#


شیک پوشی آقایان چاق با رعایت چند نکته

آقایان چاق
14 آگوست 2018 بدون نظر 2039 بازدید

شیک پوشی آقایان چاق با رعایت چند نکته

شیک پوشی آقایان چاق با رعایت چند نکته

آقایان چاق چگونه می توانند شیک پوش باشند؟ چاقی یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که برای بسیاری از افراد جامعه علاوه بر اینکه در زمینه سلامت منجر به ایجاد مشکلات می شود بلکه در زمینه مد و شیک پوشی نیز مشکلاتی را به وجود می آورد. آقایانی که چاق و درشت هیکل هستند نسبت به سایر افراد به سختی می توانند شیک پوش باشند. این دسته از آقایان در پیدا کردن لباس های مناسب و داشتن استایل شیک با مشکل و محدودیت مواجه می شوند.

ولی این مسئله به این معنا نیست که آقایان چاق نمی توانند جذاب و شیک باشند، بلکه با پوشیدن برخی از لباس ها می توانند جذاب تر و لاغرتر به نظر برسند. برای این کار تنها کافیست چند نکته و ترفند را در انتخاب و ترکیب لباس تان رعایت کنید. در ادامه به برخی از ترفندهای مهم و موثر برای شیک پوشی آقایان چاق و درشت هیکل اشاره خواهیم کرد.

برای داشتن یک استایل بهتر و شیک تر سراغ یک خیاط ماهر بروید

این را به یاد داشته باشید که این چاقی نیست که موجب زشتی استایل شما می شود، بلکه نپوشیدن لباس ها اندازه باعث جلوگیری از شیک پوشی شما شده است. آقایان چاق و درشت هیکل در پیدا کردن لباس اندازه خود دچار مشکل می شوند و مجبورهستند از لباس هایی استفاده کنند که به طور کامل فیت تن شان نیست و همین موضوع منجر به زشت شدن استایل آن ها می گردد.

به عنوان مثال پوشیدن شلواری که در قسمت کمر و باسن آن تنگ است موجب می شود که جیب های شلوار شما بد بایستد و ظاهرتان را زشت جلوه دهد و یا زمانی که کتی پیدا کرده اید که برای شما تنگ نیست ولی آستین ها بلندی دارد باعث می شود استایل شما نامرتب دیده شود. تنها راهی که برای شما وجود دارد این است که لباس های آماده را در نزدیک ترین سایز خود خریداری کرده و سپس به خیاط بدهید تا آن را اندازه تن شما درست کند. ولی در صورتی که امکان دارد پیشنهاد می شود که آن را کاملا سفارشی بدوزید تا به نتیجه بهتری برسید.

بلندتر نشان دادن پاها یک راه ساده برای شیک پوشی آقایان چاق

ساده ترین و سریع ترین راهی که می توان خود را لاغر نشان دهید کشیده شدن نشان دادن پاها می باشد. راه های بسیاری برای این کار وجود دارد که می توانند آقایان چاق را شیک و جذاب نماید. برای بلندتر نشان دادن پاهای تان می توانید از یک شلوار فاق بلند به همراه کمربند همرنگ آن استفاده کنید، به عنوان مثال در صورتی که شلوار جین تیره پوشیده اسد پیشنهاد می شود که از کمربند سورمه ای استفاده نمایید و این را به یاد داشته باشید که جین فاق کوتاه گزینه مناسبی برای شما نیست.

بهترین طرح لباس برای شیک پوشی آقایان چاق

تمام افراد می دانند که دوری از طرح های با خطوط افقی از جمله اصول اولیه در شیک پوشی آقایان چاق و درشت هیکل به شمار می رود، زیرا این خطوط موجب پهن تر شدن اندام و چاق تر جلوه دادن شما می شود. بسیاری از افراد فکر می کنند که خطوط راه راه عمودی موجب لاغرتر نشان دادن آن ها می شود ولی این مسئله به این سادگی ها هم نیست. به عنوان مثال استفاده از پیراهن راه راهی که در قسمت شکم تنگ شده است باعث می شود که چاقی شکم شما بیش از اندازه دیده شود و توجه سایر افراد را به سمت خود جلب کند.

ولی لباس هایی که ساده، بدون طرح و دارای رنگ تیره هستند برای شما این مشکل را به وجود نمی آورد و می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. پیشنهاد می شود که هر نوع طرح درشت و توی چشم هم استفاده نکنید و براط لباس های غیر رسمی خود می توانید از طرح های ریز استفاده کنید.

علاوه بر این به یاد داشته باشید هر ترکیب رنگی که متشکل از رنگ های متضاد باشد انتخاب مناسبی برای شما نخوهد بود و باعث می شود که شما را چاق تر نشان دهد. بنابراین بهتر است از ترکیب رنگ هایی استفاده کنید که دارای رنگ های تیره و نزدیک به هم می باشند، مانند توسی، آبی تیره، مشکی و یا سرمه ای.

اپل بهترین گزینه برای شیک پوشی آقایان چاق

یکی از اشتباهات متداولی که آقایان چاق در انتخاب کت مرتکب می شوند، استفاده نکردن از کت هایی است که دارای اپل هستند. این افراد تصور می کنند که کت های دارای اپل باعث چاق تر نشان دادن آن ها می شود، ولی این تصور کاملا اشتباه است و با استفاده از کت های اپل می توانید لاغرتر به نظر برسید.

این را به یاد داشته باشید که اندام V شکل بهترین فرمی است که آقایان می توانند داشته باشند و اپل می تواند این فرم اندام را برای آقایان چاق به وجود بیاورد. لذا کت های شل و اسپرت به دلیل نداشتن اپل باعث می شود که شکم شما برجسته و شانه های تان افتاده نشان دهد و انتخاب مناسبی برای شیک پوشی آقایان چاق و درشت هیکل محسوب نمی شود.

دکمه های لباس تان را ببندید

یک توصیه ی مهمی که برای شیک پوشی آقایان چاق وجود دارد این است که دکمه های کت خود را بسته نگه دارند. ولی آقایانی که دارای اندام معمولی و یا ریز هستند می توانند دکمه های کت خود را باز کنند. آقایانی که چاق و درشت هیکل هستند همیشه از بستن دکمه کت خود هراس دارند، زیرا کتی که انتخاب می کنند اندازه بدن آن ها نمی باشد و با بستن دکمه های کت خود باعث می شود که اندام آن ها بیشتر معلوم شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *