#


تنوع شال گردن برای شیک پوشان

شالگردن
15 می 2017 بدون نظر 1165 بازدید

تنوع شال گردن برای شیک پوشان

تنوع شال گردن برای شیک پوشان

شال گردن های طرح بافت

شالگردن های طرح بافت جزو آن دسته از طرح های مختلف شال گردن است که مورد توجه خانم های امروزه قرار می گیرد . اغلب این شال گردن ها برای محافظت از سرمای پاییز مناسب است و به خاطر طرح های فانتزی ای که دارد در فصل زمستان زیاد کارایی ندارد.

شالگردن حلقه ای

شالگردن

شالگردن

اگر فردی می خواهد از سرش در برابر سرما محافظت کند توصیه می کنیم از شال گردن های حلقه ای استفاده کند . این شال گردن روی موه ها و سر را کامل می پوشاند و می تواند همچون روسری عمل کند .

شال گردن دکمه ای

بعضی افراد بستن شال گردن را کاری بسیار سخت می دانند . در مورد بستن شال گردن های دکمه ای کافی است یک یا چند دکمه را ببندید و شال گردن تان آماده می شود و نیازی به تنظیم و مدل بستن شال گردن ندارید . این شال گردن ها بسیار زیبا و مناسب هستند و برای گرم نگه داشتن قفسه سینه و گردن کارایی دارند .

گره زدن شال گردن مردانه

شالگردن

شالگردن

یکی از مهم ترین اکسسوری هایی که هر آقایی در برابر باد و هوای سرد برای محافظت گردن خود باید مورد استفاده قرار دهد شال گردن های کشمیری یا پارچه ای است .

همیشه به خاطر داشته باشید شال گردن به هیچ عنوان نقش کراوات را برای شما بازی نمی کند پس هرگز سعی نکنید آن را سفت ببندید .در تعیین نوع گره شال گردن دو عامل پهنای شال و طول آن مؤثر است .

نوع اول گره زدن

زمانی که به یک کافی شاپ یا رستوران وارد می شوید باید گره شال گردن تان به گونه ای باشد که به سرعت بتوانید آن را باز کنید . یکی از گره هایی که به سرعت باز می شوند گره پارسیان است و ساده ترین نوع گره شال گردن مردانه است . اگر طول شال بیش از ۱۷۰ اینچ باشد این گره را به شما پیشنهاد می کنیم . ابتدا شال را به دو قسمت مساوی تا نموده و پس از آن یک قسمت از شال را که رها است از قسمت تا شده داخل کرده و با کشیدن میزان سفتی گره را معین کنید .

اگر شال گردنی دارید که عرض آن بیش از ۳۱ سانتی متر و طول آن بیش از ۱/۵ متر است می توانید از نوع دیگری برای گره زدن شال گردنتان استفاده کنید .
ابتدا شال گردن را دور گردن خود بچرخانید به طوری که یک طرف آن از سمت دیگر بلند تر باشد . سپس طرفی را که بلند تر است دور گردن چرخانده و از داخل حلقه ای که ایجاد شده رد کرده و سپس همین کار را در مورد طرف دیگر انجام دهید .

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *