#


لوکس ترین اکسسوری های لازم برای آقایان

6 آوریل 2018 بدون نظر 3601 بازدید

لوکس ترین اکسسوری های لازم برای آقایان

اکسسوری های لوکسی که برای هر مردی لازم است

تمام مردان باید در کمد لباس های خود علاوه بر لباس های متنوع اکسسوری های لوکسی نیز داشته باشند تا بتوانند در مراسم هایی که حالت رسمی دارد از آن ها استفاده نمایند. به دلیل اینکه نمی توان به راحتی از برندهای معروفی مانند کنزو و دولچه اند گابانا و تام فورد و برندهای دیگر خرید کرد و باید هزینه های بسیار زیادی برای یک خرید خوب پرداخت کرد و هرکسی قادر به انجام این کار نمی باشد به همین دلیل در این مطلب برخی از این اکسسوری های لوکس را که به وسیله برندهای مشهور طراحی و تولید شده اند را ذکر کرده ایم که می توانید از آن ها استفاده کرده و از به صرفه بودن آن ها اطمینان داشته باشید.

کیف پول دولچه اند گابانا

مطمئنا برند دولچه اند گابانا به دلیل تولید محصولات گران قیمت تنها به قشر خاصی اختصاص دارد و تمام مردم قدرت خرید تولیدات این برند بینظیر و لوکس را ندارند. اما این برند طی اقدامی موجب شده تا تمام افراد بتوانند برخی از کالاهای لوکس و با کیفیت آن را با قیمت مناسب و کاملا به صرفه ای خریداری نمایند. این برند کیف پول های بسیار با کیفیتی را عرضه کرده که انواع چرمی آن از۱۰۰ درصد پوست خالص گوساله تهیه شده و می تواند تمام معیارهایی را کهبرای یک چرم مطلوب در نظر دارید در اختیار شما قرار دهد. قیمتی که برای این کیف پول در نظر گرفته شده است یکصد و نود و پنج یورو می باشد که  در مقایسه با محصولات برندهای دیگر می توان گفت قیمت پائینی دارد و می تواند مورد توجه افراد بسیاری قرار بگیرد.

دکمه سردست از برند لنوین

کمپانی لنوین به عنوان یکی از کمپانی های فعال در عرصه کالاهای لوکس و خانه مد فرانسوی شناخته می شود که در عرصه طراحی و تولید عطر و جواهرات و پوشاک فعالیت های گسترده ای داشته است و توانسته محصولات بسیار خوب و باکیفیتی را عرضه نماید. متخصصین عرصه مد و فشن معتقد هستند که هر مردی باید یک دکمه سردست را برای خود داشته باشد تا بتواند در مراسم های رسمی در کنار کت و شلوار خود آن ها را نیز به کار بگیرد. برند لنوین به عنوان یکی از برندهای لوکس در شهر پاریس دارای شهرت بسیار زیادی می باشد و توانسته نظر طراحان بسیاری را به سمت طرح ها و تولیدات خود جلب نماید. این برند فرانسوی دکمه سر دستی را به شکل مربع و به رنگ نقره ای طراحی کرده که مردان می توانند از آن برای حضور در مراسم رسمی استفاده نمایند. طراحی این دکمه های سردست به قدری زیبا است که می توان با قاطعیت گفت ارزش خرید را داشته و می توانند جذابیت استایل هر مردی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. قیمتی که برای این دکمه های سردست در نظر گرفته شده است یکصد و پنج یورو می باشد که واقعا با توجه به طراحی بینظیری که دارد قیمت مناسبی می باشد.

عینک آفتابی سن لوران

ایو سن لوران به عنوان یکی از طراحان لباس فرانسوی می باشد که توانسته با طراحی های زیبای خود تاثیر شگفت انگیزی در عرصه مد و لباس در نیمه دوم قرن بیستم میلادی داشته است. طی سال های گذشته این برند فرانسوی توانسته جایگاه خود را در مجله رولینگ استون باز کند و نام خود را مطرح سازد. در حال حاضر به سختی می توان محصولی از این برند را پیدا کرد که قیمت چندان زیادی نداشته باشد اما این برند نیز همچون برندهای معتبر دیگر محصولی را عرضه کرده که قیمت مقرون به صرفه ای دارد و افراد مختلف می توانند آن را خریداری نمایند. عینک آفتابی Acetate یکی از محصولات لوکس این برند می باشد که دارای قیمت بسیار مناسبی بوده و می تواند گزینه ای ایده آل برای افرای باشد که به دنبال عینک آفتابی برند و با قیمت مناسبی هستند. این عینک آفتابی دارای کیفیت بالایی بوده و هرگز از مد نخواهد افتاد. قیمتی که از سوی برند سن لوران برای این عینک آفتابی در نظر گرفته شده۲۵۵ یورو می باشد که می توان گفت ارزان ترین محصولی است که این برند در طول دوران کاری خود تولید کرده است.

عطر Rive D’Ambre تام فورد

تام فورد به عنوان یکی از طراحان مد به نام آمریکایی شناخته می شود که مدت ها با برند گوچی همکاری داشت اما پس از همکاری با این کمپانی توانست به شهرت جهانی رسیده و در سال۱۹۹۴ به عنوان مدیریت تولید دست پیدا کند. زمانی که کمپانی گوچی سهام ایو سن لوران را برای خود خرید تام فورد به عنوان مدیر تولید برند ایو سن لوران انتخاب شد. در نهایت در سال۲۰۰۴ میلادی تام فورد اقدام به تاسیس برند خود کرد و در سال۲۰۰۶ میلادی نیز نخستین عطر را تولید نموده و معرفی کرد. یکی از عطرهای محبوبی که به وسیله این برند لوکس تولید شده عطر Rive D’Ambre نامیده می شود. این عطر خاص دارای طرفداران بسیار زیادی است و در مقایسه با دیگر محصولاتی که توسط این برند تولید شده دارای قیمت پائین تری می باشد. توصیه می کنیم در صورتی که به دنبال عطری خاص و ویژه هستید این عطر را خریداری نموده و برای جذابیت استایل خود آن را مورد استفاده قرار دهید. در ترکیبات این عطر می توان رایحه اسانس های مرکبات و کهربا را به خوبی تشخیص داد که بهترین گزینه برای استفاده در تمام فصول سال بوده و دارای قیمت۱۴۵ یورو می باشد که در مقایسه با بسیاری از عطرهای تولید شده برندهای دیگر ارزان تر است.

کمربند چرم مشکی تولیدی برند گوچی

گوچی یکی از برندهای مشهور ایتالیایی می باشد که طی سال های گذشته تغییرات بسیار زیادی در خصوص محصولات خود ایجاد کرده است. یکی از طراحان به نام و برجسته این کمپانی الساندر میشل می باشد که خلاقیت بسیاری در طراحی های این برند انجام داده و موجب برپایی انقلابی در صنعت مد گردید است. برخی از محصولاتی که به وسیله این برند تولید شده هرگز از مد نخواهد افتاد بنابراین اگر نیازی به پرداخت هزینه زیادی در خصوص آن ها باشد باز هم می توان گفت ارزش خریدن را دارند. کمربند چرمی این برند یکی از نمونه هایی است که از چرمی مرغوب در تولید آن استفاده شده و ایتالیا مهد تولید آن به شمار می رود. قیمتی که برای این کمربند چرمی در نظر گرفته شده تنها۱۸۰ یورو می باشد که در مقایسه با دیگر محصولات گوچی قیمت بسیار مناسبی به نظر می رسد.

ساعت طرح Aikon برند موریس لاکرویکس

موریس لاکرویس به عنوان یکی از برندهای تولید کننده ساعت سوئیسی معرفی شده است که در زمینه تولید ساعت های خود از طراحی های ظریف و زیبایی استفاده کرده و توجه علاقه مندان بسیاری را به این مدل از اکسسوری ها جلب کرده است. شاید برخی با خود فکر کنند آیا این مدل ساعت ارزش پرداخت این هزینه را دارد یا خیر؟ که باید بگوئیم کیفیت بالا و طراحی زیبای این ساعت موجب شده تا سال های سال بتوانید از آن استفاده کرده بدون اینکه هرگز از مد بیفتند. موریس لاکرویکس ساعتی را با مدل Aikon طراحی کرده است که دارای قیمت پائینی نسبت به دیگر ساعت های این برند سوئیسی می باشد و دارای شیشه کریستال ضد خش بوده و بند آن نیز از چرم تمساح است و در کنار تمام این موارد به صفحه نمایشی لو.کس و زیبا و عقربه هایی تیز و دقیق مجهز شده است که موجب می شود به عنوان یک ساعت لوکس و جذاب معرفی شده و مورد انتخاب افراد قرار بگیرد. قیمتی که برای این ساعت در نظر گرفته شده تنها۶۰۰ یورو می باشد که می توان گفت در مقایسه با دیگر محصولات برندهای سوئیسی بسیار ارزان است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *