#


لباس مناسب خانم ها در تابستان

لباس تابستانی
16 ژوئن 2017 بدون نظر 1053 بازدید

لباس مناسب خانم ها در تابستان

لباس مناسب خانم ها در تابستان:

خانم‌ها در تابستان دو برابر آقایان باید گرما را تحمل کنند و آن هم به دلیل پوشیده بودن بیشتر بدنشان است. برای فرار از گرمای طاقت فرسای تابستان و عرق کردن مداوم زیر لباس‌ها یک راه حل وجود دارد. آن هم انتخاب پارچه‌های خاصی برای پوشاک تابستانی‌تان است که در برابر گرما و رطوبت تابستان مناسبتر باشد.
به گزارش از من بپرس لباس های نخی ، پنبه ای و کتانی با رنگ روشن و گشاد بهترین انتخاب برای فصل گرما هستند. پوشیدن لباس تنگ و پلاستیکی در فصل تابستان فرد را در معرض انواع بیماری‌های میکروبی و قارچی قرار می‌دهد، به خصوص کودکان و افراد مسن را که پوست حساسی دارند.

طرح و مدلی كه به عنوان مد فصل یا مد روز شناخته می‌شود یک ویژگی قابل تقدیر برای مصرف‌كننده دارد؛ فراگیری و سهولت دسترسی.از لباس های مد فصل تابستان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

بلوز یا تاپی را كه از قرار گرفتن دو لایه پارچه روی هم درست شده‌، در مدل‌های تابستان امسال زیاد خواهید دید. این بلوزها از جنس حریر لطیفی هستند و دو لایه بودن آنها گرمای زیادی ایجاد نمی‌كند. اگر بازوهای ظریفی دارید، تاپ این مدل را برای ‌مهمانی‌های عصر و دورهمی‌های زنانه انتخاب كنید اما اگر بازو یا بالاتنه درشتی دارید، بلوزی آستین بلند را انتخاب كنید چون پوشاندن بازو و شانه، به ظریف نشان دادن آن كمك می‌كند.

مانتو یا بلوزهای بلند را با شلوارهای تنگ و كفش پاشنه بلند یا لژدار برای ست کردن استفاده كنید:

شاید در نگاه اول فكر كنید كه با یك پیراهن بلند مواجهید اما بلوزهایی كه پیش یا پس بلند دارند، بخشی از مد فصل هستند ولی پوشیدن آنها را به كسانی پیشنهاد می‌كنیم كه پاهایی كشیده دارند. اگر چنین بلوزی را خریدید، یادتان باشد كه از شلوارهای تنگ و كفش پاشنه بلند یا لژدار برای كامل كردن ست خودتان استفاده كنید تا بلوز خاص شما، زیبایی خودش را نشان دهد.

برای شرکت در مهمانی های رسمی از تاپی با یقه استفاده کنید:

برای تابستان امسال، این مدل تاپ ها به بازار برگشته‌اند. اگر برای شركت در یك ‌مهمانی، احتیاج به لباس رسمی‌تر دارید، سراغ این مدل بلوز تاپ بروید.

بلوزهای شومیز در تابستان بسیار راحت و پرکاربرد می باشد:

به طور كلی بلوزهای شومیز بخشی از مد این فصل هستند. نمونه‌های اسپرت‌تری كه از شومیز الهام گرفته‌اند هم در فروشگاه‌ها موجودند كه پیشنهاد می‌كنم در خریدشان شك نكنید چون لباسی راحت و پركاربرد محسوب می‌شوند. نقشدار بودن پارچه لباس بخشی از مد امسال است. وجود نقش همرنگ در داخل پارچه باعث می‌شود مانند نمونه‌های طرحدار باعث چاق نشان دادن فرد نشود.

بخشی دیگر از مد تابستان امسال، بلوزهای كیمونویی هستند؛ یعنی بلوزهایی كه آستین گشاد سر خود دارند. این نمونه‌ها برای افراد مختلف در هر سنی و هر فرم اندامی مناسبند اما به شرط آنكه در سایز درست خریداری كنید. بلوزها برشی آزاد در بالاتنه و آستین دارند و ممكن است سایز ۳۶ آن برای فردی با سایز ۳۸ اندازه باشد اما راز زیبایی بلوز كیمونویی در این است كه آزاد و بافاصله از بدن بایستد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *