#


شینیون و بافت موی دختران

شینیون وبافت
11 می 2017 بدون نظر 1117 بازدید

شینیون و بافت موی دختران

شینیون و بافت موی دختران

در جشن های عروسی و مهمانی ها دختر بچه ها همیشه دوست دارند مثل مادرانشان یا بزرگترها مدل موهای درست شده ای داشته باشند. ما برای شما چند نمونه زیبا از جدیدترین مدل موهای بچه گانه و دخترانه را گرد هم آورده ایم که خود شما هم می توانید در منزل به راحتی آن ها را انجام دهید . این مدل ها بسیار ساده و شیک هستند و شما با کمی صبر می توانید به راحتی بهترین شکل ممکن آن ها را روی موی دخترا کوچولوی خود پیاده و درست کنید .

مدل زیبا برای موهای لخت

اکثر دختر بچه ها موهای لختی دارند و یکی از بهترین حالت ها برای این نوع جنس مو ، کمی بلند ریخته شده روی شانه هاست که اگر چتری دوست داشته باشند می توانید ان را به صورت چتری و در غیر این صورت به صورت فرق از وسط بگذارید. خوبی موهای لخت این است که می توان به صورت جمع یا به شکل دم اسبی هم درست کرد.

مدلی شیک برای دختران مو فرفری

بیشتر آرایشگرها برای دختر بچه ها و موهای فر کوتاه کردن مو را پیشنهاد نمی کنند پس با این وجود بهترین مدل حداقل تا روی شانه هاست . مزیت و خوبی موهای فر این است که اگر کمی با آن ژل زده بشود به هر حالتی که بخواهیم در می آید.

مدلی ساده برای افراد راحت طلب

بافت

بافت

همه می دانیم که مدل های کوتاه برای دختر بچه ها چندان زیبا و خوشایند نیست اما مدل مو کاملاً سلیقه ای است و تعداد زیادی از دختر بچه ها مدل های کوتاه را بسیار می پسندند تا موهایشان دور و اطرافشان نباشد و برای تمیز کردن موهایشان راحت باشند پس می توان موها را از وسط فرق باز کرده و از هر دو طرف دو سه دسته کوچک مو را گرفته و ریز ببافید و پشت سر همه را یکی کنید و از مهره های تزئین ویا کش های ریز برای زیباتر نشان دادنش استفاده کنید.

مدلی شیک برای بچه های به روز

یکی از مدل هایی که هم دختر بچه ها بسیار دوسش دارند و سال های گذشته هم به عنوان مدل روز انتخاب شده بود مدل فرق کج است چون هم باز بودن مو را امکان پذیر می سازد هم اینکه می توان به شکل های مختلف از پشت آن را بست. در هر صورت فرق کج هنوز هم مد است و می توان به اشکال گوناگون از آن استفاده کرد.

یک مدل ساده برای افراد بی حوصله

مدل تیکه تیکه یا به اصطلاح آرایشگرها لایر است که برای دختر بچه ها بسیار جذاب و مناسب است. این مدل یکی از زیباترین مدهای موی امسال است اما اگر دختر کوچول شما حوصله نگهداری و رسیدن به موهایش را ندارد بهتر است از این مدل زیبا و شیک صرف نظر کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *