#


مناسب ترین رنگ برای ست کردن با شلوار خاکستری کدام است؟

ست با شلوار خاکستری
14 دسامبر 2017 2 نظر 1895 بازدید

مناسب ترین رنگ برای ست کردن با شلوار خاکستری کدام است؟

مناسب ترین رنگ برای ست کردن با شلوار خاکستری کدام است؟

اصولا تمام خانم ها در بین لباس های خود یک شلوار خاکستری دارند و می توانند برای استایل جذاب داشتن از آن استفاده نمایند. رنگ خاکستری در بین رنگ های خنثی قرار دارد که موجب می شود تا استایل متنوعی برای افراد به وجود بیاید. این رنگ جذاب قابلیت هماهنگی با تمام رنگ ها را دارد و می تواند ست مناسبی را در کنار طرح های مختلف ایجاد کند. در این مطلب قصد داریم چند لباس را که به همراه شلوار خاکستری موجب به وجود آمدن یک ست مناسب می شوند را معرفی کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید تا بتوانید استایل جذاب و زیبایی را برای خود درست کرده و شیک پوش تر دیده شوید.

استفاد از رنگ های مختلف در کنار شلوار خاکستری

رنگ خاکستری موجب می شود شما بتوانید تنوع رنگی را در استایل خود داشته باشید. در کنار شلوار خاکستری خود می توانید از رنگ هایی همچون بژ، سفید و یا حتی رنگ سیاه استفاده کنید. به کار بردن لباس هایی که دارای رنگ های مختلف هستند در کنار رنگ خاکستری موجب می شود تا استایل فوق العاده ای را برای خود به وجود بیاورید. در پوشیدن شلوار خاکستری زنانه دست شما برای پوشیدن رنگ مناسب با آن باز است و می توانید اکثر رنگ ها را در استایل خود به کار ببرید.

ست با شلوار خاکستری

ست با شلوار خاکستری

استفاده از طرح های شطرنجی در کنار شلوار خاکستری

به همراه شلوار خاکستری خود می توانید از لباس هایی با طرح شطرنجی و یا بلوزهای سفید به همراه کت بژ استفاده کنید و ظاهری شیک را برای خود بسازید. لباس های مشکی چه طرحدار باشند و چه ساده می توانند ترکیب خوبی با شلوار خاکستری به وجود بیاورند بنابراین از این طرح ها و رنگ ها هم در استایل خود استفاده کنید تا جذاب تر دیده شوید.

ست با شلوار خاکستری

ست با شلوار خاکستری

استفاده از رنگ بنفش در کنار شلوار خاکستری

برای اینکه یک استایل فانتزی داشته باشید می توانید از لباس هایی با رنگ بنفش در کنار شلوار خاکستری خود استفاده کنید و استایلی شیک را برای حضور در مراسم رسمی داشته باشید. با این استایل بسیار زیباتر از قبل دیده می شوید و یم توانید در میهمانی های رسمی از آن بیشتر استفاده کنید.

استفاده از ترکیب قرمز به همراه خاکستری

آن دسته از خانم هایی که تمایل بسیاری به داشتن استایل کلاسیک دارند می توانند از ترکیب رنگی قرمز به همراه خاکستری استفاده کنند. این ترکیب یک ترکیب زیبا و مجلسی است که موجب جذاب تر دیده شدن هر خانمی می شود. در کنار شلوار خاکستری خود می توانید از رنگ زرد نیز استفاده کرده و یک ست زیبا و غیرقابل پیش بینی را برای خود به وجود بیاورید. با این کار می توانید جذابیت استایل خود را بیش از پیش ارتقا داده و ظاهر شیک و مدرنی را برای خود به وجود بیاورید. پوشیدن این لباس ها در کنار شلوار خاکستری موجب می شود تا ترکیب رنگ های فوق العاده ای به وجود آمده و شیک پوشی شما و دقت در انتخاب رنگ ها به طرز زیبایی به چشم بیاید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *