#


مانند افراد سر شناس لباس های خود را ست کنید !!!

ست لباس
22 جولای 2017 بدون نظر 1297 بازدید

مانند افراد سر شناس لباس های خود را ست کنید !!!

چگونه لباس های خود را ست کنیم ؟

قانون ۱ : بیشتر به مکمل بودن لباس ها اهمیت دهید تا شباهت آنها :

نکته اول این است که شما نیاز ندارید که لباس ها را دقیقا با هم مچ کنید . به خصوص برای شلوار و پیراهن .
رنکینگ ما برای لباس بصورت زیر است : مکمل بودن ، مچ کردن ، عدم هماهنگی ، بدون تفکر لباس پوشیدن . دلیل این که مکمل بودن مهم تر از مچ کردن است این است که مکمل بودن باعث می شود لباس ها هم را تکمیل کنند و زیبا جلوه کنند بدون اینکه همرنگ باشند یا …
مکمل بودن به این معنا نیست که شما نباید به مچ کردن بپردازید . بلکه زیاد هم نباید لباس های تان رنگارنگ شوند . منظور از عدم هماهنگی یا بد مچ کردن این است که شما در محدوده طیف رنگ ها ، چند رنگ نزدیک به هم انتخاب کنید یا اینکه بیشتر از دو رنگ روشن متفاوت استفاده کنید . اما باز هم بهتر از این است که به صورت رندوم و بدون تفکر لباس بپوشید .

قانون ۲ : وسایل چرمی باید مچ باشند :

تاریخ نشان می دهد که چرم علامت ثروت و مقام بوده است . پس از این قابلیت استفاده کنید و سعی کنید وسایل چرمی شما بصورت یک ” گروه ” باشند و با رنگ یکسان . اما این قانون زیاد هم سخت گیرانه نیست . دو چیز مهم که باید روی آن تمرکز کنید کفش و کمربند هستند . بعد میتوانید به رنگ بند ساعت و کیف چرمی ( کیف پول یا کیف عادی ) خود هم فکر کنید . البته می توانید رنگ های نزدیک به هم انتخاب کند مثلا کفش مشکی و کمربند خاکستری اما هم رنگ بودن بهتر است .

قانون ۳ : وسایل فلزی باید مچ باشند :

همان مسئله قبلی ؛ سعی کنید ساعت تان و سگک کمربند تان و … تا جای ممکن مچ باشند . در مورد مواردی که بیش تر دوست دارید بپوشید فکر کنید و زیبایی را فدای رنگ نکنید . بعد که ساعت خریدید یک کمربند با سگک با فلز مشابه بخرید.
نقره ای و نقره ای ، طلایی و طلایی ….
اما این بیشتر یک راهنمایی است . شاید مثلا حلقه ازدواج شما طلا باشد ولی به دیگر وسایل فلزی و نقره ای شما بیاید . پس به این فکر نکنید که برای مچ کردن وسایل فلزی پول های هنگفت بپردازید چون مسئله مچ کردن وسایل فلزی کم اهمیت تر است .

قانون ۴ : سعی کنید میزان رسمی بودن لباس ها به هم بخورد :

ست لباس

آیا کت را با شلوارک بسکتبال میپوشید؟ قاعدتا خیر.پس این قانون بیانگر این مطلب است.
به هرحال هر لباس یک میزان ” رسمیت ” دارد پس سعی نکنید رسمی تری چیز ها را با چیزهای غیر رسمی بپوشید . که در این صورت تیپ کلی شما به هم می ریزد .
یک ترکیب رسمی و غیر رسمی مانند ترکیب آب و روغن است . این دو ماده مخلوط نمی شوند پس این تیپ هم معقول نیست . این کار باعث ایجاد یک علامت سوال در ذهن مردم خواهد شد به این صورت که : شاید او مشکلی در یافتن لباس مناسب داشته باشد … شاید با عجله لباس پوشیده باشد … شاید او سعی دارد استایل جدیدی را تست کند !!!

کفش های چرمی میتوانند هم رسمی باشند و هم غیر رسمی و این به میزان طرح دار بودن و طراحی آنها بستگی دارد .
بصورت کلی :
رنگ های تیره تر = میزان رسمیت بالا ( مخصوصا برای کت و کفش )
رنگ های روشن = میزان رسمیت پایین ( برای تیپ های غیر رسمی و تابستانه )

قانون ۵ : از افراد مشهور بیاموزید  :

قاعدتا مچ کردن وقتی راحت تر است که شما یک مدل و الگو برای خود در نظر بگیرید . یک فرد که همیشه به خاطر تیپ و استایلش مورد تحسین قرار می گیرد .
برای مثال این الگو ها میتوانند بازیگران روی فرش قرمز یا افراد ورزشکار در تبلیغات تلویزیونی باشند .
در مورد قانون ۵ به این نکته توجه کنید که نباید دقیقا از روی تیپ آن فرد کپی برداری کنید و جزئیات را رعایت کنید ، همیشه ” خود ” حقیقی تان را حفظ کنید و کپی نباشید !

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *