#


شخصیت افراد و رنگ لباس هایشان

شخصیت افراد و رنگ لباس هایشان
12 مارس 2017 بدون نظر 907 بازدید

شخصیت افراد و رنگ لباس هایشان

شخصیت افراد و رنگ لباس هایشان

انتخاب انسان ها بر یک اصل ثابت استوار است. انتخاب رنگ خاصی نشان دهنده شخصیت شماست.

۱- لباس سفید :

افرادی که علاقه به رنگ سفید دارند و اکثرا لباس سفید می پوشند انسان های خوش قلبی هستند و همیشه در جست و جوی دوست هستند. این افراد از کودکی روی پای خود بزرگ شده اند و اصلا دوست ندارند که متکی با افراد دیگر باشند. سعی می کنند که در شرایط کاری پیشرفت کنند و نردبانی بسازند که از آن بالا بروند. زیرا به این موضوع معتقدند که باید از هر فرصتی استفاده کرد.

۲- لباس مشکی :

در اکثر مواقع انتخاب رنگ مشکی نشان دهنده این موضوع است که این افراد انسان هایی رویایی هستند که در فضایی شاعرانه زندگی می کنند و در عین حال افراد دست و دل بازی هستند. آنها تلاش می کنند با آن چیزی که دارند به دیگران کمک کنند و در هنگام گرفتاری گره از مشکلات آنها باز کنند. آنها افراد اجتماعی، ساده و ظریف سپند هستند.

۳- لباس قهوه ای :

این افراد نمونه انسان های مهربان و با محبت هستند. به قول روان شناسان هرچه که رنگ قهوه ای تیره تر باشد مهر و محبت صاحب لباس بیشتر است. این ها افراد خونسردی هستند و هرچه را که می خواهند به راحتی به دست می آورند و تصاحب می کنند و این توانایی را دارند که در بدترین شرایط بهترین تصمیم را بگیرند.

۴- لباس خاکستری :

افرادی که این رنگ لباس را انتخاب می کنند معمولا شخصیتی آرام و با اعتماد به نفس دارند. روان شناسان معتقدند افرادی که رنگ خاکستری انتخاب می کنند دو دسته هستند یا به دنبال آرامش هستند و یا این که شخصیت انقلابی و عصبی دارند. ولی در مجموع می توان گفت که انسان های سنگین دل و سر سختی هستند. ولی اگر بتوانی در دل آنها نفوذ کنی برای همیشه در دلشان جای خواهی داشت.

۵- لباس سبز :

افرادی که به این رنگ علاقه دارند و اصولا لباس های رنگ سبز می پوشند دارای شخصیتی قوی و با اراده ی بالا هستند. آنها هنگام تصمیم گیری خیلی محکم عمل می کنند و می توان گفت تا حدی مغرور و خود رای هستند. این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و همیشه برای کمک به دیگران داوطلب و پیش قدم هستند.

۶- لباس آبی :

می توان گفت افرادی که لباس آبی را می پسندند دارای شخصیت شفاف و حساسی هستند که نگاهی عمیق دارند. این افراد قدرت خوبی در انتقال فکر و نظر خود به دیگران دارند به همین خاطر جرات و شجاعت خاصی از خود نشان می دهند، همیشه به دیگران کمک می کنند و اعتماد به نفس بالایی در زندگی دارند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *