#


قواعد و اصول اساسی برای قد بلند دیده شدن

25 فوریه 2018 بدون نظر 1691 بازدید

قواعد و اصول اساسی برای قد بلند دیده شدن

قواعد کلی برای ایجاد استایلی با قد بلند

گاهی اوقات که صحبت از بلند نشان دادن قد می شود، برخی باور ندارند  و قد را به عنوان یکی از بخش های ثابت شده از ظاهر هر فرد می دانند که البته حرف آن ها نیز بی جا نمی باشد. چاقی هیکل و لاغری آن را می توان تغییر داد. اما قدی که هر انسانی دارد در سال های عمر او تقریبا ثابت خواد ماند و قابل تغییر نمی باشد. اما هر فردی می تواند چند اصل مهم را به کار بسته و با توجه به آن ها قد خود را بلندتر از حد معمول نشان دهد. در ادامه قصد داریم برخی از این اصول و قواعد اساسی را معرفی نمائیم که با استفاده از ان ها می توانید ظاهری زیبا و قدی بلند را برای خود به وجود آورده و در معرض نمایش قرار دهید.

استفاده از لباس هایی را راه راه عمودی

خط هایی که به صورت عمودی است موجب می شود تا چشم هر بیننده ای به سمت بالا و پائین حرکت کند و این مساله یک نوع خطای دید جالبی را به وجود می آورد. به همین دلیل لباس هایی که دارای خط های راه راه عمودی هستند موجب می شوند تا قد فرد بلندتر از حد معمول دیده شود. در مقابل این مساله لباس هایی که دارای راه راه افقی است موجب می شود تا قد او کوتاه دیده شود و کمی چاق تر از حد معمول دیده شوند. بنابراین توصیه می کنیم در صورت تمایل لباس هایی را که دارای راه راه عمودی هستند برای پوشیدن انتخاب نمائید.

استفاده از بلوز و شلوارهای یکرنگ

زمانی که از دو رنگ در خصوص بلوز و شلوار خود استفاده کنید در واقع موجب می شوید تا بدن تان به دوقسمت تقسیم شود و بیننده ظاهر خوبی را از شما نخواهد دید. این مساله موجب می شود تا قدتان کوتاه تر دیده شود و این اصلا برای ظاهر شما جالب نخواهد بود. به جای آن می توانید از لباس هایی که سرتاسر یکرنگ است در استایل خود استفاده نمائید و بدن خود را در یک قسمت نشان داده و در نظر بیننده ها قدتان بلندتر دیده شود.

عدم استفاده از طرح های درشت در خصوص لباس های خود

زمانی که از لباس هایی با طرح درشت در استایل خود استفاده کنید در واقع موجب می شوید تا قد شما کمی کوتاه تر دیده شود و چاق تر از حد معمول به نظر برسید. بر عکس این مساله زمانی که از لباس هایی با نقش ریز استفاده می کنید همچون لباس هایی که دارای طرح چهار خانه هستند می توانید اندام خود را بهتر و زیباتر نشان دهید. استفاده از لباس هایی با طرح ریز موجب می شود تا قد شما بلندتر از حد معمول دیده شود و ظاهری زیبا را از خود به نمایش بگذارید بنابراین بهتر است در طرح لباسی که انتخاب می کنید دقت کافی داشته و با وسواس بیشتری این کار را انجام دهید.

عدم استفاده از لباس های گشاد و بزرگ

برای اینکه استایل خوبی را از خود به نمایش بگذارید سعی کنید به سراغ لباس هایی که اندازه بزرگ و گشادی دارد نروید. این مدل از لباس ها موجب می شوند اندام چاقی از خود به نمایش بگذارید و قدتان نیز کوتاه تر از حد معمول دیده شود بنابراین بهتر است در انتخاب این مدل از لباس ها نیز دقت کافی را به خرج داده و متناسب با اندام خود لباسی را تهیه نمائید.

نکاتی که خانم ها در بلندی قد باید به آن توجه داشته باشند

دقت در اندازه مو و سبک قرارگیری آن

خانم هایی که تمایل دارند قد بلندی را از خود به نمایش بگذارند باید به مدل موهای خود توجه داشته و اجازه ندهید موهایتان بر روی شانه قرار بگیرند. خانم هایی که دارای موهای بلندی هستند بهتر است از قرار دادن موها بر روی شانه های خود امتناع ورزند چرا که قرار دادن مو در این حالت موجب می شود تا انام فرد کمی فشرده و کوتاه تر از معمول دیده شود و این مساله می تواند ظاهر نازیبایی را برای شما فراهم کند.

ترجیحا موهای خود را کوتاه کرده و یا از کلیپس و یا کش مو برای بستن آن استفاده نمائید به شکلی که موهایتان به هیچ عنوان بر روی شانه هایتان قرار نگیرد.

مش کردن موها

 موهایی که دارای رنگ همسانی است را بر روی شانه های خود نریزیذ چرا که موجب می شود تا گردن شما کوتاه تر دیده شود. ترجیحا موهای خود را هیلایت کنید تا موجب بلندتر دیده شدن قد شما گردد. این کار موجب می شود علاوه بر اینکه قدتان بلندتر دیده می شود ظاهر زیبا و جذابی را نیز برای خود به وجود بیاورید.

استفاده از کفش های پاشنه بلند

یکی از راه هایی که خانم ها برای بلندتر نشان دادن قد خود از آن استفاده می کنند پوشیدن کفش های پاشنه دار و یا لژدار می باشد. در صورتی که دارای قد کوتاهی هستید می توانید از این مدل از کفش ها استفاده کرده و قد بلندی را از خود به نمایش بگذارید اما باید توجه داشته باشید که سلامت پاهای خود را به خطر نیاندازید. ترجیحا کفش هایی که دارای پاشنه بیش از اندازه بلندی هستند نیز برای پوشیدن انتخاب نکنید.

استفاده از لباس های یقه هفت

لباس هایی که دارای یقه هفت هستند موجب می شوند تا اطرافیان دچار خطای دید شوند و همچون خط های راه راه عمودی عمل خواهند کرد و در بلندتر دیده شدن قد شما تاثیر بسیار زیادی خواهند داشت. این در حالی است که لباس های یقه گرد موجب می شوند تا قد شما کوتاه دیده شود و اندام چاق تری از شما به نمایش خواهند گذاشت.

پوشیدن دامن کوتاه

افرادی که تمایل دارند قد خود را بلندتر نشان دهند بهتر است در خصوص پوشیدن دامن به سراغ مدل هایی بروند که قد آن تا بالای زانویشان است. هر اندازه که میزان بیشتری از پاهایتان دیده شود به همان اندازه هم قد بلندتر دیده خواهید شد. بنابراین بهتر است دامن هایی را بپوشید که تا بالای زانو می باشد و موجب می شوند زانوی شما به خوبی دیده شود.

پوشیدن شلوارهای دمپا گشاد

زمانی که از شلوارهای دمپا گشاد استفاده کنید موجب می شوید تا قدتان بلندتر و پاهایتان متناسب تر از همیشه دیده شوند. این در حالی است که استفاده از شلوارهای جذب و تنگ موجب می شود تا پاهایتان ظاهری چاق و کوتاه داشته باشد و ظاهر زیبایی نخواهید داشت.

انتخاب شلوار و کفش همرنگ

برای بلندتر نشان دادن قد حقه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها کمک بگیرید. اگر از کفشی همرنگ شلوار خود استفاده کنید موجب می شوید تا بیننده نتواند به راحتی مچ پای شما را تشخیص دهد. با این کار هر بیننده ای قسمت های پائین تر از مچ را جزئی از پا می داند و این کار موجب می شود خطای دید به وجود آمده و قد شما را بلندتر از حد معمول نشان دهد. این مساله باعث می شود تا پاهای شما ظاهری کشیده را برای خود پیدا کند و استایل زیبایی را برای خود به وجود خواهید آورد.

پوشیدن شلوار فاق بلند

هنگام استفاده از شلوارهای فاق بلند می توانید موجب فریبندگی بیننده شوید و قد خود را بلندتر نشان دهید. این کار در ایجاد استایلی زیبا و جذاب کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد و موجب می شود تا ظاهر خوبی از خود به نمایش بگذارید.

عدم استفاده از کیف بزرگ

زمانی که کیف هایی با ظاهر بزرگ را برای خود انتخاب می کنید در واقع موجب می شوید تا قدتان کمی کوتاه تر دیده شود ولی بر خلاف آن کیف هایی که دارای ظرافت هستند و خطوط باریکی بر روی آن ها استفاده شده موجب می شود تا قد شما کشیده تر دیده شود و این مساله در ایجاد تیپی زیبا و جذاب برای شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *