#


ست کردن لباس سفید

لباس سفید
13 آوریل 2017 بدون نظر 1253 بازدید

ست کردن لباس سفید

ست کردن لباس سفید

شاید به نظر بیاید کهست کردن لباس سفید کار سختی است اما اگر به چند نکته توجه کنید به راحتی می توانید آن را ست کنید.

۱. استفاده از لباس هایی با طرح و رنگ ساده :

اگر شک دارید که لباستان سرتا پا سفید باشد به شما توصیه می شود که از لباس های طرح دار استفاده کنید. مثلا می توانید پیراهن سفیدی که طرح سنتی دارد بپوشید هرچند که پیراهن شما سفید است ولی طرح های روی آن نقش قشنگ و روح به لباس می دهد.

۲. از پارچه های کتان و نخی در آب و هوای گرم استفاده کنید :

افرادی که به رنگ سفید علاقه دارند، باید بدانند که تابستان بهترین فصل برای پوشیدن لباس سفید است. پوشیدن پیراهن سفید، شلوار جین سفید و یا دامن سفید رنگ در این فصل به شما توصیه می گردد.

نور خورشید باعث درخشندگی پوست شما می شود و پوشیدن لباس سفید به این درخشندگی کمک بیشتری می کند. حتی شما می توانید در فصل تابستان از بلیز های سفید یا کتان رنگ سفید استفاده کنید. در فصل تابستان باید از لباس هایی که آزاد هستند در تن شما و به شما نمی چسبند استفاده کنید مانند یکپیراهن ماکسی یا یک پیراهن سفید گشاد، می توانید یک کمربند ساده هم به تیپ خود اضافه کنید.

نکاتی دیگر

۳. در فصل سرد و آب و هوای سرد از لباس های کشمیری و پشمی استفاده کنید :

در فصل زمستان جنس پارچه خیلی مهم است ولی رنگ خیلی مهم نیست. حتی می توان در فصل زمستان هم لباس سفید پوشید. اما بهترین انتخاب شما در فصل زمستان می تواند پوشیدن یک کت گرم و سفید باشد. شلوار سفید های جین و ژاکت ها مناسب فصل زمستان هستند. پارچه هایی مانند، پشم و چرم و خز قابل استفاده فصل زمستان هستند.

۴. هنگامی که سرتا پا سفید می پوشید به سراغ جنس های مختلف پارچه بروید :

این که سرتا پا لباس سفید بپوشید و دامن سفید، کفش سفید و پیراهن سفید را با هم بپوشید هیچ کار اشتباهی نکرده اید ولی اگر می خواهید که جذاب تر شوید بهتر است که از جنس های گوناگونی پارچه ولی به رنگ سفید استفاده کنید. برای مثال شما می توانید از کت چرم و شلوار کتان سفید در کنار یکدیگر استفاده کنید. این مدل ست کردن موجب می شود که لباس شما از حالت یکنواختی خود خارج شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *