#


ست لباس مجلسی مناسب راهی برای زیباتر نشان دادن استایل زنانه

2 ژانویه 2018 بدون نظر 2483 بازدید

ست لباس مجلسی مناسب راهی برای زیباتر نشان دادن استایل زنانه

ست لباس مجلسی مناسب راهی برای زیباتر نشان دادن استایل زنانه

اغلب خانم ها تمایل دارند در مجالس و میهمانی ها به زیباترین حالت خود را نشان دهند اما گاهی برای ایجاد ظاهری زیبا با مشکل روبه رو می شوند و نمی دانند که کدام لباس آن ها را جذاب تر نشان داده و موجب می شود تا ظاهری مدرن داشته باشند.

مسلما کمد تمام خانم ها پر از لباس ها و اکسسوری های مختلف است اما گاهی ایجاد هماهنگی بین آن ها کاری سخت و دشوار است و خانم ها را سردرگم می کند. در این مطلب ما چند ست مجلسی زیبا را معرفی کرده ایم که می توانید از آن ها استفاده کرده و جذابیت ظاهری خود را ارتقا دهید. پس اگر به دنبال راهی برای زیباتر دیده شدن هستید می توانید با ما همراه شده و این مقاله را تا انتها بخوانید.

لباس سفید و ست مناسب با آن

اگر لباس مجلسی سفیدی دارید که قد آن نیز کمی کوتاه است می توانید برای خود یک استایل زیبا و اسپرت بسازید و به همراه آن از کیف و کفش هایی که طرح جین هستند استفاده کنید. البته اگر لباس تان قد بلندی هم داشته باشد این قابلیت را دارید که از این مدل کفش ها برای ست کردن با آن استفاده کنید؛ چراکه رنگ سفید به عنوان یک رنگ خنثی می تواند به سادگی با کلیه رنگ ها هماهنگ شود و ترکیب فوق العاده ای را برای شما به وجود بیاورد.

ست هماهنگ با لباس مجلسی طلایی

یکی از لباس هایی که کمتر در کمد خانم ها دیده می شود لباس طلایی است اما برای آن دسته از خانم هایی که این لباس را دارند و نمی دانند بهترین ترکیب با آن کدام است باید بگوئیم برای ایجاد هماهنگی با لباس طلایی متالیک بهتر است به سراغ لباس ها و اکسسوری هایی که دارای تن رنگی گرم و ملایم مانند رنگ شیری هستند بروید.

در مورد آرایش مناسب با این لباس نیز بهتر است سبک هایی که هماهنگی بیشتری با پوست شما دارد را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. این کار باعث می شود علاوه بر داشتن استایلی زیبا چهره ای ساده و در عین حال جذاب داشته باشید.

لباس قرمز و ترکیب مناسب با آن

اغلب خانم ها تمایل زیادی به پوشیدن لباس هایی به رنگ قرمز دارند ولی گاهی دچار سردرگمی می شوند و نمی دانند که چه لباسی را با آن هماهنگ کنند تا زیباتر دیده شوند. یکی از بهترین رنگ هایی که می توانید در کنار رنگ قرمز لباس خود استفاده کنید رنگ مشکی است.

زمانی که این دو رنگ با یکدیگر ادغام شوند می توانند ترکیب فوق العاده ای را برای شما به وجود بیاورند.این ترکیب یکی از انتخاب هایی است که در مورد آن ها ریسک کمی باید کرد و می تواند به زیبایی خود را نشان بدهد.

استفاده از کمربندهای پهن برای ایجاد استایل جذاب تر

گاهی افراد از اندام خود راضی نیستند و به دنبال راهکارهای مختلفی می گردند تا بتوانند جذابیت طاهری خود را افزایش داده و لباس هایی را بپوشند که معایب اندام را پنهان نماید. گاهی استفاده از یک کمر بند پهن می تواند کافی باشد چرا که کمر را به دو نیم تقسیم می کند و خانم ها می توانند قسمت بالاتنه خود را با استفاده از اکسسوری ها زیباتر نشان دهند و موجب شوند که توجهات از پائین تنه به سمت بالا کشیده شود.

این کار تنها با یک اکسسوری کوچک جذابیت استایل خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. بنابراین در خصوص لباس هایی که امکان استفاده از کمر بند برای آن ها وجود دارد این کار را انجام دهید تا تاثیرات مثبت آن را شاهد باشید.

استفاده از پیراهن های مشکی و کوتاه

برخی از پیراهن ها زنانه هستند که قسمت دامن آن ها کمی پف دارد، خانم هایی که دارای پائین تنه لاغرتری هستند می توانند از این مدل لباس استفاده کنند. بهتر است رنگ مشکی این مدل از لباس مجلسی ها را انتخاب نمائید تا بتوانید طاهر خود را زیباتر نشان دهید.

در مورد اکسسوری مناسب با آن می توانید به سراغ کیف و کفش همرنگ آن بروید و از اکسسوری هایی استفاده کنید که در آن ها از رنگ مشکی در کنار دیگر رنگ ها استفاده شده باشد. در مورد پیراهن هایی که قسمت دامن آن ها کلوش است باید بگوئیم این پیراهن ها موجب می شوند قد شما بلندتر دیده شود و در مورد کفش مناسب با آن نیز می توانید به سراغ استفاده از کفش های پاشنه بلندی بروید که پاهایتان را اذیت نکند.

لباس مجلسی مناسب برای خانم های لاغر

یکی از لباس هایی که گزینه مناسبی برای خانم هایی که دارای پائین تنه لاغری هستند پیراهن هایی می باشد که در قسمت دامن آن ها چند چین زیبا وجود دارد. این دسته از خانم ها می توانند کفش خود را همرنگ لباس شان انتخاب نمایند اما در مورد کیف و اکسسوری ها بهتر است به سراغ گزینه هایی بروند که تن رنگی آن ها کمی ملایم تر از رنگ لباس باشد.

به عنوان مثال اگر لباس خود را به رنگ گلبهی انتخاب کرده اید کفش شما نیز باید به همان رنگ باشد اما در مورد کیف و اکسسوری های مناسب با آن می توانید به سراغ رنگ کرم رفته و مدل مناسبی را برای خود برگزینید.

خانم هایی که تمایل دارند کمی متمایز از دیگران دیده شوند می توانند به سراغ استفاده از ترکیب رنگی کرم و نارنجی بروند و استایلی زیبا را برای خودد به وجود بیاورند.

لباس رنگ یاسی و ترکیب هماهنگ با آن

اگر لباس تان به رنگ یاسی است و در مورد ترکیب مناسب با آن دو دلید و نمی دانید کدام ترکیب زیباتر دیده می شود به شما توصیه می کنیم به سراغ استفاده از اکسسوری هایی با رنگ نقره ای بروید و ست زیبایی را برای خود به وجود بیاورید.

ایجاد استایلی زیبا به سبک مونوکرومیک

برخی از خانم ها تمایل دارند بسیار خاص ظاهر شوند و به سبک های خاصی نیز علاقه دارند. یکی از سبک های مورد استفاده خانم ها سبک مونوکرومیک است که می توانید در این سبک از بلوزها و یا تاپ هایی که بر روی آن ها سنگ دوزی شده است انتخاب نمائید.

دقت کنید که رنگ بژ بهترین گزینه برای اسن سبک است و می توانید شلواری با همان رنگ را که به صورت راسته است مورد استفاده قرار دهید. در مورد اکسسوری ها نیز بهتر است به سراغ مواردی بروید که به رنگ لباس شما نزدیکی بیشتری داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *