#


لباس مناسب باشگاه

لباس مناسب باشگاه
12 مارس 2017 بدون نظر 1045 بازدید

لباس مناسب باشگاه

لباس مناسب باشگاه

یکی از مسائلی که برای حفظ سلامتی در زمان ورزش اهمیت دارد پوشیدن لباس مناسب باشگاه است که طی این متن ما اصول آن را به شما می گوییم.

۱. پوشیدن ژاکت اسپرت :

هنگامی که به سالن می روید یا بعد از تمرین برای گرم نگه داشتن بدنتان می توانید از یک ژاکت زیبای اسپرت استفاده کنید زیرا وقتی خیس عرق هستید و باد خشکی هم می ورزد می توانید بفهمید که این ژاکت چقدر به کارتان می آید.

۲. شلوار گشاد و شل :

شما می توانید برای ورزش کردن از شلوار اسپندکس یا یوگا استفاده کنید با این شلوارها عضلات قوی پاهایتان دیده می شود. و به دلیل این که به بدن شما می چسبد هنگام تمرین کردن آزادی عمل بیشتری دارید. شلوار یوگا برای تمرین در فضای آزاد و هوای سرد بسیار مناسب می باشد.

۳. موهایتان را با یک کش موی ساده ببندید :

سعی کنید موهایتان را پشت سرتان یا بالا جمع کنید . بستن موهایتان باعث می شود عرق موهای شما را خیس نکند تا بعد از این که تمرینتان تمام شد زمان زیادی را برای خشک کردن و سشوار کشیدن موهایتان صرف نشود. موهایتان را با یک کش موی ساده ببندید. زیبا تر هم خواهد بود.

۴. استفاده از حوله :

هنگامی که به باشگاه می روید حتما با خود حوله ببرید تا هنگامی که عرق کردید آن را خشک کنید و بعد از اتمام تمرین حوله خود را شسته و خشک کنید.

۵. بستن موها :

بستن موها با یک باندا (دستمال بلند طرح دار ) هم ظاهر زیبایی به موهای شما می دهد اما لازم به ذکر است که استفاده ی آن فقط برای زیبایی نیست. این دستمال یک دستمال عرق گیر هم است که هنگام تمرین کردن قطره های عرق وارد چشمتان نشود و موهایتان شما را اذیت نکند.

۶. نشان دادن عضلات :

اگر تلاش می کنید که بدنی زیبا و متناسب داشته باشید پس هنگام ورزش کردن آن ها را به رخ دیگران بکشید. استفاده از لباس هایی که عضلات را کاملا معرض دید قرار می دهند علاوه بر راحتی باعث می شوند به هنگام تمرین حرارت بدنتان بیش از حد افزایش پیدا نکند.

۷. استفاده از رنگ های متنوع :

اصلا نیاز نیست که حتما لباس های ورزشی بپوشید که ساده هستند بهتر است هنگامی که تمرین می کنید از لباس هایی با رنگ مورد علاقه تان استفاده کنید. برای این کار می توانید از یک تاپ، شورت ورزشی و یا حتی کفش اسپرت با رنگ بندی های متنوع استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *