#


روش هایی برای انتخاب بوت مناسب

روش هایی برای انتخاب بوت مناسب
20 آوریل 2017 بدون نظر 1299 بازدید

روش هایی برای انتخاب بوت مناسب

روش هایی برای انتخاب بوت مناسب

بوت ها تنوع زیادی دارند و در شکل ها و اندازه های مختلفی در بازار موجود می باشند. به همین خاطر ممکن است در انتخاب بوت مناسب دچار تردید شوید طی این مقاله ما به شما روشهای انتخاب بوت مناسب را آموزش می دهیم.

۱. انتخاب بوت بر اساس موقعیت :

بوت های پاشنه دار برای مجالس مناسب هستند. بوت هایی که تا قوزک پا یا زاونی هستند با پاشنه کوتاه برای قدم زدن در سطح شهر، ورزش کردن یا موقعیت های غیر رسمی انتخاب می شوند. بوت هایی که مخصوص کوهنوردی هستند باید حتما برای کوهنوردی استفاده شوند. و از بوت های رسمی برای پوشیدن در محل کار استفاده کنید.

۲. بوت را بر اساس فرم بدنتان انتخاب کنید :

اگر ساق پای شما پهن است سعی کنید به دنبال بوت هایی بروید که جنس آنها پلاستیکی یا کشی باشد که فضای بیشتری به پای شما بدهد. دنبال بوت هایی باشید که قسمت بالایی آن زاویه دار است و به همراه آن ها جوراب شلوار بپوشید که پاهای شما را لاغر تر از چیزی که هست نشان دهد.

ولی اگر ساق پای شما لاغر است بر عکس این چیزی که گفتیم عمل کنید و به دنبال بوتی باشید که بند دار است و بوت هایی که طرح سه بعدی دارند. اگر پاهای شما کوتاه است. به دنبل بوت های باریک با پاشنه ی بلند بگردید که پاهای شما را بلندتر و کشیده تر نشان دهد.

حتی برای این که پاهایتان کشیده تر شود می توانید شلوار های کشیده و تنگ بپوشید. اگر پای شما چاق است بوت هایی را تهیه کنید که شکل کلی آنها گرد است .اصلا از بوت هایی استفاده نکنید که از بالا به پایین تنگ می شوند. در کل سعی کنید از مدل هایی که تنگ تر هستند استفاده نکنید مانند مدل های چرمی و بند دار.

۳. به کیفیت بوت دقت کنید :

برای این که بفهمید بوت چرمی شما اصل است یا نه باید با آن راه بروید. یکی از ویژگی های مهم بوت های چرمی راه رفتن با آنها است برای این که متوجه شوید راحت است یا نه در ابتدا آن را بپوشید و چند قدم با آن راه بروید. قسمت قوزک پا را محکم با دستتان نگه دارید اگر ۱۱ الی ۱.۲۵ سانت جلوی انگشت شست پا اضافه بماند این بوت مناسب پای شماست.

۴. انتخاب بوت با توجه به فصل :

بوت هایی که جنس آنها پلاستیکی است مخصوص فصل های پاییز و فصلی که پر باران است می باشد برای فصل هایی که خیلی سرد هستند از چکمه یا بوت های پوست ماری استفاده کنید. بوت های مخصوص فصل سرد اگر به درستی عمل کنند پاهای شما را واقعا از سرما محافظت می کنند.

۵. به دنبال بوت هایی باشید که مد است :

همیشه بوت هایی را خریداری کنید که مد هستند بوت هایی که امسال مد شده اند بوت های کابوی هستند که در قسمت جلوی پا نوک تیز هستند.

۶. ست کردن بوت با شلوار جین تنگ :

پوشیدن بوت های کابوی با شلوار جین و قرار دادن پاچه شلوار جین در بوت یکی از راه های مد امسال خواهد بود. سعی کنید حتما این مدل را امتحان کنید. در سال جدید می توانید پاچه ی شلوار را تا بالای بوت، تا کنید و روی آن قرار دهید.

۷. پوشیدن بوت با شلوار پاچه گشاد :

برای این تیپ که دقیقا برعکس تیپ قبلی است باید شلوار های گشاد و جین های تنگ و کم حجم را انتخاب کنید. از جین ها یا شلوارمخصوص به این کار استفاده کنید و آن را روی بوت خود بیندازید.

۸. تیپ شما را بوت تکمیل می کند :

رنگ های خاکستری، قهوه ای و مشکی تقریبا می توان گفت که با همه لباس ها ست می شوند. ولی می توانید از این قانون استفاده کنید که رنگ بوت را با کمربند ست کنید چه برای خانم ها و چه برای آقایان، برای قدم زدن ساده بهترین راه این است که بوت پاشنه بلند را با شلوار تنگ ست کنید.

اگر لباسی که می پوشید رنگ صامت در آن بکار رفته است سعی کنید حتما با آن بوت رنگ روشن بپوشید. بوت های موتور سواری مناسب ست شدن با ژاکت چرمی و شلوار مشکی می باشند.

۹. آقایان بوت های غیر رسمی را امتحان کنید :

شما می توانید با تی شرت، جین، پیراهن های طرح دار و شلوار های تنگ بوت های چمنی و طرح دار بپوشید. بوت های موتور سواری برای ست شدن با شلوار مشکی بسیار مناسب می باشند. آقایان برای محل کارتان بوت بپوشید زیرا هم مناسب محل کار است و هم باعث می شود یک کارمند خوش تیپ به نظر برسید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *