#


لباس ها و اکسسوری های مخصوص تابستان برای خانم ها

لباس ها و اکسسوری
2 آگوست 2018 بدون نظر 1635 بازدید

لباس ها و اکسسوری های مخصوص تابستان برای خانم ها

لباس ها و اکسسوری های مخصوص تابستان برای خانم ها

خانم ها در فصل تابستان به چه لباس ها و اکسسوری هایی نیاز دارند؟ چیزی که در فصل تابستان مورد اهمیت قرار می گیرد، راحتی و خنکی است. ممکن است تصور کنید که با این شرایط خوش تیپ ماندن کار بسیار سختی باشد، ولی در واقع شما می توانید در عین خنکی و راحتی، ظاهر جذابی داشته باشید. بعضی از لباس ها و اکسسوری ها مخصوص فصل گرما طراحی شده اند، همچنین کاربرد بسیاری داشته و از همه مهم تر هیچ موقع از مد نخواهند افتاد. به همین دلیل شما باید آن ها را در کمد لباس های خود قرار دهید. در ادامه قصد داریم لباس هایی که خانم ها باید در فصل تابستان در کمد خود داشته باشند را معرفی کنیم.

تیشرت سفید

ممکن است که تیشرت سفید، بهترین لباس کمد شما نباشد، ولی به طور حتم یکی از پر استفاده ترین لباس ها خواهد بود. شما می توانید هر مدل و رنگ لباسی را که دوست دارید مانند شلوار جین، دامن کوتاه و بلند طرح دار و یا ساده و خال خالی و… را به راحتی با تیشرت سفید خود ست نمایید.

کفش پاشنه بلند تابستانی

هیچ فردی به خصوص خانم ها از پاهای عرق کرده خوشش نمی آید. به همین دلیل بهتر است علاوه بر صندل، یک جفت کفش پاشنه بلند تابستانی داشته باشید. این مدل کفش ها علاوه بر این که پاهای شما را خنک نگه می دارد، بلکه باعث می شود شما نیز کشیده تر و قد بلندتر به نظر بیایید.

شلوار جین گشاد

ممکن است پوشیدن شلوار جین در فصل گرما برای شما غیرقابل تحمل باشد، ولی بهتر است به شلوارهای جین گشاد نگاهی بیندازید. این مدل شلوارهای جین علاوه بر راحتی و خنکی، بسیار شیک و روی مد هستند. فقط این را به یاد داشته باشید که در زمان خرید آن ها رنگ های روشن را انتخاب کنید.

پیراهن سفید

همانگونه که برای تیپ اسپورت خود به یک تیشرت با رنگ سفید نیاز خواهید داشت، برای موقعیت های رسمی نیز باید یک پیراهن سفید داشته باشید. شما می توانید همراه با این پیراهن از دامن، شلوار جین و یا هر مدل لباس دیگری که دوست دارید استفاده کنید. رنگ سفید پیراهن شما، به خاطر خنثی بودنش، به هر رنگ لباسی به زیبایی ست می گردد.

دامن روی زانو

یکی دیگر از لباس هایی که باید در فصل تابستان در کمد لباس های تان قرار دهید، دامن روی زانو است. شما می توانید برای موقعیت های دوستانه و رسمی این دامن را همراه با کفش و یا صندل تخت استفاده کنید و یا اینکه برای میهمانی های شبانه و نیمه رسمی تر به همراه یک کفش پاشنه بلند بپوشید.

اسنیکر سفید

کفش های اسنیکر سفید، به خاطر سادگی که در طرح هایش دارد، هیچ موقع از مد نخواهد افتاد. هنگامی که شما نمی دانید برای تیپ اسپرت خود از چه کفشی استفاده کنید، این مدل کفش می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *