#


زین مالک و تبعیت از سبک لباس پوشیدن او برای جذابیت بیشتر

زین مالک
22 نوامبر 2017 بدون نظر 2535 بازدید

زین مالک و تبعیت از سبک لباس پوشیدن او برای جذابیت بیشتر

زین مالک و تبعیت از سبک لباس پوشیدن او برای جذابیت بیشتر

اغلب افراد از هنرمندان به عنوان الگوهای خود یاد می کنند و در مواقع بسیاری از آن ها تبعیت می کنند. البته گاهی پیش می آید برخی از هنرمندان که در نوع پوشش ظاهری خود به روز عمل نکرده اند هم به عنوان الگو برای افراد انتخاب می شوند. در این مقاله قصد داریم از استایلی که زین مالک به کار می برد تا خوشتیپ به نظر برسد صحبت کنیم و بدانیم این هنرمند جوان و خوش تیپ برای اینکه استایل جذابی داشته باشد چه اصولی را مد نظر قرار می دهد.

خلاصه ای از بیوگرافی زین مالک موزیسین جوان و خش استایل

زین مالک یکی از خوانندگان و ترانه سرایان انگلیسی است که در سال۱۹۹۳ میلادی به دنیا آمده است. تا چندی پیش زین مالک به عنوان یکی از اعضای فعال گروه وان دایرکشن شناخته می شد.د اوایل سال۲۰۱۵ میلادی بود که زین تصمیم گرفت از این گروه موسیقی جدا شده و مستقل به فعالیت خود ادامه دهد. او در همین سال موفق شد آلبوم خود را وارد بازار نماید که این آلبوم در مدت زمان کوتاهی به عنوان یکی از چندین آلبوم موسیقی پرفروش انتخاب شد و این برای زین مالک یک موفقیت بزرگ به شمار می رود.

زین مالک

زین مالک

اگر به پیشینه خانوادگی زین مالک نگاه کنیم متوجه می شویم که پدر او اصالتی بریتانیایی ـ لبنانی داشته است. زین مالک هیچگاه به تحصیل علاقه نداشته و ترجیح می داد به جای درس خواندن به کارهای دیگر بپردازد. او در زمینه موسیقی تمرین های بسیاری انجام داده و در برنامه های استعداد یابی مختلفی شرکت کرد تا اینکه در سال۲۰۱۰ توانست استعداد خود را در زمینه موسیقی به تمام مردم نشان دهد.

زین مالک به عنوان یک موسیقی دان مسلمان در بریتانیا شناخته می شود و در حال حاضر نامزد جی جی حدید است که یکی از مدل های معروف بریتانیا می باشد. زین مالک در تمام برنامه هایی که شرکت کرده مسلمان بودن خود را ابراز کرده و در جامعه ای که ادیان مختلفی در آن حاکمیت دارند با این دین و آئین به کارهای موسیقی خود می پردازد.

استایل زین مالک و نوع لباس پوشیدن او

استایل مردانه ای که زین داشته همواره موجب شده تا توجهات بسیاری به سمت او جلب شود و این جلب توجه زمانی به اوج رسید که او در گروه موسیقی وان دایرکشن به عضویت درآمد. در حال حاضر استایل مردانه زین مالک پس از اینکه با جی جی حدید نامزد کرد بیش از هر زمان دیگری مورد توجه عموم قرار گرفته است. زین در مورد لباس پوشیدن خود از سبک های مختلفی پیروی می کند و این مساله در جذابیت استایل او تاثیر فراوانی را داشته است.

زین مالک

زین مالک

پوشیدن کاپشن خلبانی

زین مالک در محیط های مختلف از سبک های گوناگونی نیز در مورد لباس پوشیدن خود استفاده می کند که یکی از ین محیط ها خیابان می باشد. او برای اینکه در خیابان نیز استایل جذابی را داشته باشد از کاپشن خلبانی استفاده می کند که این لباس به عنوان یکی از مهمترین لباس های خیابانی او به شمار می رود. البته باید به صراحت بگوئیم تتوهایی که او بر روی بدن خود ایجاد کرده موجب شده ظاهر بدنی جالبی را نداشته باشد و زمان هایی که آستین های کاپشن خود را پائین می کشد جذاب تر دیده می شود.

به کار بردن کت و شلوار

زین مالک با وجود اینکه در اغلب موارد از لباس هی اسپرت در استایل خود استفاده می کند اما گاهی نیز به سراغ کت و شلوار می رود. مواقعی که زیت از کت و شلوار برای استایل خود استفاده می کند ظاهری بسیار مردانه تر و جذاب تر را از خود نشان می دهد و سبکی کلاسیک و زیبا را برای خود به وجود می آورد.

یکی از رنگ هایی که بسیار مورد علاقه زین مالک است رنگ مشکی می باشد و او همواره در تلاش بوده این مورد را در مورد لباس و اکسسوری هایی که انتخاب می کند نشان دهد. اگر به تیپ هایی که می زند با دقت نگاه کنید می بینید در اکثر سبک هایی که استفاده می کند رنگ مشکی را به کار برده است.

زین مالک

زین مالک

پیراهن یقه اسکی مردانه

یکی دیگر از لباس هایی که زین مالک در موارد بسیاری از آن استفاده کرده است پوشیدن پیراهن یقه اسکی مردانه می باشد. برای اینکه هوشمندی را در استایل خود به خوبی نشان دهد همواره سعی کرده این یقه اسکی ها را با کت و شلوار بپوشد و این نکته یکی از ویژگی های مثبت استایل او به شمار می رود.

چگونگی خوشتیپی به سبک زین مالک

زین مالک به عنوان یک هنرمند جوان شناخته می شود که همیشه سعی کرده خوش تیپی ظاهر خود را حفظ نماید و همانطور که پیش از این گفتیم همیشه سعی کرده در نوع لباس پوشیدن خود دقت داشته باشد. اگر علاقه مند هستید تا همچون او ظاهری جذاب و خوش تیپ داشته باشید بهتر است اصولی که در ادامه گفته می شود را رعایت کنید.

ـ یکی از ملزومات خوشتیپی هر مردی کاپشن خلبانی است. از آنجایی که این مدل از کاپشن های مردانه همیشه به روز هستند و می توانند استایل جذابی را برای فرد ایجاد کنند بنابراین سعی کنید یکی از آن ها را تهیه کرده و در کمد لباس های خود داشته باشید. البته دقت کنید در هنگام انتخاب آن سایز مناسب خود را برگزینید تا بتوانید با لباسی که متناسب است ظاهر خود را خوش تیپ تر نشان دهید.

ـ یکی دیگر از مواردی که در خوشتیپی مردانه نقش بسیار تاثیر گذاری دارد بلوز مردانه و یا پیراهن سفید است که هیچگاه نباید تاثیر آن را نادیده گرفت. این لباس ها را می توانید در روزهای سرد در زیر کاپشن های خود بپوشید و ظاهر مناسبی را برای خود ایجاد کنید.

زین مالک

زین مالک

ـ کت های شش دکمه برای مردانی که اندام لاغری دارند گزینه ایده آلی به شمار می رود و می تواند در خوش فرمی اندام آن ها تاثیر گذار باشد. بنابراین خرید یک دست کت شش دکمه با سایز مناسب را برای خود فراموش نکنید.

ـ هیچگاه در مورد ست کردن لباس های خود ترس نداشته باشید و بدون شک و تردید سعی کنید بین لباس های مختلف خود هماهنگی ایجاد کنید.

ـ یکی از لباس هایی که موجب می شود شیک پوش و منظم به نظر برسید لباس مشکی می باشد. سعی کنید هر چند وقت یکبار لباس یکدست مشکی را انتخاب کرده و ظاهر و استایل خود را شیک پوش نشان دهید.

ـ همواره به خاطر داشته باشید مدل موی مناسب تاثیر بسیار زیادی در جذابیت شما خواهد داشت بنابراین پس از انتخاب لباس به موهای خود نیز دقت نموده و مدل مردانه مناسبی را انتخاب کنید. این کار باعث می شود چهره شما مردانه تر از همیشه به نظر برسد و به عنوان یک فرد خوش تیپ و شیک پوش از شما نام برده شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *