#


ست کردن لباس مجلسی در زمستان

ست کردن لباس مجلسی در زمستان
21 ژانویه 2017 بدون نظر 1131 بازدید

ست کردن لباس مجلسی در زمستان

چگونه لباس مجلسی در زمستان را ست کنیم در این متن چند لباس مجلسی متناسب در زمستان را معرفی می کنیم

چند راه حل و پیشنهاد برای ست کردن لباس مجلسی در زمستان ؛

اگر قصد رفتن به یک مهمانی رسمی را دارید می توانید از پیراهن مشکی تور دار با یک کت زمستانی سفید و با کفش های پاشنه بلند براق استفاده کنید. می توانید از گوشواره های بلند نیز برای جذاب تر شدن استفاده کنید.
اگر می خواهید برای رفتن به خرید شیک به نظر بیایید می توانید از پیراهن سبز و کت مشکی کفش مشکی استاده کنید وو برای کامل تر شدن تیپتان از کیف رنگ سبز استفاده کنید. می توانید با پوشیدن یک پیراهن یاسی و پالتو کرم رنگ و کیف و کفش صورتی استفاده کنید.
در فصل زمستان از رنگ قرمز اتفاده کنید زیرا به جذاب شدن شما کمک بسیاری می کند. می توانید پیراهن قرمز خود را با یک پالتو کرم رنگ ست کنید. هنگامی که یک پیراهن سفید طرح دار می پوشید می توانید با پوشیدن یک بافت تیره پشمی جلوه خاصی به خود دهید.
به این دلیل که رنگ زرد بسیار شاداب و گرم است در زمستان حتما از آن استفاده کنید و با استفاده از یک پیراهن سفید مشکی و پوشیدن کت زرد و زیورآلات مشکی و کیف قرمز ست کنید.
اگر می خواهید که لاغر تر به نظر برسید لباس های طرح دار و شلوغ با کمربند نازک استفاده کنید. لباس های چین دار و دخترانه با طرح های ظریف و زیبا را با کت های رنگ تیره ست کنید.
پیراهن طوسی را می توانید با پوشیدن یک بافت صورتی طرح دار ست کنید این ترکیب بسیار زیبا و دل نشین است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *