#


به روزترین لباس های مردانه زمستانی

لباس زمستانی
8 ژوئن 2017 بدون نظر 843 بازدید

به روزترین لباس های مردانه زمستانی

به روزترین لباس های مردانه زمستانی

معرفی مدل های جدید لباس های مردانه که در دنیای لباس مردانه به اندازه لباس های زنانه اهمیت دارند و هر مردی که خوش تیپی را با خود دارد باید بتواند این ترفندها را شناسایی کرده و بهترین آن ها را برای خود انتخاب کند . اگر به دنبال جدیدترین مدل لباس های زمستانی مردانه برای خود هستید ما این مطلب را برای شما فراهم کرده ایم .

کاپشن کتان

اگر می خواهید مدل مناسبی از کاپشن را پیدا کنید می توانید از کاپشن های کتان بلند و آستردار استفاده کنید . این مدل کاپشن های کتان با رنگ های خنثی و تیره و داشتن کلاه هم تطبیق پذیری بالایی داشته و پوشش بسیار خوبی و گرما بخشی برای روزهای سرد زمستانی خواهد بود .

پالتو

لباس زمستانی

لباس زمستانی

اگر جزو افرادی هستید که علاقه چندانی به کاپشن ندارند و تمایل دارید تیپ رسمی بزنید توصیه ای که ما داریم استفاده از پالتوهای مدل جدیدی است که در رنگ های جذاب اما موقر وجود دارند می باشد . با به کار بردن این پالتوها می توانید جایگزینی مناسب برای کت ها داشته باشید .

کاپشن های خزدار

یکی از جدیدترین و محبوب ترین لباس های زمستانی مردانه که وارد دنیای مد شده است کاپشن های خزدار و آستر پشمی می باشد . اگر فردی اهل مد روز هستید و می خواهید تیپی بی نظیر داشته باشید می توانید یکی از مدل های مختلف این کاپشن ها را انتخاب کرده و استایلی شیک بسازید .

بلوزهای یقه اسکی

برای اینکه بتوانید در زمستان لباس ها را روی هم پوشیده و لایه های زیرین لباس را بهتر انتخاب کنید به سراغ لباس های یقه اسکی رول بروید که بسیار شیک بوده و شما را به خوبی گرم نگه می دارند .

رنگ های خنثی

از جمله ترندهایی که در لباس های مردانه بسیار مهم می باشد رنگ های تن تیره همچون قهوه ای و سبز تیره و رنگ های خنثی همچونخاکستری می باشد که پیشنهاد بسیار خوبی برای علاقه مندان به این طرح ها و رنگ ها می باشد و می توانند با این رنگ ها استایلی فوق العاده برای خود بسازند .

شلوارهای گشاد

یکی از مدل هایی که مجدداً به دنیای مد لباس های مردانه بازگشته است شلوارهای گشاد جین و کتان می باشد و اگر جزو افرادی هستید که از شلوارهای جین تنگ خسته شده اید می توانید این مدل شلوارها را به کار برده و استایلی مردانه داشته باشید .

اصول پوشیدن لباس زمستانی مردانه

لباس زمستانی

لباس زمستانی

برای افرادی که در کشورهای چهار فصلی همچون ایران زندگی می کنند و تفاوت دمایی به دلیل تعویض تدریجی دما بسیار زیاد است لباس پوشیدن متناسب با هرفصلی بسیار مهم و ضروری می باشد . پوشیدن لباس زمستانی مردانه دارای اصولی است که به آن اشاره می کنیم .

جنس لباس زمستانی

جنس لباس های زمستانی بسیار مهم است و باید از جنسی استفاده شود که موجب ایجاد حساسیت در بدن نشود . دوجنس پنبه ای و پشمی در این میان برتر می باشند .

پنبه ای

با وجود اینکه لباس های پنبه ای به اندازه لباس های پشمی شما را گرم نمی کند ولی برای برای فصل زمستان مناسب می باشند . شست و شوی این لباس ها بسیار آسان می باشد و شما می توانید پیراهن های پنبه ای را به عنوان عضو اصلی تیپتان در نظر بگیرید . ژاکت های پنبه ای هم بسیار مناسب می باشند ولی به اندازه لباس های پشمی گرمایش ندارند .

پشمی

لباس های پشمی گزینه ای مناسب و گرم تر نسبت به دیگر لباس های مردانه برای فصول سرد به شمار می آیند ترجیحاً بافت های پشمی را انتخاب کرده و بپوشید و از زمستان سرد نهایت لذت را ببرید .

لایه ای پوشیدن لباس زمستانی

لباس زمستانی

لباس زمستانی

لایه ای لباس پوشیدن یکی از مهمترین قسمت های تیپ زمستانی آقایان به حساب می آید . شما تمایل دارید در همین حال که بدنتان گرم است کارایی نیز داشته باشید . بنابراین نباید زیاد لباس بپوشید تا قدرت حرکت از شما سلب نشود . ولی در عین حال باید به قدری پوشش داشته باشید که بدنتان گرم بماند . تا جایی که امکان دارد ساده بپوشید ؛ ابتدا یک زیر پیراهن سپس روی آن پیراهن بپوشید و پس از آن یک بافت نازک و در نهایت یک ژاکت بپوشید و برای تکمیل شدن تیپ تان یک اورکت مناسب بر روی همه ی این لباس ها بپوشید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *