#


لباس هایی که موجب لاغر تر دیده شدن افراد می شوند

9 آوریل 2018 بدون نظر 2143 بازدید

لباس هایی که موجب لاغر تر دیده شدن افراد می شوند

مناسب ترین لباس برای لاغر تر دیده شدن خانم ها کدام است؟

در زمان حاضر تمام خانم ها می دانند که داشتن اندامی مناسب در رعایت رژیم غذایی و استفاده از غذاهای سالم و انجام فعالیت های ورزشی است اما انجام این کار به همین سادگی نیز نمی باشد. نمی توان به یکباره تصمیم به خوش اندامی گرفت و سریع به این اندام ایده آل دست پیدا کرد. در این خصوص ترفندها و راه های ساده ای وجود دارد که موجب می شود چاقی اندام تان بیش از اندازه به چشم نیاید. برای این کار باید زمانی که اقدام به خرید لباس می کنید نکاتی را نیز مد نظر قرار دهید و برای اینکه بتوانید لباس هایتان را ست کنید اصول این کار را در نظر داشته باشید. در این مقاله لباس هایی را معرفی می کنیم که موجب می شوند تا اندام شما لاغر تر دیده شود و ظاهر بهتری را برای شما فراهم خواهند کرد.

دشوار اما چاره ساز

در صورتی که اضافه وزن داشته باشید بهتر است به سراغ گن ها بروید و اگر خاطره خوبی از آن ها ندارید سعی کنید این بار رابطه بهتری با آن ها برقرار نمائید. در بین تمام گن هایی که در بازار وجود دارد به شما توصیه می کنیم به سراغ مدل هایی بروید که از زیر سینه تا روی ران به شکل یکسره می باشند و به مانند گن های تکه ای که تنها بخشی از شکم و یا ران را تحت پوشش قرار می دهند موجب جمع شدن چربی در نقاط دیگر بدن نخواهند شد. افرادی که دارای اندام شلی هستند می توانند از گن استفاده نمایند و به وسیله آن شلی اندام خود را به خوبی پنهان کنند.

بلند قد دیده شوید

زمانی که کشیده و بلند به نظر برسید می توانید تاثیر آن را در لاغرتر دیده شدن اندام تان به خوبی درک کنید. بنابراین زمانی که قصد خرید پیراهن و یا شلوار و دامن  را دارید قد خود را نیز در نظر بگیرید. توصیه می کنیم به هیچ عنوان سمت خرید شلوارکی که قد آن تا بالای زانو و یا زیر زانو است نروید. شلواری برای شما مناسب می باشد که دارای قد بلندی است. در خصوص دامن و پیراهن نیز باید به سراغ مدل هایی بروید که قد آن ها تا بالای زانو می باشد. دامن هایی که تا زیر زانو هستند قابلیت کشیده تر و لاغرتر دیده شدن را برای شما فراهم نخواهند کرد و این مساله می تواند در ظاهر شما تاثیر منفی داشته باشد. جوراب شلواری هایی که نازک نیز هستند می توانند پاهای شما را لاغر تر نشان داده و موجب کشیده تر دیده شدن اندام شما شوند. می توانید از جوراب شلواری در فصل زمستان استفاده کنید و آن را با دامنی که قد آن تا بالای زانو است ترکیب نمائید.

استفاده از لباس های تنگ

کمی جسارت به خود بدهید و به سراغ لباس هایی بروید که کمی تنگ هستند. لباس های تنگ موجب می شوند تا چاقی افراد کمتر دیده شود. برخی به اشتباه به سراغ لباس های گشاد می روند تا بتوانند چاقی خود را پنهان کنند اما این در حالی است که لباس های گشاد موجب می شوند تا اندام شما حجیم تر از قبل دیده شود. خانم های چاق می توانند از شلوارهی تنگ که به نام لوله تفنگی شناخته می شوند استفاده نمایند. به راحتی می توانید این مدل از شلوارها را با بلوز برش داری همچون شومیز ادغام کرده و مورد استفاده قرار دهید. مطمئن باشید که این لباس ها موجب می شوند کمر باریک تر از قبل دیده شوید.

استفاده از لباس های ماکسی

اغلب افراد گمان می کنند که لباس های بلند یا همان ماکسی ها به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای خانم های چاق محسوب نمی شود اما باید بگوئیم این نظر چندان هم صحیح نمی باشد. پیراهن ماکسی که دارای دامن بلندی است در صورتی که متناسب با اندام تان انتخاب گشته باشد و بیش از اندازه هم تنگ نباشد که موجب دیده شدن چاقی موضعی شما گردد می تواند بهترین انتخاب برای شما به حساب بیاید. پوشیدن این دسته از لباس ها موجب خواهند شد تا لاغرتر از همیشه به نظر برسید و این مساله در جذابیت ظاهری تان تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

انتخاب کفش مناسب

گویا کفش موجب می شود تا فرد قد بلندتر دیده شود و تاثیری در چاقی و یا لاغری فرد نخواهد داشت. در صورتی که در هنگام انتخاب کفش توجه بیشتری به آن داشته باشید این قابلیت را خواهد داشت که اندام شما را لاغرتر از حد معمول نشان دهد. زمانی که قصد خرید کفش را دارید به سراغ آن هایی بروید که دارای رویه کوتاهی هستند چرا که این مدل از کفش ها موجب می شوند تا لاغرتر و کشیده تر به نظر برسید. چنانچه بتوانید کفشی که هم رنگ پوست تان است پیدا کنید بیشتر مسیر را طی کرده اید چرا که همرنگی موجب می شود تا اندام تان کشیده تر دیده شود. در هنگام خرید سعی کنید کفشی بخرید که پاشنه ی آن کمتر از سه سانتی متر نباشد و ترجیحا به سراغ پاشنه هایی بروید که کمی باریک و نازک هستند. پاشنه هایی که حالت پهن و تخم مرغی و مواردی از این قبیل دارند موجب می شوند قدتان کوتاه تر و پاهای تان چاق تر از حد معمول دیده شود.

توجه به یک رنگی

یکی از ساده ترین روش هایی که موجب می شود تا اندام تان لاغرتر دیده شود انتخاب پوششی یکدست مشکی می باشد. این روش یکی از راه حل های قدیمی می باشد که در حال حاضر نیز کاربرد خود را حفظ کرده است. ست مشکی می تواند در استایل شما معجزه کرده و می توانید به راحتی اندامی لاغرتر را از خود نشان دهید.

استفاده از لباس های راه راه عمودی

استفاده از لباس هایی که دارای راه راه عمودی است به عنوان یکی از روش های قدیمی به شمار می رود که همچون گذشته پابرجاست و می تواند تاثیر زیادی در لاغرتر دیده شدن اندام تان داشته باشد. پوشیدن بلوز و یا پیراهنی که دارای راه راه های عمودی است موجب می شود تا لاغر تر از چیزی که هستید دیده شوید. راه راه های افقی دقیقا عکس این دسته از لباس ها عمل کرده و موجب می شوند تا چاق تر و حجیم تر دیده شوید.

استفاده از کمربند

زمانی که از روی بلوز و یا پیراهن خود کمربند پهنی را می بندید در واقع موجب می شوید تا گودی کمر کاذبی برای شما به وجود بیاید و با وجود اینکه این قسمت دارای چاقی می باشد اما کمر باریک دیده خواهید شد. بنابراین از تاثیری که کمربند پهن دارد غافل نشوید و برای به وجود آوردن گودی کمر و لاغرتر نشان دادن اندام خود از آن استفاده نمائید.

خود را برنزه کنید

یکی از تاثیرات مهمی که رنگ پوست تیره دارد این است که می تواند موجب لاغرتر دیده شدن افراد گشته و چاقی آن ها را تا حدود زیادی بپوشاند. برنزه کردن پوشت موجب می شود تا لاغرتر و متناسب تر دیده شوید به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در صورتی که زمان کافی برای رفتن به استخر و یا دریا را ندارید و یا قصد به خطر انداختن پوست خود را ندارید می توانید از کرم های برنزه کننده استفاده نمائید و مثلا زمانی که پیراهن و یا دامن به تن کرده اید پاهای خود را برنزه نمائید. این کار موجب می شود تا پاهای تان لاغرتر دیده شود و در نهایت اندامی کشیده را از خود به نمایش بگذارید و به این ترتیب استایلی جذاب را برای خود به وجود آورده و چاقی اندام خود را تا حدود زیادی مخفی کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *