#


مناسب ترین لباس برای رفتن به عروسی کدام است؟

24 دسامبر 2017 بدون نظر 1239 بازدید

مناسب ترین لباس برای رفتن به عروسی کدام است؟

مناسب ترین لباس برای رفتن به عروسی کدام است؟

مسلما تا به حال به عروسی های بسیاری رفته اید و خوب می توانید نظر دهید که کدام لباس را می توان در یک مجلس عروسی پوشید و کدام لباس را نباید برای مجلسی اینچنین استفاده کرد. اینگونه به نظر می رسد که برای شرکت در یک مراسم عروسی نباید لباسی که بسیار پر زرق و برق است را انتخاب کرد و لباس های ساده در اولویت انتخاب قرار دارند.

اما نکته ای که موجب می شود تا افراد تعجب زیادی داشته باشند این است که انتخاب لباس برای عروسی دیگران یکی از پیچیده ترین و سخت ترین کارهایی است که باید به آن ها توجه کرد. در این مقاله ما نکاتی را عنوان کرده این که به شما کمک می کند تا بهتر بدانید کدام لباس و اکسسوری را باید برای شرکت در عروسی انتخاب کنبد و کدام لباس را نباید بپوشید تا بتوانید استایلی شیک و زیبا را از خود نشان دهید.

انتخاب لباس هایی با رنگ و طرح ساده

شاید لباسی که قصد پوشیدن آن را دارید برای عروسی خودتان نباشد و بخواهید برای شرکت در جشن عروسی یکی از آشنایان خود بپوشید اما این نکته را باید به خاطر داشته باشید که در این مجالس دوربین های بسیاری هستند که از همه طرف در حال عکس انداختن و فیلمبرداری می باشند، به همین دلیل است که تمایل دارید در عین زیبایی خود را با حالت مناسب و جذابی نشان دهید. کارشناسانس که در زمینه مد فعالیت دارند معتقدند افرادی که تمایل به جذابیت و زیبایی دارند در چنین مجالسی بهتر است که از لباس های تک رنگ که دارای طرح های ساده ای هستند استفاده نمایند. لباس هایی که به رنگ روشن هستند می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند تا بتوانید در مجلس عروسی دیگران به زیبایی هر چه تمام تر خود را نشان بدهید.

زمانی که از این مساله حرف به میان می آید تقریبا تمام افراد گمان می کنند باید به سراغ استفاده از لباس هایی بروند که دارای طرح های راه راه عمودی است. این مساله یکی از نکات اصلی برای لاغرتر دیده شدن است اما اگر قرار باشد در چندین عکس و تصویر دیده شویم بهتر است به سراغ لباس هایی برویم که دارای طرح های راه راه افقی می باشد.

در این زمینه تحقیقات بسیار زیادی انجام شده که نشان می دهد استفاده از لباس هایی که دارای راه راه افقی است در مقایسه با زمانی که لباس هایی با راه راه عمودی می پوشیم موجب باریک تر دیده شدن اندام افراد می شود و پیکره ای زیبا را به نمایش می گذارد. اگر قرار است به زودی در جشن عروسی شرکت کنید و لباسی با طرح راه راه باریک را برای خود در نظر گرفته اید بهتر است به راه راه های افقی فکر کنید تا استایل خود را شیک تر و مدرن تر نشان دهید.

انتخاب دامن های بلندی که تا روی نوک انگشتان است

برخی از خانم ها علاقه دارند در مراسمات مختلف از لباس های کوتاهی که خریداری کرده اند استفاده نمایند اما باید بگوئیم این لباس ها در عین زیبایی و جذابیتی که دارند به هیچ عنوان نباید آن ها را در مراسم عروسی پوشید. اگر لباسی این مدلی دارید بهتر است آن را در خانه بگذارید و به دنبال لباس های بلندتر بروید.

دامن ها و پیراهن هایی که برای پوشیدن انتخاب می کنید باید به اندازه ای بلند باشند که تا روی نوک انگشتان پاهای شما را پوشش دهند. علت این توصیه این است که در مراسم عروسی خانم ها زیاد نشست و برخاست می کنند به همین دلیل چندان جالب نخواهد بود که مدام دامن خود را مرتب کرده و پائین بکشید. خوبی دامن های بلند این است که دیگر نیازی به پائین کشیدن آن ها نیست و از این لحاظ با خیال راحت می توانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

توجه به تناسب لباس و محل برگزاری مراسم

اگر از محلی که مراسم عروسسی قرار است در آن برگزار شود مطلع هستید می توانید از این نکته استفاده بیشتری کرده و به سراغ انتخاب لباس هایی بروید که با این محیط تناسب و سازگاری بیشتری دارد. اگر مراسمی که قصد شرکت در ان را دارید در وسط تابستان برگزار می شود و فضای مراسم در زیر نور خورسید و محیطی دورتادور باز است  پوشیدن لباس های متفاوت برای شما امکان پذیر است.

کارشناسان حوزه مد و فشن بر این باورند که دانستن و آشنایی با محلی که مراسم در آن برگزار می شود موجب خواهد شد تا راحت تر بدانید برای شرکت در مراسم چه لباسی را باید بپوشید. اگر در محیط ساحلی مراسم انجام می شود می توانید از لباس هایی که باز هسند استفاده نمائید اما برای شرکت در مراسمی که اعتقادات مذهبی درآن حضور دارد باید به سراغ لباس هایی بروید که موها و بازوهای شما را پوشش دهد. این کار در جذابیت استایل شما بسیار کمک کننده خواهد بود پس اگر امکان دارد پیش از شرکت در مراسم از محل برگزاری آن اطلاع کافی داشته باشید تا بتوانید لباسی متناسب با این فضا را برای خود انتخاب نمائید.

پوشیدن لباس سیاه در عروسی

حتما تا به حال زیاد شنیده اید که هر خانمی باید یک لباس کوتاه مشکی در کمد لباس های خود داشته باشد و این مدل لباس برای هر مناسبتی کاملا مناسب می باشد. بنابراین اگر می خواهید در مراسم عروسی شرکت نمائید بهتر است یک لباس کوتاه مشکی رنگ را در میان لباس های خود داشته باشید و اگر ندارید در اسرع وقت یکی از آن ها را برای خود تهیه نمائید.

لباس کوتاه مشکی در هر فضایی کاربرد خاص خود را دارد و در عروسی ها هم می توان این لباس را مورد استفاده قرار داد. خانم هایی که لباس کوتاه مشکی ندارند می توانند برای اولین عروسی که به زودی قصد شرکت در آن را دارند یک لباس کوتاه مشکی تهیه نمایند و مطمئن باشند که لباس مشکی آن ها کاربردهای بسیاری خواهد داشت و می تواند در موارد بسیاری کاربرد خود را داشته باشد.

انتخاب کفش هایی که راحتی پای شما را فراهم کند

یکی از نکات اصولی برای داشتن استایل جذاب در هر مراسمی پوشیدن کفش های راحت می باشد. بیان این مساله به این معنی نیست که کفش هایی که هر روز برای پیاده روی می پوشید در مراسم عروسی هم همان ها را بپوشید بلکه منظور ما این است در هنگام انتخاب کفش هایی برای عروسی به سراغ مدل هایی بروید که در کنار زیبا بودن بتوانند راحتی پاهای شما را هم فراهم نمایند.

انتخاب کفش مناسب باعث می شود در طول چند ساعتی که در مراسم حضور دارید پاهایتان راحت بوده و احساس خوبی را داشته باشید. پوشیدن کفش هایی که قابلیت پوشیده شدن برای چند ساعت را دارند یکی از پیشنهاداتی است که کارشناسان حوزه مد به تمام خانم ها پیشنهاد می دهند.

به عقیده کارشناسان چندان جالب نخواهد بود که در مراسم عروسی کفش هایی را بپوشید که پاهایتان را اذیت کرده و مجبور شوید آن ها را از پا دربیاورید. زمانی که کفش پاشنه بلندی را برای شرکت در عروسی انتخاب می کنید بهتر است پیش از اینکه پول کفش ها را بپردازید کمی با آن ها در فضای فروشگاه  مغازه راه بروید تا مطمئن شوید که این کفش های پاشنه بلند هیچ آسیبی به پاهای شما وارد نمی کند و می توانید برای چند ساعت ان ها را به راحتی و بدون کوچک ترین مشکلی به پا کنید. اگر دیدید که کفش انتخابی موجب اذیت پاهای شما می شود هر چند هم که زیبا باشد باید از آن صرف نظر کرده و به سراغ مدل های دیگر بروید.

پوشیدن لباس هایی با رنگ مشابه در عروسی اعضای خانواده

اگر عروسی ای که قصد شرکت در آن را دارید برای یکی از اعضای خانواده خودتان است بهتر است به سراغ رنگ هایی بروید که سایه هایی از یک پالت رنگی را در خود جای داده باشد. البته باید توجه داشته باشید که می توانید لباس هایی را انتخاب کنید که رنگ آن ها کمی به یکدیگر شباهت دارد اما نباید کاملا به مانند یکدیگر باشد. اغلب طرح ها و بافتی که در لباس ها به کار رفته می تواند هماهنگی خوبی را به وجود بیاورد. البته می توانید با عروس و داماد هم هماهنگ کنید که آیا با انجام این کار موافق هستند و یا اینکه خیر.

عدم استفاده از لباس های سفید

سفید یکی از لباس هایی است که به هیچ عنوان نباید به سراغ آن رفته و آن را انتخاب کرد. کارشناسان حوزه مد می گویند به هیچ عنوان نباید از لباس ها و شلوارهایی که به رنگ سفید است در مراسم عروسی استفاده کرد. تنها زمانی استثنا وجود دارد که به طور رسمی از شما درخواست شود تا با پوشیدن لباس سفید خود را با عروس و داماد هماهنگ کنید. لباس هایی که به رنگ سفید و بژو نخودی و کرمی هستند را نباید در مراسم عروسی پوشید و باید به سادگی از کنار این لباس ها گذشت. بهتر است از رنگ های دیگری برای جایگزینی با لباس های رنگ سفید خود باشید و در مراسم عروسی از این لباس ها استفاده نکنید.

عدم استفاده از لباس هایی که دارای پولک دوزی زیادی هستند

شاید لباس های پولک شده زیادی در کمد خود داشته باشید که فقط یک بار آن ها را پوشیده اید اما باید بدانید که مراسم عروسی زمان مناسبی برای پوشیدن و نشان دادن این لباس نیست. از نظر کارشناسان لباس هایی که در طراحی ان ها از پولک های زیادی استفاده شده است موجب می شود تا نور زیادی هم منعکس شود و این مساله موجب می شود تا در هنگام عکس گرفتن با مشکلات جدی مواجه شوید و عکس هایتان چندان جالب از آب در نیاید.

البته ناگفته نماند اگر عروس و داماد در دعوت نامه خود تمی را ذکر کرده باشند که با لباس پولکی شما هماهنگی دارد می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید اما اگر غیر از این باشد بهتر است به سراغ لباس های دیگری بروید و از پوشیدن لباس های پولک دوزی شده خود در مراسم عروسی صرف نظر نمائید.

توجه به میزان زیورآلات در عروسی

اگر می خواهید در مراسم عروسی از زیورآلاتی استفاده نمائید بهتر است به سادگی آن ها توجه کافی داشته باشید. کارشناسان معتقدند زیورآلاتی که استفاده می کنید باید ظرافت داشته و زینت بخش ظاهر شما باشد. زیورآلاتی که اندازه بزرگی داشته باشند و یا رنگ های زیدی داشته و حتی براق باشند می توانند دید افراد را از مراسم عروسی منحرف کرده و موجب اذیت چشم آنها شود. توجه به کلیه این موارد موجب می شود تا استایلی زیبا داشته و لباس هایی که برای پوشیدن انتخاب می کنید جذابیت بیشتری را برای ظاهر شما به ارمغان بیاورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *