#


مدل های مختلف صندل مردانه را بشناسید

صندل مردانه
27 ژوئن 2017 بدون نظر 1349 بازدید

مدل های مختلف صندل مردانه را بشناسید

مدل های مختلف صندل مردانه را بشناسید

یکی از وسائلی که برای گذراندن روزهای گم تابستان بسیار ضروری می باشد و اغلب مردان به آن احتیاج بیشتری دارند کفش های صندل است.

صندل ها جزو کفش های تابستانی هستند که برای اهل مد بسیار مناسب به نظر می رسند و آنان که تمایل دارند تیپی به روز داشته باشند می توانند از این صندل ها استفاده کرده و استایلی به روز و جذاب داشته باشند.

علت دیگری علاوه بر زیبایی موجب استفاده از این کفش ها می گردد و آن هم تهویه مناسب هوا در این مدل کفش ها است که برای روزهای گرم تابستان مناسب ترین گزینه هستند چرا که از تعریق زیاد پا جلوگیری کرده و مانع از بروز عفونت های قارچی می شود.

در این مطلب ما قصد داریم چند مدل صندل مردانه را که برای تابستان آقایان مناسب است معرفی کنیم.

مدل های مختلف صندل

صندل مردانه

صندل مردانه

۱ـ صندل های Birkenstock

این مدل صندل مردانه جزو یکی از قدیمی ترین مدل هایی است که در سال ۱۹۶۰ برای نخستین بار وارد عرصه مد و فشن شده و مورد استفاده آقایان قرار گرفت.

۲ـ صندل های Hudson

آن دسته از افرادی که علاقه به پوشیدن صندل های بسته دارند می توانند این مدل صندل ها را برای روزهای گرم تابستان انتخاب کرده و به پا کنند. این مدل صندل ها غالباً از جنس چرم بوده و برای پوشاندن پاشنه و قوزک پای افراد بسیار مناسب می باشند.

۳ـ صندل های River Island

این مدل صندل جزو صندل های کلاسیک بوده و جنس آن از چرم ضخیم می باشد که پوشیدن آن استایلی بی نظیر برای افراد ایجاد کرده و موجب شیک پوشی آن ها خواهد شد.

۴ـ صندل های Mango

این سبک صندل ها از جنس چرم صد درصد طبیعی تولید شده که بسیار شکیل است و طرحی کاملاً مناسب فرم پا دارد و برای افرادی که در ناحیه کف پا مشکل دارند می توانند از این صندل ها استفاده کنند.

۵ـ صندل های Kurt Geiger

افرادی که علاقه به پوشیدن صندل های اسپرت دارند می توانند از این مدل صندل ها استفاده کرده و آن را با یک شلوار جینی به رنگ سفید و یا آبی روشن هماهنگ کرد و یک استایل اسپرتی برای خود داشت.

صندل مردانه

صندل مردانه

۶ـصندل های مردانه Teva Original

از بهترین رنگ هایی که می توان در فصل تابستان از آن استفاده کرد و احساس خنکی را به فرد منتقل می کند رنگ زیبای سبز است.
جنس این صدل ها غالباً پارچه ای بدون بدنه است و آسیب رساندن به پا ها در حین راه رفتن را به کمترین حد ممکن می رساند و همین امر موجب احساس رضایت از پوشیدن این سبک صندل ها را برای مردان به وجود می آورد.

۷ـ صندل های مردانه Dries Van Noten

جنس این مدل صندل نیز از پارچه بوده که علاوه بر خنکی برای تابستان بسیار سبک و راحت نیز هستند. سبکی و خنکی این مدل باعث شده که در بین مردان از محبوبیت بسیاری برخوردار شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *