#


ست جواهرات با لباس

جواهرات
17 می 2017 بدون نظر 1335 بازدید

ست جواهرات با لباس

ست جواهرات با لباس

مطمئناً یکی از مهمترین مواردی که بعد از لباس عروس به چشم می آید و می تواند زیبایی عروس خانم را در نظر دیگران و آقای داماد چند برابر کند استفاده از اکسسوری ها و جواهرات است .

یکی از مهم ترین مقتضیات روز عروسی و از جله عوامل زیبایی بیشتر عروس تلقی می شود . عروس های زیبای شرقی باید در انتخاب جواهرات عروسی دقت لازم را به عمل بیاورند . ما امروز می خواهیم چند نمونه از طراحی گردنبندهای جذاب و جدیدی که برای برگزاری یک مراسم عروسی باشکوه طراحی شده اند را به شما معرفی کنیم . همیشه به یاد داشته باشید جواهرات مناسب در روز عروسی ، ارزش آرایش و حتی گل های خامه دوزی شده بر روی تور لباس عروس را دوچندان خواهد کرد .

این گردن بندها بیشتر با الماس های رنگی ، باگت و مرواریدهای کوچک و بزرگ ، بدلیجات ظریف ، مهره های زینتی درست شده و در وزن و اندازه و طرح های متنوع راهی بازار می گردند .

هماهنگی گردنبند با انواع لباس

گردنبند

گردنبند

گردن بند جز زیباترین تزئیناتی است که به بلوز و کت و پیراهن شما جلوه ای ناب می دهد . برخی مواقع سخت ترین کار به هنگام آماده شدن برای یک مهمانی انتخاب زیورآلات مناسب است .

همواره داشتن یک ظاهر جذاب به عوامل متعددی نیاز دارد اما عامل زیورآلات همیشه مورد کم لطفی قرار گرفته است . به طوری که می تواند تأثیر فراوانی در جذابیت ظاهری داشته باشد . زیور آلات و صد البته گردنبند جزء اکسسوری هایی است که قادر است تیپ وظاهر شما را متحول گرداند .

انتخاب گردنبند باید متناسب با اندازه گردن ، فرم بالاتنه و مدل لباسمان انجام شود در غیر اینصورت به جای اینکه گردنبندمان زیبا به نظر برسد کل اندام و لباسمان نامناسب دیده خواهد شد . به عنوان مثال اگر فردی چاق هستید و گردن کوتاهی دارید باید از جواهرات کوچک تری استفاده کنید . برخی از افراد زیر گردنشان چین هم دارند ، اینگونه افراد اگر از گردنبندهای بزرگ و نامناسب استفاده کنند ظاهری بد پیدا خواهند کرد ، اما اگر گردنی کشیده و بالاتنه مناسب یا لاغر دارند گزینه های بیشتری برایانتخاب گردنبند دارند .

حال بیایید نحوه ست کردن گردنبند با لباس مجلسی و انواع تیشرت را بدانیم تا بتوانیم بیشتر از روز قبل جذابیت داشته باشیم .

گردنبند ضخیم

هماهنگ کردن گردنبندهای ضخیم با تاپ های بنددار و شلوار جین و یک ژاکت روی آن تیپی شیک و زیبا به شما هدیه خواهند کرد . پس سعی کنید اگر تاپی بنددار دارید با این گردنبندها آن را ست کنید .

گردنبندهای پر سنگ

برای ست کردن تیشرت های یقه گرد می توانید از گردنبند های پر سنگ و شلوغ استفاده و ست کنید . پیشنهادی که ما برای شما داریم پوشیدن دامن و یا شلوار خیاطی شده با این استایل است که زیبایی شما را چند برابر نشان خواهد داد . استفاده کردن از گردنبندهای بزرگ با تاپ های روشن نیز یکی از راه های نشان دادن زیبایی شما خواهد بود .

گردنبندهای بلند و کشیده

گردنبند

گردنبند

اگر گردنبندی بلند و کشیده دارید و به دنبال ست مناسبی برای آن هستید حتماً به سراغ تیشرت ای آستین بلند و کشیده بروید که ترکیبی بی نظیر به شما ارائه خواهند داد .

گردنبندهای لاکچری

اگر زمان کافی برای ست کردن لباس و جواهراتتان ندارید سعی کنید یک تیشرت ساده را با یک گردنبند ساده هماهنگ کنید که جذابیت فوق العاده ای به شما خواهند داد .برای هماهنگی کامل تیشرت های زیر شانه ای هم سعی کنید از گردنبند های نازک با سنگی بزرگ و زیبا استفاده کنید . برای ست کردن تیشرت ای آستین حلقه ای نیز می توانید از گردنبندهای بلند استفاده کنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *