#


لباس و اکسسوری مناسب برای رفتن به محل کار با دوچرخه

لباس و اکسسوری
4 اکتبر 2017 بدون نظر 1457 بازدید

لباس و اکسسوری مناسب برای رفتن به محل کار با دوچرخه

لباس و اکسسوری مناسب برای رفتن به محل کار با دوچرخه

افراد بسیاری هستند که تمایل دارند به جای استفاده از اتومبیل و وسایل نقلیه عمومی از دوچرخه برای رفتن به محل کار خود بهره بگیرند. این کار علاوه بر اینکه موجب می شود آلودگی مجیط زیست کمتر شود مزیت دیگری نیز دارد که آن هم ورزش کردن و نشاط و شادابی جسم می باشد. البته ورزش کردن لوازم مورد نیاز خود را می خواهد که در این مورد قصد داریم چند نمونه از این لوازم را با شما در میان بگذاریم تا بتوانید به سهولت از این لوازم و اکسسوری ها استفاده کرده و با دوچرخه به محل کار خود بروید.

۱ـ ژاکت های مناسب

زمانی که در حال رانندگی هستید بهتر است برای حفاظت از خود در برابر سرما از یک ژاکت مناسب استفاده کنید. برخی از ژاکت ها هستند که در هوای بهاری و کمی گرم هم مناسب دوچرخه سواری می باشند و اجازه نمی دهند بدن شما بیش از اندازه گرم شود و موجب ناراحتی شما باشد. پس به هنگام دوچرخه سواری ژاکت هایی را بپوشید که ضخامت زیادی نداشته باشند ولی گرمایش آن ها مناسب باشد.

۲ـ ساعت مناسب

از جمله اکسسوری هایی که به هنگام دوچرخه سواری به آن نیاز مبرم خواهید داشت یک ساعت مناسب است. ساعت های هوشمندی که توانایی ثبت مسیر طی شده و مقدار کالری سوزانده شده را دارد بهترین گزینه برای استفاده به هنگام دوچرخه سواری می باشند پس آن ها را جزو لوازم ضروری خود به شما آورید و یکی از این ساعت های هوشمند را برای خود تهیه کنید.

۳ـ کلاه ایمنی مناسب دوچرخه سواری

یکی از مهم ترین لوازمی که به هنگام رانندگی با موتور و دوچرخه باید همراه داشته باشید کلاه ایمنی است که می تواند تا حدود زیادی از برخورد سر در مواقع خطرناک جلوگیری کند و مانع آسیب رسیدن به سرو گردن بشود. همواره به یاد داشته باشید که به هنگام دوچرخه سواری از یک کلاه ایمنی مناسب که خیلی هم سنگین نباشد استفاده کنید.

کلاه ایمنی

کلاه ایمنی

۴ـ کتانی مناسب دوچرخه سواری

در مورد کتانی مناسب برای دوچرخه سواری حتما باید به سراغ مدل های راحت و سبک این کفش ها بروید چرا که هر چقدر کفش راحتی به پا داشته باشید به همان میزان هم خواهید توانست راحت تر پدال دوچرخه را به حرکت در بیاورید و پس از مدت زمانی پاهای شما احساس خستگی نخواهد کرد.

۵ـ شرت مناسب دوچرخه سواری

در هنگام دوچرخه سواری دقت داشته باشید شرتی که می پوشید به اندازه کافی گشاد و راحت باشد تا خود شما نیز به آسانی بتوانید رکاب بزنید.این کار به مردان کمک می کند تا از عرق سوزشدن ران های خود جلوگیری کنند و نگذارند مشکلی برای بیضه هایشان به وجود بیاید. پس هنگام انتخاب شرت به جنس و گشادی آن توجه ویژه ای داشته باشید.

کتانی

کتانی

۶ـ شلوار مناسب برای دوچرخه سواری

درست است که برای رفتن به محل کار خود به یک شلوار کار مناسب نیازمند هستید ولی ترجیحا تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا شلواری که انتخاب می کنید علاوه بر راحتی حالت رسمی بودن نیز داشته باشد. در این مورد می توانید در مورد شلوارهای پارچه ای نیز فکر کرده و آن را با یک کتانی ممناسب ست کنید و به هنگام دوچرخه سواری مورد استفاده قرار دهید.

۷ـ پیراهن های مناسب

برای راحتی در محل کار خود می توانید از پیراهن های رسمی استفاده کنید البته به خاطر داشته باشید در مورد انتخاب پیراهن به سراغ مدل هایی بروید که بیش از حد تعرق بدن را به خود جذب نمی کنند. اگر از جنسی استفاده کنید که خیلی زود عرق بدن را به خود بگیرند در کمترین زمان ممکن بدن شما بوی بد عرق خواهد داد و این اصلا خوشایند نخواهد بود.

لباس مناسب

لباس مناسب

۸ـ دوچرخه مناسب و راحت

در مورد دوچرخه ای که قصد دارید برای رفتن به محل کار از آن استفاده کنید بهتر است از مدل های دنده ای کمک گرفته و به سراغ آنهایی بروید که چرخ های متناسبی دارند و برای رفتن به محل کار مناسب تر هستند.

۹ـ استفاده از یک کوله پشتی مناسب

برای اینکه بتوانید در هنگام دوچرخه سواری راحت باشید بهتر است از یک کوله پشتی برای قرار دادن مدارک و وسایل کاری خود کمک بگیرید. در مورد انتخاب کوله های مناسب نیز دقت کافی داشته و مدلی را انتخاب کنید که هنگام دوچرخه سواری باعث ایجاد مشکل برای شما نخواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *