سال ۱۹۳۲ اداره و مدیریت این برند به پسران وی واگذار شد . جورجیو بولگاری بعد از فوت پدرش توانست به عنوان یکی از خلاق ترین افراد در صنعت طلا و جواهر سازی معروف شود  و همواره مورد توجه قرار بگیرد .

جورجیو بولگاری برای نخستین بار از فن کلاسیک دوره رنسانس بهره برد و توانست سکه های قدیمی را به صورت قطعه هایی از جواهر در پیشه مد ترکیب کند . بین سالهای ۱۹۷۰ تا ۱۹۷۹ برند بولگاری توانست شعبه های زیادی در شهرهای گوناگونی از جمله مونتاکارلو ، ژنو ، نیویورک ، سنت مورتیز ، توکیو ، پاریس میلان ، هنگ کنگ ، مونیخ ، اوزاکا ، سنگاپور و ۲۱ شهر دیگر تاسیس کند .

برای نخستین بار در سال ۱۹۹۵ در بازار بورس سهام این شرکت خرید و فروش شد . هم اکنون پائولو و نیکولا این شرکت را

بولگاری

برند بولگاری

سرپرستی می کنند .

در سال های اخیر شرکت بولگاری به جز طلا و جواهر ، وسایل دیگری از جمله پارچه ، عینک و کیف خلق می کند . لوازم دیگری مانند میز نقره و جام های کریستال نیز سرانجام همکاری با کمپانی روزنتالپورسلاین است .

نخستین مرد شرکت بولگاری که با نهایت توانایی در این شرکت مشغول است فرانچسکو تراپانی می باشد . فرانچسکو تراپانی گفته در آینده فقط به تولید وسایل های شیک و جواهرات قناعت نمی کند . کارشناسان این برند هم اکنون در سعی و کوشش هستند در رشد و افزودن کیفیت برند بولگاری بتوانند در آشفتگی های اقتصادی اعتبار آن را محفوظ نگه دارند .

قسمت عظیمی از موفقیت بولگاری در گرو حفظ کیفیت و دقت مخصوص محصولات این برند می باشد .

عامل دیگر موفقیت بولگاری گوناگون بودن محصولات این برند بر پایه مناطق گوناگون جغرافیایی می باشد . بر اساس گزارشات به دست آمده حدود ۱۳ درصد از پیروزی بواگاری به کشور ایتالیا ، ۲۴ درصد به بقیه نقاط اروپایی ، ۲۱ درصد به آمریکا و ۲۱ درصد به کشور ژاپن مربوط می شود .

انواع محصولات بولگاری نیز عبارتند از :

۳۴ درصد جواهرات

۴۶ درصد ساعت

۴ درصد وسایل دیگر مانند ( کروات ، عطر ، روسری ، محصولات چشمی و سایر لوازم چرمی دیگر )

۲ درصد حق امتیاز بکار گیری از مارک معروف این برند

تا سال ۲۰۰۰ نزدیک به دو برابر به فهرست موسسات سرمایه گذاری افزوده شد . با توجه به رشد فرآیند دنیای تجملات این افزایش قابل توجه است .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *