#


شلوارهایی که در سال۲۰۱۸ به عنوان مد مردانه شناخته می شوند

23 ژانویه 2018 بدون نظر 2095 بازدید

شلوارهایی که در سال۲۰۱۸ به عنوان مد مردانه شناخته می شوند

شلوارهایی که در سال۲۰۱۸ به عنوان مد مردانه شناخته می شوند

زمانی که به سال جدیدی وارد می شوید بهتر است نگاهی به کمد لباس های خود بیاندازید و بدانید کدام یکی از لباس های تان متناسب با مد سال جدید است. با این کار می توانید تغییرات لازمه را در خصوص لباس های خود ایجاد کرده و مواردی را که خارج از مد هستند کنار بگذارید. در حال حاضر تغییرات بسیار زیادی در دنیای مد به وجود آمده است و این صنعت پیشرفت بسیاری نسبت به سال های پیش پیدا کرده است.

تولیدکنندگان و طراحانی که در عرصه مد فعالیت دارند رقابت بسیار نزدیکی دارند و می توان گفت این رقابت ها تا کنون شدتی به این میزان را نداشته است. این مسئله موجب شده تا لباس هایی که به عنوان مد هر فصل طراحی می شوند مانند گذشته محدود نباشند و بتوانید مدل های متنوعی را انتخاب کنید.

طی ماه های گذشته در کشورهای اروپایی هفته های مد زیبایی برگزار شده است که تنوع لباس های مردانه در آن ها نیز بسیار زیاد بود و این نکته موجب می شود نتوان آن ها را براحتی دسته بندی نمود. مدل های متنوعی که در هفته های مد دیده شده و معرفی شده اند کم کم وارد بازار می شود و در صورت تمایل می توانید آن ها را از برندهای مورد علاقه خود خریداری نمائید. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از شلوارهایی را که در سال جاری به عنوان مد مردانه شناخته می شوند را معرفی نمائیم تا با در نظر گرفتن آن ها بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

شلوارهای مردانه گشاد

طی سال های گذشته شلوارهای مردانه کتان به عنوان مد شناخته می شدند اما امسال اگر تمایلی به پوشیدن آن ها ندارید توصیه می کنیم به سراغ شلوارهای گشادی که به حالت راسته هستند بروید. این مدل از شلوارها در دهه هفتاد به عنوان یکی از مهمترن لباس های مردانه ای بود که در هفته های مد و نمایش لباس های مردانه بسیار از آن استفاده می شده است. البته باید این نکته را نیز خاطر نشان شویم که گشادی این مدل از شلوارها به اندازه ای نیست که موجب ایجاد ظاهری نازیبا برای شما شود.

برندهایی معتبری همچون مارک جیکوبز و ای تاتز و چند برند محبوب و شناخته شده دیگر مدل های قدیمی و دهه هفتادی را مجددا طراحی کرده اند و با ایجاد تغییراتی آن ها را وارد دنیای مد نموده اند. مردانی که به دنبال پوشیدن لباس پوشیدن به سبک شیکی هستند می توانند شلوارهای گشاد خود را در کنار کفش های کتانی که دارای طرح ساده ای هستند استفاده کنند. بهترین رنگی که برای این ترکیب می توان انتخاب کرد رنگ سفید است که جذابیت خاصی را برای شما به وجود خواهد آورد.

شلوارهای مردانه با طرح چهار خانه

طرح های چهار خانه همیشه به عنوان بخشی از دنیای مد بوده اند و هیچ وقت از این عرصه کنار نرفته اند. در سال جاری نیز کت و شلوارهایی مد می شوند که دارای طرح چهار خانه هستند و می توانند استایل زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورند. البته شلوارهای تکی نیز وجود دارند که دارای این طرح هستند و یکی از مدهای موجود در سال جاری محسوب می شوند. برندهای شناخته شده ای همچون تام فورد و دولچه اند گابانا به عنوان برندهایی شناخته می شوند که از این طرح ها در کنار موتیف های انگلیسی استفاده کرده اند و با ترکیب آن ها با پارچه های ارزشمند طرح های زیبایی را خلق کرده اند و توانسته اند شلوارهای مردانه زیبا و مدرنی را طراحی نموده اند.

یکی از طرح هایی که در استایل خیابانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد این طرح می باشد و کمپانی های تولید کننده بسیاری هستند که طرح های مختلف و زیبایی را در کنار رنگ های متنوعی استفاده کرده اند. رنگ هایی همچون خاکستری و قهوه ای و آبی به عنوان رنگ هایی شناخته می شوند که در طرح های چهارخانه به کار گرفته شده اند و نمونه های زیبایی از آن ها در بازار دیده می شود که هر مردی به تناسب نیاز و سلیقه خود می تواند مورد مناسبی را برای خود خریداری نماید.

اگر در فصل بهار و تابستان از شلوارهای چهارخانه خود استفاده می کنید بهتر است از کفش های کالج در کنار بلوزهایی که دارای یقه پولو پوشیده هستند استفاده نمائید و به وسیله آن ها ترکیب زیبا و فوق العاده ای را در ظاهر خود به وجود بیاورید.

شلوارهای مردانه کوتاه

یکی از شلوارهایی که چندان از جانب خانم ها پذیرفته نیست و تمایل ندارند مردان آن ها را مورد استفاده قرار دهند شلوارهای کوتاه می باشد. این مدل از شلوارهای مردانه سال گذشته نیز به عنوان مدی برای مردان معرفی شده است و افراد بسیاری نیز از آن ها استفاده کرده اند و امسال نیز به عنوان شلوارهایی مطرح می شوند که در لیست لباس های مد قرار دارند. قد این شلوارها تا بالای قوزک پا می رسد و دارای دوخت زیبا و برش های مناسبی هستند و می توانند مردان را به عنوان افرادی نشان دهند که در لباس پوشیدن خود سبک خاصی را دنبال می کنند.

اکثر این مدل از شلوارها دارای رنگ خنثی می باشند و به نوعی رنگ های کلاسیک رانشان می دهند؛ البته نا گفته نماند رنگ های زیبا و جالبی نیز در بین آن ها وجود دارد که می توانید بر اساس سلیقه و نظر خود موردی از آن ها را انتخاب کنید. افرادی که تمایل دارند بلندی پاهای خود را کمی کوتاه تر نشان دهند می توانند از این مدل شلوارها استفاده نمایند اما این شلوارها به هیچ عنوان برای افرادی که دارای قد کوتاهی هستند توصیه نمی شود. بهتر است به جای این مدل از شلوارها به سراغ گزینه های دیگری که مد سال هستند بروید و استایل زیبایی را برای خود به وجود بیاورید.

شلوارهای مردانه گرمکن

طی سال های گذشته تغییرات بسیاری در مورد شلوارهای گرمکن به وجود آمده است و اندازه باریک تری نسبت به گذشته داشته اند و به یکی از پرکاربردترین شلوارهای مردانه تبدیل شده اند. کمپانی هایی همچون اچ اند ام و برشکا شلوارهای گرمکن زیبایی را تولید کرده اند که می توایند از آن ها نمونه های مناسبی را تهیه کرده و در جذابیت ظاهری خود به کار بگیرید. در خصوص ترکیب مناسب با این شلوارها می توانید کتانی های ساده خود را که از جنس چرم هستند به همراه سوئیشرت های گشاد و پیراهن های بلند و یا تیشرت های مناسب استفاده کنید و تیپ زیبایی را برای خود به وجود بیاورید.

شلوارهای طرح ارتشی

در دنیای لباس های مختلفی هستند که ایده طراحی آن ها به لباس های ارتشی باز می گردد و سال های زیادی است که در این عرصه حضور دارند. در حال حاضر طرح های زیبا و بسیار متفاوتی عرضه شده اند که با مدل های پیش از خود تفاوت بسیار عمده ای داشته اند. در دنیای امروزه لباس هاس طرح ارتشی متنوع و زیبایی وجود دارد که کیفیت بسیار بالایی را نیز دارا می باشند.

به طور مثال می توانید مدل هایی از این شلوارها را ببینید که جنس آن ها از کتان نازکی است و لطافت خاصر دارند و برش بسیار زیبایی در کنار دوخت متناسب بر روی آن ها اجرا شده است و موجب ایجاد مدلی شیک و مدرن شده است و یکی از بهترین گزینه ها برای پوشیدن در مناسبات غیر رسمی است و اگر از لباس های مناسبی به همراه آن استفاده شود می تواند گزینه ای مناسب برای پوشیدن در مناسبت های رسمی باشد.

با توجه به سلیقه و اندام خود می تنوانید از این مدل شلوارها استفاده کرده و ظاهر زیبا و جذابی را برای خود به وجود بیاورید. البته فراموش نکنید که هر کدام از این شلوارها را باید با لباس های مناسبی ترکیب کرد تا بتواند تاثیر بسیار زیادی در ارتقای جذابیت ظاهری شما داشته باشد و خوش تیپی را برای شما به ارمغان بیاورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *