#


شیک و برازنده با تاپی مناسب

تاپ زنانه
26 می 2017 بدون نظر 1013 بازدید

شیک و برازنده با تاپی مناسب

شیک و برازنده با تاپی مناسب

تاپ و تیشرت یکی از لباس های زنانه است که مدل ها ، رنگ ها  ، جنس ها و سلیزهادمختلفی از آ ندر بازار یافت می شود . تنوع قیمتی در این لباس ها بسیار زیاد است به طوری که شما با کمترن مبلغ می توانید یک تاپ با تیشرت برای خود داشته باشید . در انتخاب یک تاپ یا تیشرت باید به ساختار فیزیکی بدن تان اهمیت بدهید . یکی از تفاوت های اصلی انتخاب لباس بین مردان و زنان تنوع در ساختار فییکی بدن خانم ها است . ما امروز می خواهیم چند نکته کلی برای انتخاب تاپ و تی شرت بیان کنیم که شما با استفاده از آن می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید .

  • هنگام پوشیدن تاپ یا تیشرت از لباس زیرهایی که بسیار تنگ می باشند هرگز استفاده نکنید چرا که استفاده از لباس زیرهای تنگ در دراز مدت باعث می شود دردهای موضعی در بدن شما به وجود بیاید .
  • خانم های کوتاه قد بهتر است از تیشرت هایی که یقه های بلندی دارند و مناسب آن ها نیستند هرگز استفاده نکنند .
  • افرادی که پاهای لاغری دارند به راحتی می توانند از تیشرت های بلند استفاده کنند و این گزینه انتخاب مناسبی برای آن ها خواهد بود .
  • افاردی که پایین تنه درشتی دارند بهتر است از تیشرت هایی که اپل یا لایی دارند استفاده کنند .این افراد با این انتخاب می توانند یک توازن بین بالاتنه و پایین تنه برای شما ایجاد کند .
  • اگر دارای ران هایی بزرگ تر از حد معمول هستید از تاپ و بلوزهای رنگ روشن و بلوزهای تزئین شده که توجهات را به سمت بالاتنه شما جلب می کند استفاده کنید تا بتواند توجهات کمتری را به ران های شما جلب کند . گرچه انتخاب رنگ یکی از موارد اصلی در انتخاب تاپ و تی شرت است اما این نکته را ب هخاطر داشته باشید رنگ های روشن با وجود اینکه انتخاب خوبی هستند ولی به همان اندازه هم شما را درشت تر نشان می دهند بنابراین به سراغ رنگ هایی بروید که با اندام شما تناسب خوبی داشته باشد .

زمانی که هوا رو به گرمی می رود خانم ها و آقایان لباس های آستین بلند و کهنه خودشان را کنار می گذارند . ما در این مقاله می خواهیم یک روش جالب برای درست کردن یک تاپ معمولی از یک لباس قدیمی را به آموزش بدهیم ؛ البته ظاهر نهایی کار به دست آمده به سلیقه ی خود شما بستگی دارد . قبل از اینکه بخواهیم آموزش را شروع کنیم باید نکته ای را در نظر بگیرید و آن هم اینکه : لطفاً از لباس های خود استفاده کنید . نکته ی دیگر این که لباسی را انتخاب کنید که در حالت کنونی اش دیگر مورد پسند و علاقه شما نباشد .

نحوه ی درست کردن یک تاپ معمولی

  • یک تاپ را به عنوان الگوی خود انتخاب کنید .
  • یک تیشرت را که دیگر دوست ندارید انتخاب کرده و آن را برعکس کنید .
  • تیشرتی را که انتخاب کرده اید حتماً یک بار اتو کنید حتی اگر به نظرتان تازه و تمیز می آید .
  • تاپ را روی تیشرت انتخابی قرار داده و شانه ها را در یک راستا قرار دهید .

    تاپ زنانه

    تاپ زنانه

قبل از هرچیزی مطمئن شوید که هر دو رو به بالا روی میز قرار دارند و بعد شانه هایشان را با یکدیگر هم راستا کنید . سپس بالای شانه هر دوتا را با یک سنجاق به هم وصل کنید که تکان نخورند .

  • از الگویی که تاپ دارد برای بریدن تیشرت استفاده کنید .

اگر قصد دارید در انتهای کار یک تکه برای درست کردن لبه های آستین و گردن کنار بگذارید بهتر است از ۱/۲۷ سانتی متر که استاندارد این کار است استفاده نمایید . انجام این کار پیشنهاد می شود چرا که باعث می شود پارچه فرم محکم تری به خود گرفته و زیباتر به نظر برسد .

  • سنجاق ها را جدا کرده و قسمت پشت را همانگونه که دوست دارید برش دهید . این کار برای خانم ها و آقایان متفاوت است .

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *