#


شیک و حرفه ای با کت و شلواری زنانه

کت و شلوار زنانه
12 ژوئن 2017 بدون نظر 863 بازدید

شیک و حرفه ای با کت و شلواری زنانه

شیک و حرفه ای با کت و شلواری زنانه

اغلب خانم ها تمایل دارند با انتخاب یک کت و شلوار مناسب علاوه بر راحتی یک مدل کاملاً حرفه ای و زیبا داشته باشند که موجب به وجود آمدن حس خوبی در آن ها بشود اما اصولاً خرید کت و شلوار یکی دیگر از مواردی است که خرید آن را با دشواری همراه می کند چرا که اکثر خانم ها دوست دارند کت و شلواری که انتخاب می کنند تا به حال هیچکس مانند آن را ندیده باشد . ما طی این مقاله شما برای انتخاب کت و شلوار زنانه مناسب راهنمایی می کنیم .

در انتخاب کت و شلوار فرم بدن خود را در نظر بگیرید

اکثر مدل هایی که از کت و شلوار زنانه وجود دارد مخصوص یک فرم بدن خاص طراحی شده است و اگر شما به طور اشتباهی انتخابتان را بر اساس فرم بدنی که دارید انجام ندهید شاید موجب تنگ بودن و یا آویزان بودن کت و شلوار روی بدن شما گردد . این قضیه غیر حرفه ای بودن کت و شلوار انتخابی شما را نشان می دهد . اگر دارای کمر بزرگی هستید به دنبال شلوارهایی باشید که پاچه آن ها خود نمایی می کند و نظرها را از کمر شما دور می کند .

خانم هایی که قد کوتاهی دارند و ریز نقش می باشند باید کت هایی را انتخاب کنند که دقیقاً تا روی کمر و یا دقیقاً زیر آن قرار بگیرد .

کت و شلوار زنانه

کت و شلوار زنانه

زیرا این کت ها باعث می شوند که بلندتر به نظر برسند . از سویی دیگر دامن های A شکل و دامن های مدادی نیز به بلندتر دیده شدن خانم های ریز نقش کمک بسیاری می کنند .

در انتخاب رنگ به سراغ رنگ های میانه بروید که بهترینند

اگر قصد دارید کت و شلوارتان را با دیگر لباس ها و کفش هایی که به تن می کنید ست و هماهنگ کنید بهتر است به دنبال رنگ های پایه همچون مشکی ، خاکستری و طوسی بروید . کت و شلوار زنانه در رنگ های مختلف و متنوعی وجود دارد اما رنگ های پایه مشکی ، خاکستری و طوسی بهترین گزینه و انتخاب برای خانم هایی است که قصد دارند این لباس رسمی را با سایر لباس ها و اکسسوری های خود ست کنند .

علاوه بر این به دنبال کت و شلوار زنانه تک رنگ باشید . اگر کت و شلواری که انتخاب می کنید الگویی هم روی خودش دارد باید این الگو به قدری ریز باشد که از دور کت شما شبیه به یک کت تک رنگ دیده شود . اکنون فرض می کنیم که شما کت های طرح دار راه راه را انتخاب کرده اید . این انتخاب هیچ مشکلی ندارد ولی باید خیلی دقت داشته باشید . به درزهای کت خوب توجه کنید و یادتان باشد که راه راه های روی کت باید در هر دو طرف درزها یکی و هماهنگ باشند .

در انتخاب کت و شلوار راحت بودن خود را نیز مد نظر قرار دهید

به همان مقداری که باید به اندازه بودن کت و شلوار یا کت و دامن مجلسی بر روی بدن خود اهمیت بدهید باید به راحت بودن آن نیز توجه داشته باشید . قرار براین است که این کت و شلوار بر روی بردن شما نشسته و در مهمانی با آن احساس راحتی داشته باشید . اگر غیر از این باشد به طور حتم اعتماد به نفس خود را از دست خواهید داد و این کت روی تن شما بسیار غیر حرفه ای نشان داده خواهد شد .

دامن و یا شلوار نباید به قدری تنگ باشد که هنگام نشستن شما کشیده شوند . پیشنهادی که در مورد دامن و یا شلوار می توانیم به شما بدهیم این است که یک سایز بزگتر از کمرتان انتخاب کنید و یا به قدری بزرگ باشد که ۲ انگشت شما بین پوست و کمر شلوار قرار بگیرد . این کار به بلوز شما اجازه می دهد راحت تر در شلوار قرار بگیرد و راحتی شما را نیز فراهم کند .

کت انتخابی شما باید به اندازه باشد ولی تنگ نباشد . آستین های آن باید زیر مچ شما باشند ولی تازیر انگشت شست شما نرسند .

کت و شلوار زنانه

کت و شلوار زنانه

همچنین هنگام پوشیده شدن کت وقتی آرنج خود را خم می کنید نباید احساس ناراحتی یا پیچیده شدن جسمی سخت به دور بازوی خود را داشته باشید .

هزینه زیادی برای آن نکنید

کت و شلوارها و دامن های مجلسی زنانه دارای رنج قیمتی متنوعی هستند و از قیمت های پایین تا چند میلیون هم در بین آن ها وجود دارد . نیازی نیست برای آن که بتوانید خود را حرفه ای تر نشان بدهید به سراغ قیمت های بالا بروید . شما می توانید با کت و شلوارهایی با قیمت مناسب هم به همین هدف خود دست پیدا کنید . اگر قرار باشد برای هر مجلسی یک کت و شلوار را انتخاب کنید باز هم از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه نخواهد بود . سعی کنید هر کت و شلوار مجلسی را با لباس زیر متنوع و کفش متنوع ست کرده و در چند مجلس بپوشید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *