#


شناخت برندهای برتر لباس در جهان

23 فوریه 2018 بدون نظر 2145 بازدید

شناخت برندهای برتر لباس در جهان

 آشنایی با گران قیمت ترین برندهای لباس سراسر دنیا

یکی از مواردی که در دنیای مدرن و پیشرفته امروز انتخاب آن موجب بروز کمی دغدغه و مشکل برای فرد می شود لباس و پوشاک می باشد که در انتخاب آن ها باید دقت بسیاری داشت و بنابر شرایط و محیط مورد نیاز از آن استفاده کرد. اغلب افراد تمایل دارند لباس هایی را به تن کنند که به وسیله طراحان و برندهای معروف جهان طراحی شده اند. باید به این نکته توجه داشته باشیم که لباس پوشیدن به سبک هنرمندان و ستاره های دنیای مد و استفاده از طرح های برندهای مشهور نیازمند پرداخت هزینه های بسیار زیادی می باشد. برخی از افراد گاهی برندهای مشهوری که می تواند با سلیقه آن ها هماهنگ باشد را نمی شناسند به همین دلیل در این مطلب قصد داریم برخی از برندهای مشهور را معرفی نمائیم تا با آشنایی آن ها بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

برند جهانی والنتینو

هم اکنون برند والنتینو به عنوان یکی از بهترین برندهای لباس در جهان شناخته می شود. نام این کمپانی از نام بنیان گذار آن، والنتینو، برگرفته است. این برند با تولیدات با کیفیت و جذابیت فوق العاده ای که به سراسر جهان عرضه نموده، هر شخصی را علاقه مند به خود نموده است. اعتبار و محبوبیت برند والنتینو نه فقط در ایتالیا بلکه در سرتاسر جهان گسترش یافته است و توسعه آن به میزانی بوده که در مدت زمان اندکی توانسته مورد توجه برترین طراحان عرصه مد و فشن قرار بگیرد و طرح های زیادی را وارد بازار کند.

البته به همان اندازه که زیبایی محصولات والنتینو بیش ا زحد تصور می باشد، قیمتی که برای محصولات خود در نظر گرفته است نیز بسیار بالا می باشد. می توان عنوان کرد که یکی از گران ترین برندهای حال حاضر در بازار می باشد. ولی علاقه مندان این برند به میزانی مجذوب جذابیت و کیفیت بالای محصولات این برند شده اند که قیمت های بسیار هنگفت آن هیچ ارزشی برای آن ها نخواهد داشت و بابت داشتن هر کدام از طرح های این برند حاضر هستند هزینه های زیادی را پرداخت نمایند.

برند ورساچه برندی تک در دنیای مد

ورساچه یکی از کمپانی های پوشاک و خانه مد ایتالیایی می باشد، که به وسیله جیانی ورساچه و در سال۱۹۷۸ افتتاح گردید. نخستین بوتیک این برند در سال۲۰۰۰ در شهر رجیو کالابریا افتتاح شد و در حال حاضر به عنوان یکی از عظیم ترین خانه‌های مد در دنیا شناخته شده است. طراحی ای که لباس‌های ورساچه دارد تا حدودی بین ظرافت، زیبایی و هنری که در بین مردم رواج دارد فعالیت می ‌کند. طراحی لوکس و استفاده از رنگ‌هایی که کمی درخشان هستند و جواهر گونه و ایجاد خط های صاف و ایجاد زیبایی منحصر به ‌فرد از دیگر عوامل اعتبار و محبوبیت این برند در صنعت مد می باشد. به همین دلیل، علاقه مندان و کاربران محصولات ورساچه را افرادی تشکیل می دهند که کاملاً متفاوت از افراد دیگر هستند که در این میان می توان به افراد سرشناس موسیقی همچون مدونا و بون جووی اشاره کرد تا هنرپیشه ‌های شیک پوش که در هالیوود حضور دارند و از محصولات زیبا و با کیفیت این برند استفاده می نمایند.

برند گس و تولیدات بینظیر آن

برند گس یکی از کمپانی های کالای لوکس آمریکایی می باشد که در عرصه طراحی، تولید و عرضه پوشاک متنوع و لوازم جانبی که در بازار مد وجود دارد همچون ساعت مچی، جواهرات و تولید عطرهای ناب عملکرد بسیار زیادی داشته و محصولات بسیار خوب و با کیفیتی را عرضه کرده است.

این کمپانی در سال۱۹۸۱ به وسیله پل مارسیانو افتتاح گشت و توسعه آن به شکلی بوده که در حال حاضر۴۸۴ شعبه فروشگاه و بوتیک را در تمام دنیا برای خود داشته و علاوه بر آن مالک فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای مارسیانو استور نیز به شمار می رود. شعبه مرکزی و شعبه اصلی فروشگاه ‌های این کمپانی در شهر لس ‌آنجلس، کالیفرنیا، وجود دارد.  برند گس بیشتر به علت تولید لباس های جین که مخصوص مردان و زنان است توانسته به شهرت بسیاری دست پیدا کند و با درآمد حدودی۱.۱۹ بیلیون دلار به عنوان یکی از گران قیمت ترین برندهایی که در حال حاضر در سرتاسر دنیا وجود دارد شناخته می شود.

برند معروف کریستین دیور

یکی از طراحان به نام دنیای مد که دارای اصالت فرانسوی است کریستین دیور می باشد که توانسته به‌ عنوان یکی از مشهورترین موسسان خانه مد در جهان معرفی گردد و به نام «دیور» نیز شناخته می شود و دارای اعتبار بسیار زیادی نیز می باشد.

برند دیور یکی از برندهای جذاب و مدرن، دلفریب می باشد و به عنوان یکی از کهن ترین برندهای لباس در سرتاسر دنیا شناخته می شود که سابقه آن به سال۱۹۴۶ برمی گردد. این برند جذاب و فریبنده نه فقط در پاریس، بلکه در سرتاسر دنیا مشهور می باشد و محبوبیت آن فقط به لباس اکتفا نمی کند بلکه تولیدات دیگر آن به ویژه ساعت، جواهرات، عطر،  کفش و تولیدات آرایشی و زیبایی پوست نیز در میان طرفدارانش جای خوی برای خود باز کرده و مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت تولیدات دیور بسیار بالا می باشد اما تفاوتی به حال علاقه مندان آن، به ویژه خانم هایی که علاقه زیادی به لوکس بودن دارند نخواهد داشت. در حالی که قسمت زیادی از تولیدات این کمپانی به زنان اختصاص دارد اما با توجه به دو بخش تولیدی Dior Homme برای مردان و Baby Dior که مخصوص کودکان است به این دو بخش نیز اهمیت بسیاری داده است. در حال حاضر فروشگاه های بسیار زیادی وجود دارد که محصولات برند دیور را به فروش می رسانند که البته ناگفته نماند فروشگاه های اینترنتی و وب سایت رسمی این کمپانی را هم باید در این لیست قرار داد.

برند مارک جیکوبز و محصولات بینظیر آن

برند مارک جیکوبز به عنوان یکی از برندهای مشهور آمریکایی می باشد و به وسیله طراح مد آمریکایی یعنی مارک جیکوبز و در سال۱۹۹۷ میلادی افتتاح شده است. این برند آمریکایی در حال حاضر در بیشتر از هشتاد کشور دنیا دارای چیزی بیشتر از۲۰۰ فروشگاه می باشد. محصولات فصلی این برند دارای طراحی های لوکسی می باشد که موجب شده این برند در سرتاسر جهان به شهرتی بسیار زیاد دست پیدا کند. برند مارک جیکوبز در زمینه تولید اکسسوری هایی همچون کیف و کفش و جواهرات و اکسسوری های دیگر می پردازد اما مهمترین عالم محبوبیت این برند آمریکایی طراحی های زیبایی است که در مورد لباس هایش به کار می برد.

برند آرمانی و طراحی های زیبا و جذاب آن

یکی دیگر از کمپانی های ایتالیایی که در دنیای مد فعالیت گسترده ای دارد برند آرمانی می باشد. جورجو آرمانی در سال۱۹۷۵ میلادی این کمپانی را تاسیس کرده است که از آن زمان تا کنون توانسته در دنیای مد طرح های خلاقانه و زیبایی را طراحی نماید. محصولاتی که به وسیله این برند طراحی شده شامل اکسسوری ها و کالاهای لوکس و لوازم آرایشی و جواهرات و عینک و ساعت و موارد دیگر می باشد که توانسته اند در دنیای مد جایگاه خاص و ویژه ای را برای خود داشته باشند. لباس هایی که توسط این برند طراحی شده اند دارای قیمت بسیار زیادی می باشند و در کل می توان گفت این برند به عنوان یکی از گران ترین برندهای جهان شناخته می شوند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *