#


ست آرایش و لباس

ست کردن آرایش با کیف و کفش
11 می 2017 بدون نظر 1721 بازدید

ست آرایش و لباس

ست آرایش و لباس

ست کردن آرایش با کیف و کفش

یکی از ترفند های قدیمی در دنیای مد ست کردن آرایش با کیف و کفش و یا حتی لباس برای داشتن یک ظاهر جذاب  وزیبا و شیک است. برای اینکه بتوانیم لباس مان را بهتر به نمایش درآوریم باید بین لباس ها و رنگ آرایش مان تناسب به وجود بیاوریم با این کار آرایش مان هم از جلا و زیبایی بیشتری برخوردار خواهد بود .

مطمئناً هرخانمی در زندگی اش بدون این که به فصل ها توجهی داشته باشد برای رویداد ها و مراسم های باشکوهی از رژ قرمز رنگ استفاده کرده است تا ظاهر زنانه تری به خود داده باشد . یکی از انتخاب های درستی که برای نمایش باشکوه زیبایی می توان داشت استفاده از رژ لب قرمز است ، مخصوصاً برای رفتن به مراسم هایی خاص . یکی از اجزا جدا ناپذیر کیف لوازم آرایشی خانم های مدرن و امروزی رژ لب قرمز است . البته زمانی هم که هیچ آرایشی ندارید می توانید از آن استفاده کنید تا ظاهری تازه و قوی داشته باشید.

ست رژلب با لباس

یکی از بهترین راه ها برای ست کردن لباس با رژ لب قرمز انتخاب لباس های تیره است گرچه این رنگ رژ لباس های روشن را هم برجسته تر می کند و می توان این رنگ را با ترکیب های مختلفی ست کرد اما انتخاب رنگ تیره مناسب تر است.

تنها زمانی از ترکیب رژ قرمز با رنگ های روشن و جیغ استفاده کنید که فردی بلوند با رنگ پوست روشن هستید . در این صورت است که زیبایی چهره ی شما بیشتر نمایان خواهد شد .

برای به وجود آوردن بهترین هارمونی و هماهنگی میان لباس و رژ قرمز از شیوه ای استفاده کنید که در آن رنگ رژ لب خود را از میان طیف رنگ قرمز مایل به زرد یا مخملی ( که رنگ مایه آن آبی ، خاکستری ، نقره ای و یا سبز باشد ) و رنگ های گرم تری از رنگ قرمز هستند انتخاب کنید . مهمترین قدم در این راه ، انتخاب توناژ قرمز مناسب برای رنگ پوستتان است.

توصیه به دختران روشن پوست

توصیه ما به دخترانی که پوست روشن دارند این است که طیف سردتر قرمز را با تم و زمینه ی بنفش انتخاب و استفاده کنند . برای افرادی با رنگ پوست خنثی هم قرمز کلاسیک مناسب ترین گزینه است و در پایان خانم هایی که رنگ پوستشان تیره تر است زیبایی فراوانی را با رژ لب قرمز تیره ، قرمز آجری ، آلبالویی و طیف رنگی نارنجی قرمز به دست خواهند آورد.

اگر می بینید که رنگ طلایی به شما بیشتر می آید یعنی رنگ پوست شما گرم است و شما می توانید از رژ قرمز با تن های عسلی ، طلایی ، قهوه ای ، مرجانی و حتی آجری استفاده کنید. اگر هم جواهرات نقره ای شما را به زیبایی نشان می دهد شما به رژ قرمز با رنگ مایه آبی بیشتری نیازمندید . قرمز تیره و طیف رنگ گیلاسی روشن و قرمز ارغوانی زیبایی شما را بیشتر خواهند کرد.

رژ قرمز

رژ قرمز

ما ۶ ایده به شما می دهیم تا با استفاده از رژ قرمز با لباس های مختلف منبع مناسبی برای الهام گرفتن شما باشد تا بتوانید برای مناسبت های مختلف ظاهری زیبا و جذاب و حرفه ای داشته باشید.

لباس مشکی با رژ لب قرمز

یکی از بهترین ظاهر ها برای هر موقعیتی استفاده از لباس مشکی و رژ لب قرمز است چه بخواهید ظاهری مدرن و جذاب داشته باشید و چه بخواهید برای یک مهمانی دورهمی شرکت کنید این انتخاب مناسب خواهد بود . هر طیف رنگی از رنگ قرمز با لباس مشکی زیبا می

شود و استفاده از اکسسوری های طلایی این ترکیب فوق العاده را کامل می کند و مطمئن باشید لباس مشکی با رژ لب قرمز همه توجه ها را به صورت شما جلب خواهد کرد پس سعی کنید آرایش بی نقص داشته باشید.

ست کردن لباس سفید با رژ لب قرمز

در زمان استفاده از رژ قرمز همیشه از تن های خنثی برای ست شدن با لباس تان انتخاب کنید تا از ظهار خود مطمئن شوید . مطمئناً هرگز لباس سفید با رژ قرمز زشت و نامناسب نخواهد بود . آن چه که به ظاهر تک رنگ سفید شما کاراکتر و جذابیت بسیاری می بخشد رژ لب قرمز خواهد بود، برای تکمیل شدن این ست می توانید از اکسسوری متالیک نیز استفاده کنید.

لباس خاکستری با رژ قرمز

برای افرادی که دوست دارند ظاهری مدرن داشته باشند توصیه می کنیم از ترکیب کلاسیک لباس مشکی و رژ قرمز پرهیز کرده و رنگ خاکستری را به عنوان رنگ لباس انتخاب کنند . یک ظاهر تک رنگ خاکستری به وسیله ی یک رژ قرمز روشن فوق العاده جذاب خواهد بود . البته با این ست می توان از رژ های قرمز براق نیز استفاده کرد که زمان استفاده ی ان بستگی به زمان آن در روز خواهد داشت.

لباس با رنگ متالیک با رژ قرمز

یکی دیگر  از ترکیب هایی که زیبایی رنگ قرمز را بیشتر به نمایش می گذارد استفاده از لباس هایی است که به رنگ متالیک می باشند چه نقرهای ، چه طلایی. ساده ترین روش برای به وجود آوردن ظاهری زیبا و تماشایی برای یک مهمانی یا جشن استفاده از رژ قرمز به همراه لباسی به رنگ نقره ای با طلایی است.

رژ قرمز

رژ قرمز

 لباس بنفش با رژ قرمز رنگ

برای ایجاد ظاهری خطر ناک اما جذاب و تأثیر گذار می توان از ترکیب رنگ های سرزند ، با رنگ های روشن استفاده کرد. یکی از ترکیب های زیبا برای استفاده در محل کار و میهمانی ها ست کردن لباس بنفش با رژ قرمز است . استفاده از اکسسوری هایی با رنگ طلایی یا توناژ خنثی برای این استایل بهتر است. برای ایجاد ظاهری خلاقانه استفاده از طرح هایی مثل پلنگی مناسب خواهد بود.

لباس های نئونی و رژ لب قرمز

استفاده از لباس های نئونی برای میهمانی های جوانانه بهترین انتخاب خواهد بود . شما می توانید با ست کردن چنین پوششی با رژ قرمز بهترین و جذاب ترین ظاهر جوانانه و مدرن را ایجاد کنید . شما قادرید با رژ لب قرمز خود دامن مشکی با تاپ سبز تیره بپوشید که طرح های سبز نئونی بر روی آن وجود دارد و با رنگ سبز نئونی برای کفش خود این ظاهر زیبا را تکمیل کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *