#


لباس های مناسب افراد بالای ۳۰ سال

لباس های مناسب افراد بالای 30 سال
16 مارس 2017 بدون نظر 1933 بازدید

لباس های مناسب افراد بالای ۳۰ سال

لباس های مناسب افراد بالای ۳۰ سال و معرفی آن

شما باید لباس های مناسب را بپوشید که مناسب سن و سال شما باشد. طی این مقاله ها لباس های مناسب افراد بالای سی سال را به شما معرفی می کنیم
 دامن پیلی : برای هر خانم بالای ۳۰ سال این قضیه ضروری است که یک دامن پیلی که قد آن زیر زانو است داشته باشد زیرا این دامن ها را می توان در هر موقعیتی پوشید.
 کیف دسته دار : شما باید هزینه کنید تا یک کیف مرغوب و مناسب برای استفاده روزمره خود تهیه کنید. مدل های کیف دسته دار باعث می شود شما شیک تر و مرتب تر به نظر برسید. پس حتما نسبت به خرید یک کیف سایز متوسط با دسته در بالا دقت کنید.
 گوشواره های بلند : شما اگر در کنار جواهرات و گوشواره های کلاسیک خود از گوشواره بلند استفاده کنید تغییر قابل توجهی را در تیپ و استایل خود خواهید دید.
 پیراهن دکمه دار : می توان گفت از اجزای اساسی یک استایل زنانه شیک پوشیدن پیراهن های زنانه دکمه دار است. همه روزه مدل های زیبا و متنوع از این پیراهن ها وارد بازار می شود. و هر خانمی باید حداقل ۲ یا ۳ تا از این لباس ها را در کمد خود داشته باشد. شما می توانید در مهمانی هایی که دعوت می شوید این لباس ها را با کت و شلوار زنانه بپوشید.
 کفش کتانی سفید : همه افراد از این مدل کتانی حداقل یک جفت دارند. در هر رده سنی که باشید این کفش ها برای شما محبوب است. فقط باید دقت کنید که افراد با سن بالای سی سال از نوع تخت و با جزئیات کمتر این مدل کفش را استفاده کنند.
 صندل ضربدری : به افرادی که سن آنها بالای سی است و سطح بالایی از مد و استایل را دارند صندل ضربدری به آنها پیشنهاد می شود که حتما آن را داشته باشند این کفش ها قابل پوشیده شدن در محل کار و مهمانی های خودمانی می باشد.
 شلوار دمپاگشاد : تقریبا می توان گفت که همه افراد به شلوار جین علاقه دارند و این شلوار ها تقریبا بهترین نوع شلوار هستند که در سن ۳۰ سالگی می توان آنها را پوشید زیرا به گونه ای هستند که با همه اندام ها سازگاری دارند و باعث می شوند شما متشخص تر دیده شوید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *