#


لایه برداری در منزل

لایه برداری
10 می 2017 بدون نظر 1667 بازدید

لایه برداری در منزل

لایه برداری در منزل

پوستی شفاف با آبرسانی در منزل

هر فردی آرزو دارد تا چهره ای زیبا و بدون نقص داشته باشد که برخی افراد برای رسیدن به صورتی زیبا دست به هرکاری میزنند با وجود این پوست هیدراته نشانی از جوانی و شادابی پوست است . شما با راهکار هایی که در این مقاله ارائه می دهیم به راحتی قادر خواهید بود به  یک پوست هیدراته شده و جوان دست بیابید.

داشتن پوستی زیبا تنها به لوازم آرایشی منوط نمی باشد ، مواد غذایی بسیار بهتر از لوازم آرایشی در حق شما خدمت ارائه خواهند کرد.

در زمان های گذشته بر این باور بودند که خوردن روزی یک سیب نه تنها همیشه بدن را سلامت نگه می دارد بلکه باعث می شود فرد دیرتر پیر بشود. باید به یاد داشته باشیم یک تغذیه سالم و خوردن میزان مناسبی از آب به همراه استفاده از کرم های ضد آفتاب بیشترین کمک را در زمینه داشتن پوستی زیبا و شفاف به شما می کند.

آب رسانی و لایه برداری پوست

وقتی شما تغذیه ای دارید که تمام نیازهای شما را به مواد غذایی ، انرژی و حتی ریز مغذی ها تامین می کند و کالری کافی را به بدنتان می رساند شما تغذیه سالمی دارید. رژیمی که سرشار از میوه ها و سبزیجات تازه ، غلات سبوس دار و به میزان کافی پروتئین و هیدرات کربن در خود دارد.

آب رسانی به پوست

لایه برداری

لایه برداری

شما می توانید با انجام کارهای ساده ای در منزل از جمله بخوری دست ساز پوست خود را شاداب کرده و رنگ سلامتی را به روی آن بنشانید.

برای انجام این کار کاسه ای را روی شعله اجاق گاز قرار دهید ، پس از آن یک مقدار آب لیمو ترش تازه و تعدادی برگ نعناع تازه به آن اضافه کنید. همان طور که ترکیب مواد با آب می جوشد حوله ای را روی سر خود بیاندازید و با بخار به وجود آمده بخور دهید. این کار را به مدت زمان ۵  دقیقه انجام داده و در پایان به آرامی خشک نمایید.

 

لایه برداری

یکی از موادی که می تواند به عنوان یک لایه بردار بسیار خوب مورد استفاده قرار بگیرد و برای از بین بردن جوش های سر سیاه و دیگر امراض پوستی مورد استفاده قرار بگیرد جوی دو سر است.

لایه برداری

لایه برداری

یک قاشق غذا خوری عسل به همراه یک چهارم فنجان پودر جوی زبر و مقدار لازم شیر چرب مخلوط شده و خمیری آماده می کند که می توانید بر صورت و گردن خود بمالید. البته توجه داشته باشید پوست دور چشمان بسیار حساس هستند پس از مالیدن خمیر حاصله به دور چشمان پرهیز کنید . به وسیله ی انگشت اشاره به آرامی و به صورت دایره وار آن را روی پوست ماساژ دهید و اجازه بدهید خمیر همان گونه روی پوست خشک شود. در نهایت با پاشیدن آب به صورت و خیس کردن لایه خمیری خشک شده آن را به آرامی از روی پوست صورت و گردن جدا کنید.

گلاب هم می تواند در طراوت پوست صورت تأثیر بسزایی داشته باشد. پس قبل از خواب صورت خودتان را بایک مشت گلاب خیس کنید و بگذارید تا صبح روی پوستتان بماند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *