#


مدل لباس خود را با رژ لب تان ست کنید !!!

مدل لباس زنانه
6 آگوست 2017 بدون نظر 1151 بازدید

مدل لباس خود را با رژ لب تان ست کنید !!!

چگونه رژ لب زیبا و مناسب با مدل لباس خود انتخاب کنیم ؟

آیا می دانستید که بافت و رنگ لب های شما اگر بیش تر از روسری یا کفش یا .. در جذابیت و زیبایی شما تاثیر نداشته باشد حداقل به اندازه آن ها موثر است ؟ بله ، انتخاب رنگ لب شما بسیار مهم است و انتخاب لباس و تیپ مناسب با آن بسیار مهم تر ؛ این نه تنها زیبایی شما را تقویت می کند ، بلکه مدل لباس شما را نیز به عنوان یک لوازم جانبی تکمیل می کند . مانند بسیاری از افراد مشهور در دنیای مد ، شما احتمالا دوست دارید لباس های رنگی سرد و روشن را داشته باشید . ولی این تیپ کار شما را برای آرایش مناسب آن بسیار سخت تر می کند .

به یاد داشته باشید ، هیچ وقت شما نمیخواهید یک رژ لب قرمز روشن با یک لباس بنفش پوشانید و یک کمدین مضحک و خنده دار به نظر برسید ، درست است ؟ پس نگران نباشید ، چرا که من اینجا هستم ؛ من به شما برخی از بهترین ترکیب رنگ رژ لب ها و لباس هایی که می توانید ست کنید را پیشنهاد می دهم  که قطعا از بهترین و زیبا ترین مدل لباس ها و آرایش هایی که تا به حال کرده اید است . بی نظیر و آس تیپ بزنید .

  • ۱ – رژ لب هلویی با لباس نارنجی :

ترکیب لباس نارنجی و رژ لب نارنجی ممکن است عجیب و غریب باشد ، اما ترکیب هلویی و نارنجی میکس کاملی است و نتیجه شگفت انگیزی خواهد داشت . نارنجی یک رنگ ظریف است و هر نوع آرایشی به آن تمی آید . بنابراین ، آنچه شما باید انجام دهید این است که یک رنگ گرم را انتخاب کنید ؛ که می تواند زرد ، نارنجی ، قرمز و سبز های خاص باشد ، رنگ هایی که بیش از حد پر جنب و جوش نیستند . شما همچنین می توانید از رنگ های مات یا هلویی یا قرمز استفاده کنید . به یاد بیاورید که براق کننده ها همیشه راه حل های خوبی هستند . از رژ لب هایی با رنگ های صورتی هرگز استفاده نکنید زیرا نارنجی و صورتی به هیچ وجح با یکدیگر هم خوانی ندارند .

  • ۲ – رژ لب براق و لباس بنفش :

مردم معمولا از رنگ بنفش اجتناب می کنند ، زیرا که ست کردن آن با سایر رنگ ها آسان نیست . حتی انتخاب رنگ یک رژ لب ساده برای یک لباس بنفش بسیار مشکل است . این عمدتا به این دلیل است که رنگ های معمولی رژ لب مانند قرمز به بنفش خیلی خوب نمی آید . اگر چه در بعضی قسمت ها چون ” Ugly Betty ” ترکیبی از رژ لب قرمز با یک لباس بنفش روشن توسط ونسا ویلیامز بسیار خیره کننده معلوم می شود ، اما این همیشه اتفاق نمی افتد ، بنابراین اگر شما نمی خواهید ریسک کنید با استفاده از یک رژ لب براق ، کار خود را آسان کنید . این میکس ، به شما یک شخصیت جذاب و زیبا می دهد و قطعا شما آن را دوست خواهید داشت .

در واقع ، رژ لب براق مورد علاقه بسیاری از خانم ها ( حتی آقایان ) است . هر وقت لباسی  که رنگ غیر معمولی دارد به تن دارید و نمیخواهید بد به نظر برسید ، رژ لب براق را انتخاب کنید . رژ لب براق لب را راحت می پوشاند و بسیار نرم و زیبا عمل می کند . رنگ های مختلف و سایه های براق زیادی وجود دارد و پیدا کردن رژ لب براق نیز می تواند کمی سخت باشد . یک نکته از طرف استایلیست : اگر شما رنگ پوست تیره تری داشته باشید ، دو درجه روشن تر انتخاب کنید و اگر رنگ پوستی متوسط و روشن تر ​​داشته باشید می توانید دو درجه تیره تر را تهیه کنید .

  • ۳ – رژ لب قرمز با لباس زرد :

این رنگ به عنوان ترکیب رنگی برای افراد مشهور شناخته شده است . ستاره هایی مانند رز لسلی ، میچل ویلیامز و سولانژ نولز این ترکیب را انتخاب کرده و با آن دنیا را تکان داده اند . این افراد هر کدام یکی از زیبا ترین افراد مشهور هالیوود هستند . اگر افراد مشهور با ترکیبی از زرد و قرمز شما را شگفت زده می کنند ، چرا شما نمی توانید ؟ در صورتی که می خواهید از این ترکیب استفاده کنید ، در انتخاب لوازم جانبی خود مراقب باشید ، زیرا اگر رنگ بیشتری به لب خود بزنید ، همه ی احساسات مینیمالیتی رنگ لباس را از دست می دهید و بیشتر خنده دار می شوید تا زیبا ؛ و اگر شما تصمیم به جذب نگاه های مات نئون مردم را دارید ، اطمینان داشته باشید که تمام چشم ها به دنبال لب ها و لباس شما حرکت خواهد کرد .

  • ۴ – رژ لب مرجانی و لباس آبی :

بر خلاف بنفش ، رنگ آبی با رنگهای مختلف بسیار خوب و سازگار است ، اما آن ها باید از رنگ های گرم انتخاب شوند . اما اگر شما به دنبال نگاه های حشری می گردید ، می توانید رنگ صورتی یا قرمز روشن را انتخاب کنید . اما اگر بخواهید نگاهی با ظرافت و متانت بیشتری به شما خیره شود ، می توانید از رژ لب های مرجانی و هلو استفاده کنید . شما همچنین می توانید یک رنگ قهوه ای انتخاب کنید . اما بدانید ، ممکن است شما با یک ترکیب خنک و بی روح که هرگز خود تان در مورد آن فکر نکرده اید ، فاتحه تیپ و پرستیج خود را بخوانید .

  • ۵ – نتیجه گیری :

پیدا کردن یک ترکیب رنگی ایده آل رژ لب و لباس قطعا می تواند بسیار ماجراجویانه باشد ، اما هیجان انگیز است . درست مثل هر چیز دیگری در آرایش کردن ، از آزمایش رژ لب های گوناگون هراس نکنید . اگر احساس میکنید میخواهید جهان را با رژ لب هلویی ، سرخ ، قرمز ، سیاه و یا براق تکان دهید ، پس دریغ نکنید و بشتابید . به خاطر داشته باشید ، انجام آنچه که احساس می کنید درست است برای شما خوب است . اگر به سبک لباس پوشیدن خود اطمینان دارید ، بدون در نظر گرفتن آن چه که در پوشیدن انتخاب می کنید ، زیبایی در شما وجود دارد . استایل حقیقی شخصیت واقعی شما آن است که برای دیگران به نظر می رسد که باعث می شود در درون احساس خشنودی بیشتری پیدا کنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *