#


سلنا گومز و رازهای استایل فوق العاده او

استایل
12 دسامبر 2017 بدون نظر 1785 بازدید

سلنا گومز و رازهای استایل فوق العاده او

سلنا گومز و رازهای استایل فوق العاده او

سلنا گومز یکی از خوانندگان موسیقی پاپ است که در حال حاضر توانسته به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کند و با وجود سن پائین خود به عنوان یکی از ستارگان این عرصه شناخته شود و در میان مردم جهان محبوبیت بسیار زیادی را داشته باشد. سلنا گومز در ابتدای راه کار هنری خود را با شبکه دیزنی آغاز کرد و در فیلم های سینمایی بسیاری موفق شد نام و آوازه ای رابرای خود ایجاد کند.

استایل

استایل

او کار خوانندگی خود را در کنار حرفه بازیگری اش ادامه داده و اغلب موزیک هایی که ساخته است به زبان انگلیسی و اسپانیایی می باشد. سلنا گومز طی چند سال اخیر دچار یک سری مشکلات شخصی شده است و بیماری او موجب افسردگی اش شده است اما همچنان با موفقیت در حرفه خود تلاش می کند و پیش می رود. تمام این موارد در کناری قرار دارد و از همه مهمتر استایل جذاب او است که طی سال های اخیر توانسته توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کند و بسیاری از جوانان او را الگوی خود قرار داده و از استایل او پیروی می کنند. شما نیز اگر به این خواننده جوان علاقه مند هستید و می خواهید استایلی همچون او داشته باشید بهتر است ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

آشنایی با سلنا گومز

سلنا گومز در تاریخ۲۲ ژوئیه سال۱۹۹۲ میلادی در شهر تگزاس آمریکا متولد شد و در زمانی که تنها پنج سال داشت پدر و مادر او از یکدیگر جدا شدند و سلنا مجبور شد تا دوران کودکی خود را در کنار مادر بزرگش سپری کند و بزرگ شود. نخستین دفعه ای که سلنا گومز جلوی دوربین آمد برای بازی کردن در فیلم بارنی و دوستان بود. این فیلم موجب شد تا او به عنوان یک هنرمند شناخته شود.

استایل

استایل

در زمینه موسیقی تا به حال او موفق شده سه آلبوم با گروهش منتشر کند اما در سال۲۰۱۲ میلادی از گروه خود جدا شده و تنهایی اقدام به تولید موزیک کرد. البته پس از جدایی از گروه خود تصمیم گرفت به عنوان یک بازیگر به حرفه خود بپردازد و برای بسیاری از فیلم ها به عنوان خواننده موسیقی متن آن فعالیت داشته است.

در سال۲۰۰۹ میلادی بود که سلنا گومز اعلام کرد می خواهد برند لباس خود را افتتاح نماید و آن را با نام خیال پردازی با صدای بلند به وسیله سلنا معرفی کرد. او در نهایت در پائیز سال۲۰۱۰ میلادی موفق شد خط تولید برند لباس خود را به راه بیاندازد.

چگونگی لباس پوشیدن او

از آنجایی که چهره سلنا گومز کمی بچه گانه می رسد ولی صورت گردی که دارد به همراه پوست سبزه آن و لب های پر او موجب شده تا چهره ای دوست داشتنی و جذاب را داشته باشد. با تمام این موارد او علاقه دارد لباس هایی را برای پوشیدن انتخاب کند که از سن او بزرگ تر است و با وجود اینکه بیست و دو سال دارد اما در نوع لباس پوشیدن خود سعی می کند همچون یک خانم سی ساله رفتار نماید و لباس هایی را انتخاب کند که او را کمی بزرگ تر از سن واقعی خود نشان دهد.

استایل

استایل

در مورد کفش او علاقه بسیاری به کفش های کتانی کانورس خود دارد و شما نیز اگر تمایل دارید همچون او استایلی زیبا و جذاب را داشته باشید می توانید یک جفت از کفش های کتانی کانورس که قیمت کمی نیز دارد انتخاب کرده و در استایل خود به کار ببرید.

یکی دیگر از کفش های مورد علاقه سلنا گومز بوت های او می باشد و اگر به عنوان یک خانم جوان چندان تمایلی به پوشیدن کتانی های کانورس ندارید مکی توانید بوت چرمی به رنگ قهوه ای و یا مشکی را برای خود انتخاب کنید و استایلی همچون سلنا گومز برای خود به وجود بیاورید.

اندام سلنا بر خلاف بسیاری از دختران جوان هالیوود متعادل است و او هیچ علاقه ای به لاغری بیش از اندازه ندارد و هرچقدر که سن او بالاتر می رود علاقه وی به پوشیدن پیراهن نیز بیشتر می شود. خانم هایی که تمایل دارند همچون او باشند می توانند از پیراهن های مجلسی برای جذاب تر دیده شدن استفاده نمایند.

یکی دیگر از لباس هایی که سلنا بسیار از آن استفاده می کند جوراب شلواری مشکی می باشد که برای پوشیدن آن از کفش های صندل که کمی هم لژدار هستند استفاده می کند و ظاهر فوق العاده زیبایی را برای خود به وجود کمی آورد. علاوه بر این سلنا گومز همیشه در مورد اکثر لباس هایش ترجیح داده از کمربند استفاده کند و آن را دقیق بر روی خط کمر خود می بندد و با این کار زبایی اندام خود را بیش از هر چیز دیگری نشان می دهد.

استایل

استایل

پوشیدن لباس های راحتی

یکی از مواردی که سلنا گومز بسیار به آن توجه دارد این است که لباس هایش کمی راحت باشند و برایش فرقی ندارد این راحتی را در چه لباسی داشته باشد. او حتی پیژامه ای که در آن احساس راحتی داشته باشد و کمی هم شیک باشد را برای پوشیدن انتخاب می کند. یکی دیگر از علایق سلنا گومز پوشیدن لباس های تک رنگ است.

او ترجیح می دهد لباس هایی که برای پوشیدن انتخاب می کند از یک رنگ باشد اما اگر لباس هایی که سرتا پا سیاه هستند را برای پوشیدن برگزیده باشد از اکسسوری های متنوعی در کنار آن ها استفاده می کند و با این کار جذابیت استایل خود را بیش از هر چیز دیگری نشان می دهد. شما نیز به عنوان طرفداران این هنرمند جوان می توانید از استایل جذاب او پیروی کرده و خود را به عنوان یک خانم شیک پوش و خوش تیپ معرفی نمائید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *