#


ست مناسب با کت و شلوار آبی کدام است؟

3 ژانویه 2018 بدون نظر 5593 بازدید

ست مناسب با کت و شلوار آبی کدام است؟

ست مناسب با کت و شلوار آبی کدام است؟

یکی از لباس های کلاسیک که باید در کمد تمام مردان وجود داشته باشد کت و شلوار آبی است. کت و شلواری که به رنگ آبی باشد به هیچ عنوان هرگز از مد نخواهد افتاد و به دلیل داشتن رنگی خاص این قابلیت را برای افراد ایجاد می کند تا به صورت مداوم آن را به تن کنند.

این رنگ قابلیت های بسیاری را دارد که یکی از آن ها هماهنگی کامل با رنگ های دیگر است اما در میان تمام رنگ ها پنج رنگ وجود دارد که با این رنگ کت و شلوار ست زیباتری را برای مردان خوش پوش ایجاد می کند.

این رنگ کت و شلوار برای حضور در هر برنامه و مراسمی بسیار عالی می باشد و شما به عنوان یک مرد شیک پوش می توانید از این کت و شلوار برای شرکت در جلسات اداری و یا حتی رفتن به میهمانی ها و عروسی ها استفاه نموده و جذابیت استایل خود را به رخ هر بیننده ای بکشید.

انتخاب پیراهنی که با این رنگ کت و شلوار مناسب و هماهنگ باشد از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به آن توجه بسیار زیادی داشت. در این مطلب چند رنگ پیراهن را که با کت و شلوار آبی شما ترکیب فوق العاده ای را به وجود می آورد نام برده ایم که می توانی با استفاده از آن ها تیپ خود را شیک و بی نقص نشان دهید.

پوشیدن پیراهنی به رنگ سفید

اگر برای پیدا کردن پیراهن مناسب برای کت و شلوار آبی خود سردرگم شده اید و نمی دانید کدام رنگ ترکیب زیباتری را به وجود می آورد بهتر است تمام موارد را کنار گذاشته و پیراهنی به رنگ سفید را انتخاب نمائید. ترکیب رنگی که آبی و سفید در کنار یکدیگر ایجاد می کنند در عین سادگی قابلیت این را دارد که همه افراد با هر رنگ پوستی بتوانند از آن استفاده نمایند. سفید به علت کلاسیک بودن خود می تواند ترکیب زیبایی را با رنگ آبی به وجود بیاورد که جذابیت ظاهری هر فردی را افزایش خواهد داد.

اگر قرار است در مراسمی رسمی شرکت کنید بهترین گزینه برای شما استفاده از این دو رنگ در کنار یکدیگر است. در خصوص اکسسوری هایی به مانند کراوات که استفاده می کنید بهتر است رنگی مخالف این دو را انتخاب نمائید تا با قرار گرفتن بر روی رنگ سفید زیبایی خود را نشان دهد. برای شرکت در مراسم های غیر رسمی می توانید از کراواتی که به رنگ آبی کمرنگ است استفاده نمائید و زیبایی استایل خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. به خاطر داشته باشید رنگ سفید به عنوان یک رنگ خنثی می تواند هر فردی را به زیبایی نشان دهد اما در پوشیدن آن نیز باید توجه بسیاری داشت تا زیباترین استایل را برای شما به ارمغان بیاورد و در عین حال تکراری و خسته کننده نیز نباشد.

استفاده از پیراهن آبی کمرنگ

یکی از ترکیب هایی که جذابیت خاصی را به وجود می آورد ترکیب رنگ آبی کمرنگ در کنار رنگ آبی تیره است و این مساله موجب می شود تا هر مردی این دو رنگ را در بین لباس های خود داشته باشد. پوشیدن پیراهن آبی کمرنگ نیز موجب می شود استایل شما کمی حالت کلاسیک به خود بگیرد.

این دو رنگ شباهت بسیار نزدیکی به یکدیگر دارند به همین دلیل در خصوص اکسسوری ها پیشنهاد می کنیم به سراغ گزینه هایی بروید که بتواند کمی تضاد در ظاهر شما به وجود بیاورد. در مورد این رنگ ها می توانید از کراواتی به رنگ زرد و یا قرمز استفاده نمائید و به این صورت ظاهر زیبایی را برای خود به وجود بیاورید.

پوشیدن پیراهن صرتی کمرنگ و کت و شلوار آبی

یکی از رنگ هایی که به عنوان رنگی لاکچری مورد توجه کلیه افراد قرار دارد رنگ صورتی کمرنگ است. یکی از رنگ هایی که بهترین ترکیب را با این رنگ به وجود می آورد رنگ خاکستری می باشد اما رنگ آبی هم این قدرت را دارد که با صورتی کمرنگ ست شده و کنتراست زیبایی را به وجود بیاورد.

مردانی که تمایل دارند ظاهر خود را مدرن نشان دهند می توانند از این دو رنگ در کنار یکدیگر استفاده نمایند و در مراسم های مختلف و زمان هایی که قصد دارند از حالت سنتی خود فاصله بگیرند می توانند کت و شلوار آبی خود را به همراه پیراهنی به رنگ صورتی کمرنگ هماهنگ نمایند.

استفاده از پیراهنی به رنگ خاکستری

برخی از مردان علاقه دارند با کت و شلوار خود پیراهنی به رنگ خنثی استفاده نمایند اما گاهی در این کار دچار سردرگمی می شوند. اگر شما نیز چنین چیزی می خواهید بهتر است پیراهنی به رنگ خاکستری را که کمی مدرن تر از رنگ سفید است برگزینید. پوشیدن این پیراهن به همراه کت و شلوار آبی موجب می شود ظاهری مدرن را از خود به نمایش بگذارید.

رنگ خاکستری تن های متنوعی دارد که ترکیب فوق العاده ای را در کنار رنگ آبی به وجود خواهد آورد و باعث می شود استایل شما چشمگیر و زیبا نشان داده شود. استفاده از اکسسوری هایی به رنگ آبی ویا طوسی موجب می شود ظاهر شما متنوع تر از همیشه دیده شود ولی در استفاده از اکسسوری ها باید به خاطر داشته باشید که رنگ های جیغی را انتخاب نکنید چرا که هیچ ظاهر خوبی را به وجود نمی آورند. اگر قصد دارید رنگ های جیغ را وارد استایل خود کنید بهتر است در مورد پیراهن نیز تغییر عقیده داده و به سراغ رنگ سفید بروید.

پوشیدن پیراهن طرحدار

افرادی که به تنوع طلبی مشهورند و تمایل زیادی به استفاده از پیراهن هایی با رنگ و طرح ساده ندارند می توانند به سراغ پیراهن های طرحدار رفته و یکی از آن ها را برای پوشیدن با کت و شلوار آبی خود به کار بگیرند. بهتر است در انتخاب پیراهن های طرحدار ببینید کدام یک از طرح های راه راه و خالخالی و گلدار برازنده شما است و می تواند ترکیب زیبایی را برای شما ایجاد کند همان مورد را انتخاب کرده و در کنار کت و شلوار آبی خود مورد استفاده قرار دهید.

تنها موردی که اینجا باید توجه بسیار زیادی به آن داشت رنگ پیراهن است؛ به همین دلیل توصیه می کنیم پیراهن طرحداری که انتخاب می کنید حتما دارای پس زمینه ای به رنگ سفید باشد تا بتواند جذابیت ظاهری شما را ارتقا دهد.

این رنگ پیراهن ها می توانند استایل زیبایی را برای شما به وجود بیاورند بنابراین بهتر است به ترکیب رنگ ها توجه زیادی داشته باشید و مدل هایی را انتخاب کنید که بر روی اندام شما زیبایی و جذابیت خاصی را به وجود بیاورند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *