#


ماسک های تقویتی مو

ماسک مو
13 می 2017 بدون نظر 951 بازدید

ماسک های تقویتی مو

ماسک های تقویتی مو

ماسک تقویتی موی موز

برای تقویت موها روش های مختلفی وجود دارد از جمله : روش های طبیعی و روش های شیمیایی ( غیر طبیعی )

توصیه ی ما به شما این است که  از محصولات غیر طبیعی استفاده نکنید چرا که عوارض زیادی به همراه دارند ولی در عوض استفاده از روش های طبیعی بسیار توصیه می شوند. از جمله روش های طبیعی که پیشنهاد می کنیم استفاده از ماسک است که به وسیله ی میوه ها و سبزیجات مختلفی درست می شوند که در این مبحث به ماسک موز می پردازیم و خواص آن برای تقویت مو ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

مصرف موز باعث جلوگیری از ریزش موها شده و کمک می کند تا موهای پرپشت و بلندی داشته باشید . پس بهتر است بیشتر به آن توجه نشان دهید.

موارد مورد نیاز برای تهیه ی ماسک موز  

موز یک عدد

۲۰ دقیقه هم زمان برای اثر گذاری

چگونگی آماده سازی و تهیه ی این ماسک تقویتی بسیار ساده و آسان است . یک موز را له کرده و بر روی موهایتان بمالید و اجازه بدهید ۲۰ دقیقه بر روی موهایتان باقی بماند. پس از ۲۰ دقیقه موهایتان را شسته و خشک کنید.

توجه داشته باشید که این کار را روزی یک مرتبه و به مدت ۵ روز انجام دهید و بعد از این مدت زمان ۵ روزه از اثرات خارق العاده موز بر روی موهایتان لذت خواهید برد. به شما پیشنهاد می کنیم که برای شستن موهایتان سعی کنید از شامپوهای گیاهی و بی خطر استفاده کنید .

فواید موز

موز از جمله میوه های پر طرفدار میان مردم است که طعم بسیار لذیذ و خواص فراوانی نیز دارد و دارای مواد مغذی و ویتامین هایی از جمله B ، A و C که مورد نیاز بدن است . طبق نظریه هایی که وجود دارد یکی از علل ریزش مو کمبود برخی ویتامین ها و مواد در بدن است که آن مواد به راحتی در موز پیدا می گردد. ما به شما پیشنهاد میکنیم که این ماسک بی نظیر را استفاده کرده و شاهد نتایج فوق العاده آن باشید.

ماسک روغن نارگیل و دانه کتان

روغن نارگیل

روغن نارگیل

ماسکی که علاوه بر درخشان کردن موها آن ها را قوی و مستحکم نیز می گرداند.موادی که برای تهیه ی این ماست نیاز داریم:

دانه کتان یک قاشق چایخوری

روغن نارگیل دو قاشق چایخوری

در ابتدای امر یک قاشق چایخوری دانه کتان دا بکوبید تا کاملاً سائیده شود . سپس یک لیتر آب را به جوش آورده و دانه های کوبیده شده را به آن بیافزایید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه بجوشد. پس از صاف کردن و خنک کردن محلول دو قاشق روغن نارگیلی را که دارید به
آن اضافه کرده و هم بزنید . ۱۰ دقیقه زمان بدهید تا این دو ماده کاملاً بر خورد یکدیگر بروند. موهایتان را باشامپو شسته و با آب ولرم آبکشی نمایید. پس از آنکه محلول را روی موهایتان ریختید ۱۰ دقیقه به آن وقت بدهید سپس موهایتان را آب بکشید . سعی کنید هر دو روز یک بار این کار را تکرار کنید تا نتیجه ی فوق العاده اش را مشاهده نمایید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *