#


لباس پوشیدن به سبک بردپیت

بردپیت
8 آوریل 2017 بدون نظر 1235 بازدید

لباس پوشیدن به سبک بردپیت

لباس پوشیدن به سبک بردپیت :

بردپیت یکی از خوش تیپ ترین مردان دنیا است که ما به شما می گوییم چگونه به سبک آن لباس بپوشید.

۱. انتخاب رنگ مناسب :

انتخاب یک دست لباس که رنگ بندی مناسبی دارد از ویژگی های آقای بردپیت است او لباس های خود را در یک طیف رنگی انتخاب می کند و با عینک بدون قاب مشکی و عینک خلبانی تیپ خود را کامل می کند.

۲. لباس ساده بپوشید بدون طرح :

همانطور که ما می دانیم لباس های ساده و بدون طرح خیلی راحت در کنار هم ست می شوند و شما می توانید لباس هایتان را با یکدیگر ست کنید بدون هیچ مشکلی. هرچند که لبای های طرح دار و نقش دار مد هستند ولی لباس های ساده هیچ گاه از مد نمی روند و همیشه زیباهستند و باعث می شود کهظاهری کلاسیک داشته باشید.

۳. لباس هایتان را اتو کنید :

بدپیت همیشه فرد مرتبی است. لباس های او کاملا به صورت جزئی و مرتب اتو شده است. اگر نمی توانید لباسهایتان را به درستی اتو کنید این کار را به خشک شویی بسپارید تا همیشه لباس هایی نو و آراسته داشته باشید.

۴. پوشیدن لباس هایی که سایزتان است :

برد پیت همیشه لباس هایی می پوشد که کاملا اندازه بدنش است سعی کنید لباس هایی بخرید که بعد از شست و شو اندازه آن تغییر نکند.

۵. کیفیت برایتان مهم باشد نه کمیت :

اگر لباس هایتان محدود است ایراد ندارد زیرا کیفیت آنها مهم است. شاید همه افراد توانایی از برندهای معروف را نداشته باشند ولی می توانند به جا خرید لباس های ارزان چند لباس با کیفیت بخرند. لباس هایی که گران باشند پارچه های آنها دارای جنس خوبی است قطعا طول عمر طولانی تری دارند و لباس های ساده و با کیفیت به گونه ای هستند که شما می توانید سال های زیادی از آنها استفاده کنید اگر همین طور پیش بروید روزی کمدی پر از لباس خواهید داشت.

۶. انتخاب لباس با رنگ خنثی :

بردپیت هیچ گاه لباس های رنگ جیغ نمی پوشد رنگ هایی که اوبه آنها علاقه دارد شامل؛ سفید، سیاه، بژ، خاکی، سرمه ای، خاکستری و رنگ های مشابه به این ها است. این ها رنگ های مجلل و با کلاسی هستند. با این رنگ ها هر رنگ و پارچه ای هماهنگ می شود هم چنین پیراهن هایی با این رنگ ها را با هر شلواری می شود ست کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *