#


قواعد اصولی در انتخاب کیف پول زنانه مناسب و مدرن

کیف پول زنانه
16 نوامبر 2017 بدون نظر 1719 بازدید

قواعد اصولی در انتخاب کیف پول زنانه مناسب و مدرن

قواعد اصولی در انتخاب کیف پول زنانه مناسب و مدرن

زمانی که کیف پول زنانه مناسب و زیبا را برای خود انتخاب کنید در واقع شیک پوشی و جذابیت را در استایل خود به شکلی تاثیر گذار نشان خواهید داد. برای داشتن یک کیف پول شیک و زیبا باید نکات کلیدی را در نظر داشته باشید و با توجه به آن ها اقدام به خرید کیف پول نمائید. در این مطلب چند اصل را در انتخاب کیف پول مناسب در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خود داشته و استایل خود را جذاب تر نشان دهید.

تعین مکان برای خرید کیف پول مناسب با آن

در ابتدا مشخص کنید برای چه مناسبتی قصد خرید کیف پول را دارید. در نظر بگیرید کیفی که انتخاب می کنید قرار است در محل کار کاربرد داشته باشد و یا از آن در خریدهای روزمره خود استفاده خواهید کرد. مشخص کنید کیف پول خود را در کدام میهمانی استفاده خواهید کرد؟ کیف پول هایی که برای بردن به میهمانی ها استفاده می شوند بسیار شیک و زیبا بوده و در طراحی و تولید آن ها از لبه های فلزی و یا طلایی استفاده می شود که جذابیت استایل شما را دو چندان خواهد کرد. کیف پولی که در طول روز مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد ظاهری معمولی داشته و بیش از حد نیز گران به نظر نمی رسند. بنابراین ابتدا مکانی را که قرار است از کیف پول خود در آن استفاده کنید مشخص کرده و با توجه به این مکان اقدام به خرید نمائید.

کیف پول زنانه

کیف پول زنانه

در نظر گرفتن بودجه خود در خرید کیف

برای اینکه بتوانید کیف پول مناسبی را انتخاب کنید باید برای آن بودجه ای را نیز در نظر بگیرید. خانم هایی که بودجه مشخصی برای خرید کیف پول ندارند بهترین پیشنهاد برای آن ها این است که به دنبال کیف هایی بروند که از نظر ظاهری ساده تر بوده و در طراحی آن ها از تجملات کمتری استفاده شده است.

انتخاب رنگ مناسب کیف پول

خانم هایی که از کیف پول در محل کار خود استفاده می کنند برای رنگ آن بهتر مدل هایی را که به رنگ قهوه ای، مشکی و یا بژ است انتخاب کنند. این رنگ ها بهترین گزینه برای بردن به محل کار هستند. اگر تمایل دارید کیف پولی را برای استفاده در میهمانی ها انتخاب کنید دست شما در انتخاب رنگ کمی بازتر است و می توانید از رنگ های صورتی، سیاه و یا حتی رنگ قرمز مدلی را انتخاب کنید و در نظر داشته باشید که این رنگ ها موجب جلب توجه افراد می شود. این دسته از کیف های رنگی می توانند اکسسوری تکمیل کننده استایل شما باشند بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ آن ها دقت کافی را به خرج بدهید.

کیف پول زنانه

کیف پول زنانه

انتخاب سایز مورد نظر

در انتخاب کیف پول حتما به سایز و اندازه آن دقت داشته باشید و در صورتی که وسیله زیادی را با خود به همراه ندارید بهتر است از مدل هایی که کمی کوچکتر است انتخاب کنید. البته نا گفته نماند توجه به حجم بدن نقش بسزایی در انتخاب کیف پول دارد. شاید لازم باشد با در نظر گرفتن اندام و حجم بدنی خود مدل بزرگتری از کیف پول ها را انتخاب کنید.

توجه به جنس کیف پول

در انتخاب کیف پول تنها توجه شما به کیف هایی که از چرم طبیعی ساخته شده اند نباشد. برای استفاده در طول روز می توانید به سراغ کیف پول هایی بروید که جنس آن ها از پارچه های ضدآب و یا چرم مصنوعی است. این جنس از کیف ها برای به کارگیری در کارهای روزانه گزینه های مناسب تری هستند.در مورد کیف پول میهمانی می توانید از کیف هایی کهاز چرم طبیعی تولید شده اند استفاده نمائید.

کیف پول زنانه

کیف پول زنانه

مدت زمان استفاده از کیف را مشخص نمائید

برای استفاده در یک میهمانی و یا حتی به کار گیری از کیف پول برای یک فصل بهتر است کیف هایی را که قیمت مناسب تری دارند انتخاب کنید تا پس از اتمام مدت زمان مشخص شده راحت تر بتوانید آن را کنار بگذارید.خانم هایی که به دنبال خرید کیف پول هایی از برندهای معتبر هستند باید در نظر داشته باشند که به لحاظ قیمت بالایی که این کیف ها دارند و همچنین کیفیتی که در ساخت آن ها به کار رفته باعث می شود که مدت زمان طولانی تری از این کیف ها استفاده کنید بنابراین باید در انتخاب خود دقت بسیار زیادی داشته باشید و با آگاهی کامل اقدام به خرید کیف پول نمائید.

کیف پول زنانه

کیف پول زنانه

نکات اساسی در خرید کیف پول

زمانی که قصد خرید کیف پول را دارید باید در ابتدا به داخل آن با دقت نگاه کنید تا مطمئن شوید که فضای کافی برای گذاشتن وسایل تان را دارد و می تواند چند وسیله را به طور همزمان در خود نگه دارد. پس از دقت در جا دار بودن و دوخت مناسب کیف اقدام به دور انداختن کیف پول های قدیمی خود کنید اما تا زمانی که مورد مناسبی را جایگزین آن نکرده اید کیف پول قدیمی خود را نگه دارید. سعی کنید کیف تان تحت هر شرایطی تمیز باشد بنابراین هر دو هفته یک بار وقت گذاشته و کیف پول خود را حسابی تمیز نمائید.

کیف پول زنانه

کیف پول زنانه

بهترین توصیه ای که می توانیم برای خانم ها داشته باشیم این است که در خصوص انتخاب کیف پول زیادی به مد توجه نکنید و این را در نظر داشته باشید که ممکن است از یک کیف پول برای مدت زمان طولنی تری استفاده کنید پس در انتخاب رنگ و مدل آن دقت زیادی داشته باشید تا بتواند در طول زمانی که از کیف خود استفاده می کنید احساس خوبی نسبت به آن داشته باشید. رعایت این اصول و قواعد به شما کمک می کند تا کیف پولی مناسب و زیبا را انتخاب کرده و استایلی جذاب را برای خود بسازید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *