#


لباس مجلسی سرهمی را چگونه ست کنیم؟

لباس مجلسی سرهمی
21 سپتامبر 2017 بدون نظر 4863 بازدید

لباس مجلسی سرهمی را چگونه ست کنیم؟

نکات کلیدی که برای پوشیدن لباس مجلسی سرهمی ضروری است

برخی از خانم ها گمان می کنند لباس های سرهمی تنها برای خانه مناسب هستند ولی باید بگوئیم از این لباس های شیک به عنوان یک ست مجلسی می توان استفاده کرد.
این لباس ها به تنهایی یک ترکیب شیک و زیبا هستند و می تواند گزینه مناسبی به عنوان یک لباس مجلسی به شمار بیاید.
پوشیدن لباس سرهمی برای بسیاری از افراد سخت و دشوار است به این دلیل که اگر درست انتخاب نشود می تواند موجب شود قد و هیکل شما کوتاه تر و یا چاق تر از معمول دیده شوید.

لباس سرهمی تاثیر زیادی در مناسب نشان دادن قدو هیکل شما خواهد داشت به همین علت است که اغلب استفاده کنندگان این لباس به سراغ رنگ های مشکی وسفید می روند و سایر طرح ها ورنگ های این مدل را نادیده می گیرند.
امروز می خواهیم نکاتی که برای پوشیدن صحیح این لباس زیبا و ست کردن آن با سایر اکسسوری ها ضروری و مهم است را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

لباس مجلسی سرهمی

لباس مجلسی سرهمی

۱ـ هنگام انتخاب لباس سرهمی سایز خود را در نظر بگیرید

از جمله مواردی که هنگام انتخاب لباس سرهمی بسیار اهمیت دارد و قابل توجه ویژه ای می باشد این است که سایز مناسبی از این لباس را برای خود انتخاب کنید.
پوشیدن یک لباس سرهمی جذب وتنگ احتمال دارد از زیبایی های زنانه شما کم کرده و یا به طور کلی آن را از بین ببرد. هنگام پوشیدن لباس تنگ به هیچ عنوان احساس راحت بودن نخواهید کرد و البته پوشیدن یک لباس سرهمی خیلی گشاد هم باعث می شود شما بیش از حد نازیبا دیده شوید و این هم موجب آزار و ناراحتی شما خواهد بود. بنابراین باید هنگام انتخاب یک لباس سرهمی که قصد پوشیدن آن را در مجالس نیز دارید به سایز خود توجه کافی داشته باشید.

۲ـ استفاده از کمربند الزامی است

اگر به لباس های سرهمی ای که در بازار وجود دارد دقت کنید می بینید که اکثر آن ها دارای کمر بند هستند و آن هایی هم که بر روی خود کمربند ندارند به گونه ای طراحی شده اند که می توانید یک کمر بند جداگانه برای زیباتر شدنش استفاده کنید.
به کار گیری از یک کمر بند باعث می شود که جذابیت زنانه شما بیشتر به چشم بیاید و این یکی از نکات مثبت این لباس ها به شمار می رود.

۳ـ از یک کت برای ست کردن با لبای سرهمی خود استفاده کنید

برای اینکه بتوانید لباس سرهمی خود را جلوه گر تر نمایش دهید بهتر است از یک کت مناسب برای ایجاد هماهنگی با آن استفاده کنید.
با توجه به اینکه لباس مجلسی سرهمی مخصوصاً رنگ سفیدش به خودی خود زیبا و بینظیر به چشم می آید ولی با یک کت می توانید آن را بیش از هر زمان دیگری زیبا نشان دهید.

ست کردن لباس سرهمی با یک کت زیبا باعث می شود که شما علاوه بر جذابیت زنانه احساس راحتی نیز داشته باشید و لباس تان نیز جذاب تر از قبل نشان داده خواهد شد.
با توجه به تمام مواردی که گفته شد هنگام ست کردن کت نیز باید از رنگ مناسبی بهره بگیرید تا لباس تان زیبا دیده شود و فرم بدنی شما را جذاب تر جلوه گر شود.

کت همراهی که برای لباس خود انتخاب می کنید باید از لحاظ رنگی با لباستان یک رنگ و همسان باشد و مناسب فضا و موقعیتی که در آن هستید نیز باشد. رعایت این دو نکته کوچک باعث می شود که لباسی جذاب و فاخر به تن داشته باشید.

تضاد رنگی میان کت و لباس سرهمی شما می تواند به جذابیت بیشتر شما کمک کند. اگرلباسسی که می پوشید با گل طراحی شده است بهتر است از یک کتی به رنگ روشن استفاده کنید ولی بیش از هر چیز دیگری به هماهنگی کت ولباس تان توجه داشته باشید که مهمترین اصل در مورد لباس های سرهمی مجلسی به شمار می رود.

لباس مجلسی سرهمی

لباس مجلسی سرهمی

کفش پاشنه بلند بهترین گزینه برای پوشیدن با لباس سرهمی دمپا گشاد می باشد

اگر هنگام انتخاب لباس سرهمی مدل های دمپا گشاد آن مورد توجه شما قرار گرفته است بهتر است از یک جفت کفش پاشنه بلند برای هماهنگی با آن استفاده کنید.
اگر از کفش های بدون پاشنه و یا صندل برای پوشیدن با این مدل لباس سرهمی استفاده کنید ظاهری زشت برای خود خواهید ساخت چرا که مطمئناً قسمتی از پاچه شلوار زیر کفش خواهد افتاد و بر روی زمین کشیده می شود و این کار یک استایل بد فرم برای شما به وجود می آورد.
پوشیدن اشتباه کفش بدون پاشنه و صندل با این لباس ها با عث می شود قد شما کوتاه تر از آنچه که در واقع است دیده شود و بیننده گمان می کند لباسی که برتن دارید بزرگتر از سایز شما می باشد و این اصلا جلوه خوبی ندارد.

لباس مجلسی سرهمی

لباس مجلسی سرهمی

۴ـ یک رنگ تک را برای لباس خود انتخاب کنید

ان دسته از خانمهایی که تا به حال از لباس های سرهمی استفاده نکرده اند بهتر است برای آغاز ظاهری متفاوت به سراغ لباس های تک رنگ بروند و از میان خیل عظیم رنگ و طرحی که این لباس ها دارند یکی از دو رنگ مشکی یا سفید را برگزینند.
پوشیدن لباس های سرهمی مشکی یا سفید برای شروع بهترین گزینه به حساب می آید ولی اگر اهل ریسک هستید می توانید از تک رنگ های روشن بهره مند شوید و یک استایل جدید بسازید.

با وجود جذابیتی که رنگ های آبی، قرمز و سبز زیتونی دارد باید به یاد داشته باشید که رنگ مشکی برای افرادی که قصد دارند لاغر تر دیده شوند بهترین انتخاب خواهد بود بنابراین این رنگ برای افراد کمی چاق توصیه می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *