#


رنگ کفش و تاثیری که در انتخاب لباس دارد

کفش و لباس
1 جولای 2017 بدون نظر 1233 بازدید

رنگ کفش و تاثیری که در انتخاب لباس دارد

رنگ کفش و تاثیری که در انتخاب لباس دارد

اگر به کمد هر خانمی با دقت نگاه کنید متوجه تعداد زیاد کفش های آن ها با رنگ و طرح های مختلف می شوید. اغلب خانم ها به خصوص خانم های جوان هنکام پوشیدن این کفش ها دچار مشکل می شوند چرا که نمی دانند با هر رنگ کفشی چه لباسی را انتخاب کنند؟

امروز قصد داریم به خانم ها یاد بدهیم که هر رنگ کفشی را با کدام لباس ست کنند که جذابیت بیشتری به استایلشان بدهد.

لباس مناسب برای ست کردن با کفش قرمز

رنگ قرمز از آن دسته رنگ هایی است که بسیار جلب توجه کرده و بیش از حد به چشم می آید.
برای اینکه بتوانید بین کفش قرمز خود و لباس مجلسی تان هارمونی ایجاد کنید بهترین گزینه استفاده از لباس هایی با رنگ خنثی و تیره

کفش و لباس

کفش و لباس

همچون رنگ های مشکی و سرمه ای می باشد.

افرادی که نمی خواهند از رنگ های خنثی استفاده کند می توانند به سراغ رنگ هایی که به رنگ قرمز نزدیک هستند بروند. این تن رنگ ها عبارتند از صورتی و نارنجی که شباهت زیادی به رنگ قرمز داشته و موجب خوش تیپی و جذابیت بیشتر شما خواهد بود.

ست مناسب رنگ نارنجی

در دنیای رنگ ها بسیاری از رنگ ها هستند که نقطه مقابل همدیگر به شمار می روند؛ همچون رنگ نارنجی و آبی که نقطه مقابل یکدیگر به شمار می روند.

خانم هایی که نمی دانند کفش نارنجی خود را با چه لباسی بپوشند می توانند آن را با شلوار های جین آبی ست کنند که بسیار زیبا خواهد شد.

اگر قصد رفتن به مجلسی را دارید برای پوشیدن با کفش نارنجی خود می توانید سری به رنگ هایی که هم خانواده رنگ نارنجی هستند همچون قرمز و زرشکی بزنید و یا به سراغ گروه های رنگی زرد و قهوه ای بروید.
پوشیدن این تن رنگ ها جذابیت خاصی به چهره شما خواهد داد و باعث می شود زیبای اندام شما به خوبی نمایان شود.

رنگ زرد و لباس هماهنگ با آن

یکی از رنگ هایی که خیلی زود به چشم آمده و توجه دیگران را جلب می کند رنگ زرد است.اگر دوست ندارید در محیط های بیرون از خانه خیلی به چشم بیائید پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ رنگ زرد نروید و این رنگ شاد و روشن را فقط برای مجالس و

کفش و لباس

کفش و لباس

میهمانی ها استفاده کنید.

شما می توانید برای پوشیدن با این رنگ کفش از رنگ هایی که متضاد با آن هستند بهره بگیرید. رنگ های سرمه ای و آبی و بنفش رنگ های مناسبی برای پوشیدن با این رنگ کفش هستند.

علاوه بر استفاده از رنگ های متضاد شما می توانید از رنگ هایی که جزو خانواده رنگ زرد هستند همچون رنگ قرمز و سبز و نارنجی بهره مند شوید و جذابیت خود را دو چندان کنید.

لباس مناسب کفش سبز

شلوار های مشکی بهترین گزینه برای ست کردن با کفش سبزبرای داشتن تیپ بیرونی و راحت به شمار می آیند.
هنگام پوشیدن کفش مجلسی می توانید از هم خانواده رنگ سبز که شامل زرد و شبز روشن است بهره ببرید و یا لباس هایی بارنگ متضاد هم چون نارنجی یا بنفش بپوشید و زیبایی خود را منحصر بفرد کنید.

کفش و لباس

کفش و لباس

کفش آبی تیره و لباس هماهنگ با آن

شما برای پوشیدن لباس با کفشی به رنگ آبی تیره مشکلی ندارید و می توانید با کمی دقت آن را با هر لباسی ست کنید و برازندگی خود را نشان دهید.

برای داشتن استایل راحت می توانید کفش آبی تیره تان را با شلوار جین بپوشید و هنگام رفتن به یک مجلس و مهمانی لباس هایی که از طیف رنگی آبی هستند و یا رنگ های نارنجی و قرمز و زرد در خود دارند بپوشید و از داشتن یک تیپ فوق العاده لذت ببرید.

کفش زنانه صورتی و لباسی که مناسب با آن است

پوشیدن یک شلوار جین که به رنگ طوسی است می تواند گزینه خوبی برای ست کردن با کفش صورتی باشد. در محیط های بیرون از خانه می توانید این ترکیب را استفاده کرده و راحت باشید اما در مجالس و میهمانی ها باید کمی محتاط باشید.

در مورد پوششی مجلسی برای به کار بردن رنگ صورتی دست شما باز است ولی ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم و آن هم پوشیدن رنگ کفش صورتی با لباس های مجلسی به رنگ سبز است که یک ترکیب فوق العاده به وجود خواهد آورد.

ست مناسب کفش بنفش

برخی از خانم ها برای پوشیدن با کفش بنفش خود دچار سردرگمی می شوند در حالی که به سادگی می توانید آن را با شلوار مشکی ست کنید. استفاده از طیف های رنگی همچون صورتی و بنفش ترکیب هماهنگی با کفش بنفش برای شما به وجود می آورد.

کفش طوسی و ست همراه آن

کفش طوسی را اکثر خانم ها در جاکفشی خود دارند و تمایل زیادی به پوشیدن این سبک کفش ها در مجالس و میهمانی ها دارند اما نمی دانند کدام لباس ها با این کفش ها ست می شوند.

پیشنهاد ما به شما پوشیدن لباس هایی با رنگ خنثی همچون مشکی و طوسی برای استایلی راحت است.
ترکیب رنگ های صورتی و سفید موجب پدید آمدن یک ترکیب بسیار زیبا و خاص به همراه کفش طوسی می شود و این به جذلبیت شما بسیار کمک کننده است.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *