#


عینک آفتابی زرد و تاثیری که در جذابیت مردان دارد

28 دسامبر 2017 بدون نظر 2895 بازدید

عینک آفتابی زرد و تاثیری که در جذابیت مردان دارد

عینک آفتابی زرد و تاثیری که در جذابیت مردان دارد

یکی از مهمترین اکسسوری هایی که در میان لوازم مردان بسیار به چشم می خورد عینک آفتابی می باشد. این اکسسوری زیبا در بیشتر فعالیت هایی که در بیرون از خانه انجام می دهید موجب سلامت نگه داشتن چشمان شما می شود و موجب ایجاد تغییراتی عمده در استایل شما خواهد شد.

از آنجایی که چشم به عنوان یکی از اعضاء مهم بدن به شمار می رود به همین دلیل باید در انتخاب عینک آفتابی مناسب نیز دقت بسیار زیادی داشت تا این اکسسوری جذاب خود موجب آسیب رساندن به چشم نشود.

یکی از عینک های آفتابی که می تواند به عنوان گزینه ای مناسب برای مردان شناخته شود عینک های آفتابی با رنگ زرد است. مردان به هنگام استفاده از این دسته از عینک ها می توانند استایل های مختلفی را برای خود ایجاد کنند. شاید برخی از مردان بگویند چه ترکیبی را می توان با این عینک ایجاد کرد و شاید برخی در ایجاد استایل درست و مناسب کمی دچار سردرگمی بشوند.

برای کمک به این دسته از مردان ایده هایی را در ادامه مطرح کرده ایم که با استفاده از آن می توانید استایل زیبا و خارق العاده ای را بررای خود به وجود بیاورید.

پوشیدن پیراهن های راه راه به همراه عینک آفتابی زرد

اگر پیراهن آستین بلندی دارید که دارای طرح های راه راه است می توانید از یک شلوارکی که دارای طرح بوده و به رنگ سرمه ای و یا سفید می باشد استفاده نمائید. این تریکب زمانی کامل خواهد شد که در کنار آن از عینک آفتابی به رنگ زرد خود بهره بگیرید.

پوشیدن پیراهن آبی با عینک آفتابی زرد

هر مردی می تواند برای خوش استایل دیده شدن از پیراهنی به رنگ آبی که دارای طرح راه راه است استفاده کرده و در خصوص شلوار مناسب با آن به سراغ شلوارهای آبی اسکینی برود. پوشیدن یک جفت کتانی سفید به تکمیل این ترکیب کمک بسیاری خواهد کرد اما عینک زرد می تواند ترکیب ظاهری شما را به طور کلی تغییر داده و موجب کامل تر دیده شدن استایل شما شود.

داشتن استایل آبی

پوشیدن کت و شلواری که به رنگ سرمه ای است به همراه پیراهن مشکی که طرح دار می باشد می تواند استایل زیبایی را برای یک مرد به ارمغان بیاورد. این استایل زمانی زیباتر دیده خواهد شد که از عینک آفتابی زرد به همراه کت و شلوار خود استفاده نمائید. پس هنگام انتخاب این رنگ از کت و شلوار به تناسب آن با پیراهن و عینک خود توجه داشته باشید.

جین آبی با عینک زرد

ترکیب جین می تواند موجب جذاب تر نشان دادن هر مردی باشد به همین دلیل بهتر است کت جین ابی خود را با شلوار جینی که به رنگ مشکی است پوشیده و استایلی اسپرت و زیبا را برای خود به وجود بیاورید. اگر قصد دارید با این ترکیب جذاب تر دیده شوید می توانید عینک آفتابی خود را به رنگ زرد استفاده نمائید.

پوشیدن پیراهن آستین بلند با عینک زرد

برای اینکه بتوانید به همراه عینک آفتابی زرد خود از ست مناسبی استفاده نمائید بهتر است به سراغ پیراهن های آستین بلند و شلوارهای طوسی که دارای طرح چهار خانه است بروید. برای ارتقای جذابیت خود بهتر است از اکسسوری هایی که به رنگ قهوه ای است کمک بگیرید و استایلی شاد و زیبا را داشته باشید.

ترکیب آبی و جین سفید به همراه عینک زرد

مردان بسیاری هستند که تمایل دارند استایلی خاص و ویژه به همراه عینک آفتابی زرد خود داشته باشند. برای این دسته از افراد توصیه می کنیم به سراغ پوشیدن پیراهن های طرح دار آبی به همراه شلوارهای جین که به رنگ سفید است بروند و آن را به همراه عینک های آفتابی زرد خود ترکیب نمایند. این ترکیب موجب جذاب تر دیده شدن افراد می شود و می توانند به استایلی خاص دست پیدا کنند.

تیپی اسپرت با عینک زرد

برای اینکه بتوانید استایلی زیبا و در عین حال اسپرت داشته باشید می توانید از پیراهنی که به رنگ سفید است و حالت اسپرت دارد کمک گرفته و آن را با شلوار جین که کمی طرح دارد و کاملا جذب اندام شما است هماهنگ کنید.

در خصوص شلوار جین خود سعی کنید به رنگ آبی تیره انتخاب شود و برای جذابیت بیشتر از اکسسوری هایی که به رنگ طوسی است استفاده کنید تا بتواند به همراه عینک آفتابی زرد شما استایلی فوق العاده را به ارمغان بیاورد. این کار به شما کمک می کند تا در کنار عینک زرد رنگ خود استایلی خاص و ویژه را به وجود بیاورید. هماهنگی بین لباس ها و اکسسوری ها موجب می شود تا جذابیت ظاهری خود را به زیباترین شکل ممکن نشان بدهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *