#


لباس شب متناسب با اندام شما

لباس شب
26 می 2017 بدون نظر 1221 بازدید

لباس شب متناسب با اندام شما

لباس شب متناسب با اندام شما

تمام زنان دنیا با وجود تفاوت هایشان با یکدیگر شباهت هایی نیز دارند و آن هم علاقه به خریدن و پوشیدن لباس های زیبا و متفاوت که یکی از قوی ترین شباهت است . این علاقه زمانی خودش را بیشتر نشان می دهد که به یک میهمانی مخصوصاً میهمانی های بسیار رسمی دعوت می شوید .

آن زمان است که تمام سعی خود را به کار می گیریم تا بهترین لباس را انتخاب کنیم ولی بسیاری از مواقع برای انتخاب بهترین لباس دچار سردرگمی می شویم . با ما همراه باشید تا با چند توصیه ساده در مورد انتخاب رنگ و مدل لباس به شما کمک کنیم که انتخاب بهتر و راحت تری در مورد لباس های شب داشته باشید .

نوع لباس شب

لباس شب

لباس شب

قطعاً اولین نکته ای که در مورد انتخاب لباس باید در نظر بگیریم این است که چه نوع لباسی را انتخاب کنیم . برای میهمانی ها و مراسمی که از عصر به بعد برگزار می گردد پیراهن بهترین و مناسب ترین انتخاب برای یک جشن شبانه است . گزینه های دیگر را به طور کل فراموش کنید چرا که به عنوان لباس شب محسوب نمی شوند .

هنگام انتخاب یک پیراهن این نکته را در نظر داشته باشید کهتنها پیراهن های بلند هستند که جنبه ی کاملاً رسمی دارند و پیراهن های کوتاه نیمه رسمی به حساب می آیند . پس شما باید پیراهنی انتخاب کنید که قد آن تا روی مچ پا یا حتی روی زمین قرار گیرد . البته در مورد پیراهن های کواه مشکی می توان استثناء قائل شد و آن ها را جزو پیراهن های رسمی به شمار آورد .

رنگ لباس شب و همگونی با رنگ پوستتان

رنگ پوست شما در انتخاب رنگ لباس شب نقش بسیار مهم و اساسی را ایفا می کند پس در انتخاب رنگ لباس به رنگ پوست خود بسیار توجه داشته باشید . افرادی که رنگ پوست تیره ای دارند باید از پیراهن هایی به رنگ روشن استفاده کنند . برای این افراد رنگ های سفید ، زرد و صورتی گزینه های مناسبی هستند . استفاده از یک پیراهن قهوه ای یا مشکی موجب ایجاد یک ترکیب به شدت خفه ارائه می کند .

اگر پوست روشنی دارید بهتر است سراغ رنگ روشن برای لباس نروید ، چرا که موجب رنگ پریدگی و بی روحی شما خواهد بود . اگر موهای تیره ای دارید می توانید از رنگ های سبز و قرمز که رنگ های مناسبی برای افراد با پوست روشن هستند به شمار می رود .

اگر پوست گندمی دارید استفاده از رنگ های مناسب هر دو گروه به عنوان کردیم برای شما مجاز است . شما به جز آن دو گروه رنگی می توانید از رنگ های خنثی همچون خاکستری ، قهوه ای و یا مشکی استفاده کنید . در مورد نوع لباس شب باید متذکر شویم که انتخاب پارچه های گلدار به هیچ عنوان برای پیراهن شب انتخاب  خوب و مناسبی نیست ونباید آن ها را جزو پیراهن های رسمی به حساب آورد .

جنس لباس شب

لباس شب

لباس شب

پارچه های مناسب برای لباس شب پارچه های براق و ساتن ها و حریرها هستند و این پارچه ها بهترین جنس برای لباس شب به شمار می روند که وقتی لباسی با این جنس ها را می خرید زیبایی دلفریبی با شما می دهند .

فرم بدن و انتخاب لباس شب

لباس شب

لباس شب

یکی دیگر از فاکتورهایی که برای انتخاب لباس شب باید در نظر گرفت فرم بدن است . توجه داشته باشید که انتخاب لباس شما باید به گونه ای باشد که تا حدودزیادی بتواند ایرادات اندام شما را بپوشاند و تأکید بیشتری بر روی نقاط مثبت شما داشته باشد .

لباس مناسب بدن گلابی شکل

در فرم بدن گلابی شکل شانه ها کوچک و باسن پهن است . بدیهی است که باید توجهات را به سمت باریکترین نقاط بدن که همان میان تنه و شانه ها هستند جلب کنیم . برای این کار می توانید از پیراهن های یقه هفت ، یقه گرد و یا یقه قایقی استفاده کرد . مدل های مناسب فرم گلابی شکل پیراهن هایی که روی باسن کمی تنگ تر هستند و به تدریج از روی باسن از دو طرف گشاد می شوند ، پیراهن هایی که از روی کمر گشاد و پف دار می شوند و پیراهن های بالاتنه کوتاه برای فرم گلابی شکل بسیار مناسب هستند . افراب با فرم گلابی شکل به هیچ عنوان نباید دنبال پیراهن های مدل راسته و ماهی بروند .

لباس شب مناسب بدن سیبی شکل

از مشخصه های این فرم بدن باید به شانه ها ، قفسه سینه و کمر پهن و باسن کوچک اشاره کرد . برای اینکه این فرم متعادل به نظر برسد باید بالاتنه بلندتر به نظر برسد و توجهاتت را از شانه بردارد . پیراهن های یقه هفت مخصوصاً هفت های باز و یقه رومی مناسب ترین لباس برای افراد بافرم بدن سیبی شکل هستند . هرگز از لباس های یقه ایستاده و لباس هایی که در سر شانه ها و دور یقه تزئینات زیادی دارند دوری کنید .

فرم بدنی مثلث معکوس

در این فرم بدن شانه ها  و قفسه سینه پهن و کمر و باسن باریک هستند بنابراین توجه باید به سمت کمر و باسن کشیده شود . پیراهن های مدل ماهی و پیراهن هایی که از کمر گشاد می شوند مدل مناسبی برای فرم مثلث معکوس است . افرادی که فرم بدن آن ها اینگونه است هرگز نباید پیراهن های بندی بپوشند زیرا که توجهات را به سمت شانه ها می کشند .

فرم بدنی مستطیلی شکل

در این فرم شانه ها ، کمر و باسن همسایز هستند . بنابراین باید بر روی انحناها بیشتر تأکید کرد . پیراهن های بالاتنه کوتاه و پیراهن های ALine ها پیراهن های مناسبی برای بدن های مستطیلی شکل به شمار می روند .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *