#


ماریا کوماندنایا با حجاب خود پخش مستقیم قرعه کشی جام جهانی را برای ایرانیان به ارمغان آورد

مجری قرعه کشی جام جهانی
1 دسامبر 2017 بدون نظر 1041 بازدید

ماریا کوماندنایا با حجاب خود پخش مستقیم قرعه کشی جام جهانی را برای ایرانیان به ارمغان آورد

ماریا کوماندنایا با حجاب خود پخش مستقیم قرعه کشی جام جهانی را برای ایرانیان به ارمغان آورد

علاقه مندان به دنیای فوتبال می دانند که مراسم قرعه کشی این مسابقات جهانی در روز اول دسامبر۲۰۱۷ برگذار شد که بیشتر از خود مسابقه مجری این برنامه خبر ساز بود. ماریا کوماندنایا مرجی زنی که پیش از این وعده داده بود در مورد حجاب خود به گونه ای ظاهر خواهد شد که مردمی که در کشورهای اسلامی حضور دارند نیز بتوانند مراسم قرعه کشی جام جهانی۲۰۱۸ را به راحتی تماشا کنند.
بحث داغی که تا کمی پیش از برگزاری مراسم قرعه کشی در شبکه های اجتماعی بود بیشتر محور درخواست افراد علاقه مند به بازی فوتبال و همچنین یکی از ملی پوشان ایرانی است که از ماریا کوماندنایا درخواست کرده بود تا در اجرای مراسم قرعه کشی لباس مناسبی را به تن داشته باشد.
یک روز پیش از برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی۲۰۱۸ روسیه حدس و گمان های بسیاری در مورد ترکیب تیم ملی فوتبال ایران با توجه به سید بندی که در این دوره انجام می شود به وجود آمده است اما تقاضایی که از مجری این مراسم شده تبدیل به مبحث داغی گردیده که بسیاری از کاربران ایرانی در اغلب شبکه های مجازی در مورد آن بحث و گفتگو می کنند.

در قرعه کشی اول دسامبر که انجام می شود کارلوس کیروش که به عنوان سر مربی تیم ملی ایران است به همراه آقایان مهدی مهدوی کیا و علی دایی که جزئی از ملی پوشان سابق تیم ایران هستند حضور پیدا کرده است. ماریا کومندنایا که یک خبرنگار معروف روسی می باشد به همراه گری لینه قرار است مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقات جام جهانی را انجام دهد. بسیاری از کاربران شبکه های مجازی از این مجری روس درخواست کرده اند تا لباس مناسبی را برای اجرای مراسم به تن کند تا کاربران شبکه های اجتماعی نیز بتوانند در کشورهای اسلامی مراسم را تماشا کنند. این درخواست سر و صدای بسیار زیادی را در پی داشته است و موجب شده افراد بسیاری نسبت به این مساله واکنش نشان دهند.

مجری قرعه کشی جام جهانی

مجری قرعه کشی جام جهانی

افراد بسیاری در شبکه های مجازی از خانم کومندنایا درخواست داشتند تا لباسی که برای اجرای مراسم می پوشد مناسب باشد تا تلویزیون های دولتی ایران مجبور نباشنداین مراسم را سانسور نمایند و به این ترتیب علاقه مندان به فوتبال بتوانند بدون هیچ سانسوری این برنامه را تماشا کنند.
زمانی که یکی از اعضای تیم ملی ایران وارد این مبحث داغ روز شد ماجرای لباس پوشیدن این مجری روس جالب تر از قبل شد. سردار آزمون که یکی از اعضای فعال تیم ملی ایران است و در حال حاضر در باشگاه روبین کازان روسیه در حال بازی می باشد در صفحه اینستاگرام خود گفته که خانم کومندنایا درخواست کاربران ایرانی را پذیرفته است. پس از این خبر سردار آزمون خانم کومندنایا را یکی از دوستان خوب خود معرفی کرد و بیان کرد که او در مراسم قرعه کشی با لباس مناسبی حاضر خواهد بود.
روزنامه شهروند نیز در توئیتی که گذاشته بود از جانب خانم کومندنایا بیان کرد: همانطور که سردار آزمون اعلام کرده درخواست کاربران ایرانی را پذیرفته ام و به او قول داده ام تا یک سوپرایز جالب داشته باشم. او در ادامه صحبت های خود عنوان کرده که دوست دارد تمام کشورهای اسلامی بتوانند بدون هیچ سانسوری مراسم قرعه کشی را از شبکه های دولتی شاهد باشند.
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *