#


ایجاد استایل جذاب و گرم با پوشیدن لباس های زمستانی زنانه مناسب

لباس های زمستانی زنانه
14 دسامبر 2017 بدون نظر 1179 بازدید

ایجاد استایل جذاب و گرم با پوشیدن لباس های زمستانی زنانه مناسب

ایجاد استایل جذاب و گرم با پوشیدن لباس های زمستانی زنانه مناسب

علاقه ای که همه افراد به فصل های پائیز و زمستان دارند بر کسی پوشیده نیست. صدای خش خش زیبایی برگ های پائیزی زمانی که بر روی آن ها راه می رویم و یا احساس خوبی که از بوی نم باران به ما دست می دهد به همراه لمس نخستین دانه های برف باعث می شود تا به وجد آمده و احساس شوق داشته باشیم. تمام زیبایی های این دو فصل زمانی برای ما بهتر است که لباس گرمی می پوشیم و می توانیم با خیال راحت از این فصل های زیبا لذت ببریم.

زمانی که باآغاز فصل سرما اقدام به جمع آوری لباس های بهاره خود می کنیم حسی در درون مان به وجود می آید که باید لباس های متنوع خود را کنار گذاشته و به سراغ لباس های یکنواخت پائیزه و زمستانه برویم درحالی که اصلا اینطور نیست و برای این فصل ها هم لباس های متنوعی در دنیای مد به وجود آمده است که می توان از آن ها استفاده کرد. می توانید در این فصل ها از لباس هایی همچون کت، پانچو، جلیقه و یا حتی شال گردن استفاده کنید البته لباس های دیگری هم وجود دارند که در فصل های سرد سال مورد استفاده افراد قرار می گیرند.

لباس های زمستانی زنانه

لباس های زمستانی زنانه

لباس هایی که برای این دو فصل طراحی شده اند دارای رنگ های جالب و گرمی هستند که هر کدام از آن ها جذابیت خاصی را داشته و زمانی که با لباس های مناسبی هماهنگ شوند می توانند جذابیت بیشتری نسبت به لباس های تابستانی نیز داشته باشند. در این مطلب قصد داریم در خصوص بهترین لباس های زمستانی که موجب گرم بودن و جذابیت شما می شود کمی صحبت کرده و بهترین لباس های این فصل را معرفی نمائیم.

استفاده از لباس های لایه برای محافظت در برابر سرما

در فصل های سرد سال بهتر است از لباس های گرم به عنوان لایه های زیرین لباس های خود استفاده کنید. در این حالت جلیقه ها می توانند بهترین گزینه برای شما محسوب شوند چرا که به عنوان یک لباس با ضخامت مناسب و تاثیر گذار شناخته می شوند و می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. جلیقه ها با ضخامت مناسبی که دارند می توانند در زیر کت ها به کار برده شوند و لایه محافظی خوبی به شمار می روند. اگر تمایل دارید تا گرمای بیشتری را حس کنید بهتر است به سراغ لباس های پشمی و یا پنبه ای بروید و در زیر کت های خود از این لباس ها استفاده نمائید.

لباس های ترکیبی مناسب پائیز و زمستان

شلوارهای جین با رنگ های مختلف

در حال حاضر شلوارهای بسیاری با نام شلوار جین در بازار وجود دارند که جنسی مشابه شلوار جین دارند اما رنگ های آن ها متفاوت است و به رنگ های زرشکی و سبز زیتونی و کاراملی دیده می شوند که در واقع به عنوان رنگ های مد در پائیز شناخته می شوند. این رنگ ها می تواند جذابیت استایل شما را ارتقا دهد و موجب به وجود آمدن ظاهری شیک تر برای شما گردد.

پوشیدن جلیقه

یکی از لباس هایی که در فصل های سرد سال بسیار کاربردی به نظر می رسد جلیقه ها می باشند. اگر تا به حال به سراغ این لباس کارامد نرفته اید الآن زمان آن رسیده تا یکی از آن ها را برای خود تهیه کنید. اگر اهل پوشیدن لباس های پائیزه هستید می توانید از جلیقه ها برای پوشیدن بر روی این لباس ها استفاده کنید. جلیقه ها بهترین گزینه برای گرم نگه داشتن شانه ها در برابر سرما می باشد.

پوشیدن ژاکت و پلیورهای ضخیم

یکی از لباس هایی که هرگز از مد نخواهند افتاد ژاکت ها و پلیورهای ضخیم می باشند. می توانید برای ست کردن این لباس ها از شلوارهای جین استفاده کرده و یا آن ها را با دامن هایی که بلندی آن ها تا سر زانوهایتان می رسد به همراه نیم بوت ها ست کنید و استایل زیبا و جذابی را برای خود به وجود بیاورید. پوشیدن این لباس ها در زمستان علاوه بر زیبایی می تواند به گرم نگه داشتن شما نیز کمک بسیار زیادی کند.

استفاده از شومیزهای چهار خانه

یکی از لباس هایی که امسال بسیار مهم و کاربردی است و یکی از لباس های مد به شمار می رود لباس های چهار خانه می باشد. شومیزهای چهار خانه یکی از بهترین لباس هایی هستند که می توان از آن ها در استایل خود استفاده کرد. افرادی که اهل پوشیدن لباس های طرح دار نیستند می توانند از شال گردن های طرح دار در ابتدای کار شروع کرده و پس از آن به سراغ پوشیدن این شومیزها بروید. مسلما پوشیدن این شومیزها برای هر خانمی جذابیت خاص خودش را خواهد داشت پس سعی کنید از یکنواختی خارج شده و از این شومیزها استفاده نمائید.

استفاده از شال گردن های طرح دار

استفاده از شال گردن های طرح دار موجب می شود تا یک لایه جدید به استایل پائیزی شما افزوده شود. برای اینکه در استایل خود بتوانید جذابیت بیشتری به وجود بیاورید بهتر است از شال گردن هایی که دارای رنگ های تیره ای همچون زرشکی هستند استفاده کنید و یا به سراغ شال گردن هایی بروید که دارای طرح شطرنجی هستند و در استایل خود تحول زیبایی را به وجود بیاورید.

استفاده از پیراهن های پائیزی

با سرد شدن هوا دیگر پیراهن های قبلی تان چندان نمودی برای شما نخواهند داشت اما اشتباه نکنید. در هوای سرد پائیز می توانید از پیراهن هایتان بههمراه یک کت زیبا که کمی هم نازک است استفاده نمائید. نیم بوت هایی که دارید می تواند بهترین استایل را برای شما به همراه این پیراهن ها به ارمغان بیاورد. زمانی که سرمای هوا بیشتر می شود می توانید از جوراب شلواری های کلفت تر در کنار پیراهن های خود استفاده کرده و آن ها را با بوت های بلند ست کرده و استایل خود را جذاب تر نشان دهید. این کار برای ظاهر شیک داشتن بسیار موثر خواهد بود و می تواند ظاهر خوبی را برای شما درست کند.

استفاده از کت های ساده

اگر در بین لباس های خود کت های ساده ای دارید که می تواند در هوای سرد کاربرد خود را به خوبی نشان دهد بهتر است آن ها را دور نیندازید و این نکته را به خاطر داشته باشید که کت های ساده هیچ وقت از مد نخواهد افتاد و همیشه می تواند استایل شما را زیبا نشان دهد. یکی از مزیت های این کت ها این است که می توانید آن ها را با رنگ هایی که به عنوان رنگ گرم در پائیز شناخته می شود ست کرده و با ترندهای پائیزی هماهنگ کنید و از پوشیدن آن ها لذت کافی را ببرید. در خصوص کت های خود سعی کنید رنگ هایی را که بسیار به چشم می آیند را با رنگ های خنثی ست کرده و به نوعی احساس آرامش خوبی را برای خود به وجود بیاورید. رنگ های لاجوردی و ارغوانی و یا زرشکی می توانند ترکیب زیبایی را به همراه رنگ های خنثی برای شما ایجاد کنند.

استفاده از کیف های کوچک با بندهای بلند

کیف هایی که سایز کوچکی دارند اما بند آن ها بلندتر است در تمام فصول می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و با لباس های مختلفی می توانند ست شوند. اگر می خواهید در فصل پائیز احساس خوبی از استایل خود داشته باشید بهتر است رنگ کاراملی این کیف ها را با لباس های مختلف خود ست کرده و جذابیت ظاهری خود را افزایش دهید.

استفاده از نیم بوت ها

از نیم بوت ها در تمام مدتی که هوا روبه سردی می گذارد می توان استفاده کرد. سعی کنید در استفاده از نیم بوت ها به سراغ شلوار جین هایی که ضخامت بیشتری دارند استفاده کرده و استایل زیبایی را برای خود به وجود بیاورید.

لباس های زمستانی زنانه

لباس های زمستانی زنانه

به کار بردن کیف های خاص در استایل زمستانی

کیف هایی که دارای بندهای زنجیری هستند و اغلب از گلوله های پشمی برای تزئین آن ها استفاده شده است در هوای سرد بسیار مورد استفاده افراد قرار می گیردرنگ های بادمجانی، زیتونی و یا صورتی این کیف ها می تواند در شیک پوش تر نشان دادن شما تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد.

پوشیدن شلوارهای لگ

یکی از مواردی که بسیار در استایل پائیزه افراد به کار می رود پوشیدن شلوارهای لگ می باشد. اگر قصد دارید این مدل از شلوارها را در فصل پائیز و زمستان بپوشید بهتر است از مدل هایی که ترکیب پارچه و چرم در تولید آن ها به کار رفته را انتخاب نمائید.

گاهی نیز در فصل پائیز و زمستان می توانید لباس های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید و طرح جدیدی را برای استایل خود به وجود بیاورید. به عنوان مثال می توانید از کت های بلند به همراه لباس های یقه اسکی استفاده نمائید  و آن را با شلوارهای جین ست کنید. این ترکیب در صورتی که پیراهن یقه اسکی شما کمی نازک باشد موجب می شود تا هم خوش تیپ تر دیده شوید و هم اینکه بیش از اندازه چاق به نظر نرسید.

یک مدل دیگری هم که می توانید برای استایل خود انتخاب کنید پوشیدن کت های جین به همراه شال گردن های کلفت است. در زیر کت های جین خود می توانید از ژاکت های نازکی که تابستانه هستند استفاده کرده و تیپی اسپرت را برای خود به وجود بیاورید. شال گردن هایی هم که دارای رنگ های مختلف هستند می توانند استایل شما را جذاب تر نشان دهند و موجب خوش تیپی شما گردند.

با تمام این موارد متوجه می شوید که در فصل های سرد سال هم می توان از لباس های متنوعی استفاده کرد و استایلی بینظیر را به وجود اورد کافیست در نوع پوششی که برای این فصل دارید کمی تجدید نظر کردهو کمی هم خلاقیت به خرج بدهید و سعی کنید تناسب میان رنگ ها و طرح ها را فراموش نکنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *